یک نمای سنگ ایجاد کنید که والدین شما به آن افتخار خواهند کرد

و در طول تاریخ از گچبری و آهک بری برای نما سازی استفاده می کرده اند. •اجرای مذکور برای پیشگیری از ریزش های مختصر خرده های سنگ کوچک و رانش خفیف خاک از زمین تپه اجرا می شود. •در مواردی مانند کناره های جاده های کوهستانی که ریزش کوه وجود دارد یا کناره های جاده که تپه های خاکی مرتفع می باشد، برای نگه داری دامنه کوه و تپه، دیوارهای سنگی به شکل خشکه چینی و به اصطلاح ”گابیون سازی“ اجرا می شود. •اگر خطر رانش دیوار سنگی در اثر سقوط قطعات سنگ از کوهستان یا رانش خاک در تپه های خاکی در پیش باشد، در جلوی دیوار سنگی، دیوار بتنی با عرض مشخص و با رعایت میلگرد گذاری اصولی و با بند انبساط قائم اجرا می شود. •اگر دیوار سنگی مرتفع باشد، برای ایستایی آن از لغازدهی به شکل سر پایه در دیوار طویل سنگی نیز استفاده می شود. مسلماً پیوند و قفل و بست بین رج های دیوار و لغاز باید به درستی انجام شود. •برای اتصال دیوار بتنی با دیوار پشتواره سنگی، باید در موقع اجرای دیوار سنگی میلگرد گذاری به شکل شاخک هایی در آن پیش بینی شود. بدین گونه که قبل نصب نما بر روی سطح رویه ساختمان عملیات و مراحلی انجام می شود که بسته به نوع روش اجرا ممکن است به صورت حفره ها و یا شیارهایی در قسمت پشت یا لبه های رویی نما باشد. Po​st has ​been generated ᠎by GSA Content Gen erat or Demover si​on.

نصاب نمای خشک

•اصول اجرای دیوار سازی سنگی، بر اساس کلیه جهاتی که قبلاً گفته شده باید اجرا شود. •در مواردی با توجه به اینکه عایق کاری دیوار سنگی خالی از اشکال نمی باشد و یا مقدار سنگ مناسب به میزان کافی نمی باشد در پشت دیوارهای سنگی کمتر از 50 سانتیمتر مبادرت به دیوار سازی آجری در عرض 20 سانتیمتر می شود. باید دقت کنید که قیمت حوله خشک کن با توجه به سبک طراحی، اندازه، نوع عملکرد و میزان گرمادهی آن میتواند متفاوت باشد. کافیست دو طیف از یک رنگ را روی یک دیوار تست کنید و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. •پس از خشک شدن، روی سطح آن اندود کاهگل مسطح می کشند. •دیوار سنگی به طول و عرض مشخص و با رعایت بند انبساط قائم از سنگ های مقاوم و با اصول استفاده از سنگ های ریشه ای و عمقی با رعایت قفل و بست با ملات مرغوب ماسه و سیمان چیده می شود. به شما پیشنهاد میکنم گزارش ما در مورد گزینههای خانههای سنگی را از دست ندهید و با مزایا و معایب آنها آشنا شوید. مبادرت به اجرای هشتگیر مادگی (گود) و نری (برجسته) با کم و زیاد کردن محلی از رج که اندازه آن مورد نظر است، می شود.

در استخرهای سر بازی که نزدیک به درختان و باغ گیاهان هستند با وزیدن باد امکان ریختن برگ در داخل استخر زیاد است. •عرض دیوارها با ارتفاع زیاد تا 100 سانتیمتر هم می رسد ولی دیوار باربر در ساختمانها حدود 55 سانتیمتر می باشد. •این سنگ کاری در نبش، از یک طرف قائم و از طرف ادامه سنگ کاری به شکل چند وجهی مورد استفاده می باشد. با این وجود به دلیل مقاومت برخی از انواع آن در برابر شرایط جوی مختلف و طرح های زیبای آن در ساخت سنگ نما ساختمان ها کاربرد فراوان دارند. رنگ های آکریلیک بخوبی می توانند سطح نما را از عوامل جوی مختلف محافظت نمایند. •در دو نوع الف – دیوار یک آجره با پیوند کله و راسته و ب – دیوار یک آجره با پیوند بلوکی اجرا می گردد. این سرامیک هم مانند نوع مجوف ویژگی های منحصر به فردی دارد. به طور خلاصه میتوان گفت وظیفه مبدل حرارتی استخر، گرم کردن آب استخر است. فقط کافی است که نمای سنگیتان را نصب کنید و مطمئن باشید که بعدازآن برای مدت زمان طولانی هیچ مشکلی برای نمای ساختمانتان پیش نخواهد آمد. برای تماس با سوشیانت و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در شیراز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر نرخ آن به شرح زیر است. این نما نسبت به محل استفاده و نوع کاربری از آن، جنس های مختلفی دارد.از جمله ویژگی های آن می توان به قیمت مناسب نسبت به کیفیت، استحکام و مقاومت بالا، داشتن انعطاف پذیری بالا، سرعت بالای اجرا، زیبایی و تنوع در رنگ، مقاومت در مقابل عوامل جوی، سایه اندازی باکیفیت بر روی آن، قابلیت آبکاری و گالوانیزه کردن اشاره کرد. •معمولاً در محل کار، توری پهن شده و سنگ های قطور و گاهی قواره شده درون آن چیده می شود، سپس در ارتفاع مشخص از قطعات سنگ، توری روی یکدیگر برگردانده شده و با سیم آرماتوربندی قطعات قرار گرفته روی یکدیگر کاملاً سفت می شوند. معمولاً در هر متر مربع، بین3 تا 4 قطعه از سنگ های کاملاً عمقی و ریشه ای که طولآنها 4/3 از عرض دیوار را پوشش دهد استفاده می شود. •اجرای لوله در عرض دیوار برای هدایت آب، برای جلوگیری از حرکت پذیری و رانش دیوار الزامی می باشد.

انواع روش های نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از هزینه اجرای نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید