یک نکته برای افزایش چشمگیر شما (r) قیمت سنگ نمای خشک

این نما از ساختمان های دوران کلاسیک یونان باستان الهام گرفته می شود. بروز حوادث طبیعی: در ساختمان های مرتفع و یا کنار خیابان، اگر طوفان یا وزش باد شدید صورت گیرد در نتیجه احتمال سست شدن سنگ از نما به وجود خواهد آمد و سنگ از محل جایگاه خود در نما شل شده و به پایین ارتفاع پرتاب خواهد شد که با این پرتاب فاجعه ای جبران ناپذیر به وقوع می پیوندد. ۷. عملکرد غیر وابسته در هنگام زلزله: با توجه به اینکه این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آنها به حدأقل می رسد. با توجه به اینکه ایجاد تزئینات بیرونی در ساختمان سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است، سنگهای نما در رنگها، جنسها و طرحهای مختلفی عرضه میشوند. رطوبت: سنگهای فضای بیرونی همچون نما و سنگفرش در معرض باران و رطوبت قرار دارند. شرکت های معتبر خدمات نما با داشتن صدها رزومه موفق کاری ،صاحبان ساختمانی را در ایمنی بخشیدن به سنگهای نما یاری می کنند. انتخاب این سنگ ها باید به گونه ای باشد که تحمل تمامی عوامل محیطی را از قبیل تغییرات جوی و تغییر دما و باران های اسیدی و آلودگی هوا و بلایای طبیعی را داشته باشد.

نمای خشک سنگ

همچنین این ورق ها در مقابل خوردگی ناشی از آب و هوا و باران های اسیدی کاملاً مقاوم می باشند و عوامل جوی هیچ گونه تأثیری بر زیبائی و کیفیت نما نخواهد گذاشت. ۴. مقاوم نبودن در مقابل زلزله. ۳. جرم پذیری: جرم پذیری نمای کامپوزیت نسبتا بالا بوده زیرا این نما از فلزآلومینیوم با رنگ کوره ای بوده که این خود از ایرادات وارده به این نما از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد.نا گفته نماند در خارج از ایران این نما با رنگ استاتیک تولید شده که از خواص آن عدم جذب ذرات معلق می باشد که بدلیل مقرون به صرفه نبودن این شیوه رنگ آمیزی در ایران انجام نمی پذیرد. ۳. صرفه اقتصادی: بصرفه نبودن نمای شیشه از این جهت عنوان می شود که هزینه دوجداره نمودن نمای شیشه ای بسیار زیاد بوده و بحث ریالی آن قابل قبول برای سازندگان ساختمان نمی باشد. برای سطوح خارجی، استفاده از مرمر غیرصیقلی پیشنهاد می شود.

3) سنگ مرمر: یکی دیگر از سنگ های مورد استفاده در نمای ساختمان، سنگ مرمر می باشد که از زمان های گذشته تا به امروز محبوبیت خود را بین طرفدارانش حفظ کرده است. ۶. کاهش فضای مفید ساختمان: در نماهای دو جداره بدلیل اینکه فضای خالی بین دو پوسته از ۲۰ سانتی متر تا ۲ متر بسته به نوع کاربرد سازه متغییر می باشد، سبب کاهش فضای قابل استفاده ساختمان می شود. شیشه دو جداره بدلیل وجود یک محفظه بسته محصور بین دو صفحه شیشه ای، به مراتب بهتر از شیشه تک جداره می باشد. همچنین نمای سیمانی آتش سوزی را در بین طبقات گسترش نداده و به همین منظور ایمنی بالایی در برابر آتش سوزی دارد. تصور گفته شده متاسفانه در بین بسیاری از افراد رایج است. ۶. مقاومت در برابر آتش سوزی: از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند.

نمای خشک مدرن

صرفهجویی در هزینهها: قیمت انواع متریال برای استفاده در نماهای خشک متفاوت است، اما اگر طول عمر این نماها را در نظر بگیریم، متوجه بهصرفه بودن آنها میشویم. • قیمت این بتن ها در مقایسه با مصالحی که برای کفپوش راه ها و پیاده روها استفاده می شود پایین تر است و هزینه آن از نظر اقتصادی در پروژه های بزرگ بصرفه تر می باشد. این روش اصولاً برای پروژه هایی مانند ساخت پل های بزرگ و ساختمان ها به کار می رود و مراحل تولید و بتن ریزی در محل پروژه انجام می شود. ۲. دوام: با توجه به ضخامت بسیار کم ورق آلومینیومی نمای کامپوزیت در برابر شرایط جوی نا مطلوب مانند باد و طوفان شکل اولیه خود را از دست داده و بعد ازگذشت زمان کوتاهی تغییر شکل می دهد به همین علت ازدوام واستقامت خوبی اتصالات نمای خشک برخوردار نمی باشد. ۵. تنوع رنگ:با توجه به وجود تنوع رنگ ورق ها طراحان می توانند از رنگ های بسیار متنوع و مختلف از جمله رنگ های متالیک در طرح های خود استفاده کنند .  Po st was g enerated  with the ​help  of GSA Content G᠎en​er᠎ator  Demov᠎ersi​on!

دیدگاهتان را بنویسید