کرتین وال Adventures

پایه های به کار رفته برای نصب شیشه به نرده قائم نیست و ظاهر نما به شکل نردهایی با شیشه های سرتاسری است. از آنجایی که جنس هندریل در مدل های ذکر از فها می باشد دوام بیشتری داشته و در صورت خراب شدن هزینه های تعویض و یا تعمیر آن نسبت به نرده چوبی و سنگی کم تر خواهد بود. بدین گونه است که این نوع از هوا ساز ها به دستگاههای DX معروف می باشند. با توجه به کاربرد و محل های نصب نرده شیشه ای، نوع پیاده سازی آن متفاوت خواهد بود. اغلب آنها را با 4 بولت به کفپوش زیره نرده وصل می کنند. همچنین اگر از نرده ها را برای استخرها به کار گیرند می تواند از سر خوردن و غرق شدن کودکان و بزرگسالانی که شنا کردن را آموزش ندیده اند ممانعت به عمل آید. در نهایت گازی که بیشترین سرعت را دارد از یک دیفیوزر عبور کرده و در آن حجم گاز افزایش و سرعتش کاسته میشود. هواساز فول فرش : در برخی از انواع سیستم هواساز میزان حجم هوای تولیدی به صورت کامل از هوای تازه (Fresh Air) محیط بیرون تامین می شود. C​onte​nt has been c᠎re ated by GSA Conte᠎nt Gen᠎er at​or Demov​er᠎sion.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

یک دستگاه مکانیکی است که با کاهش حجم گازها، فشار آنها را افزایش میدهد. اجرای هندریل شیشه ای باعث زیباتر شدن محیط شده و با بازتاب نور در روز سالن ها و ساختمان ها را روشن تر می کنند و با استفاده لامپ های کمتر می توان در مصرف برق و انرژی صرفه جویی کرد. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. استفاده همزمان از مقاطع مولیون های کرتین وال جهت ساب فریم پانل کامپوزیت لوور آلومینیومی و نمای سرامیک می باشد. می تواند مستقیما در زیر کانال و یا در محلی مجزا نصب شود و توسط یک شلنگ، بخار تولید شده را منتقل نماید. روغن داخل کمپرسور حدود ۱/۲ سطح شیشه روغن نما باشد و اگر از ۱/۴ سطح شیشه کمتر باشد روغن لازم را تأمین کنید. کمپرسور پیستونی (رفت و برگشتی) : یک کمپرسور پیستونی همزمان با رفت و برگشت، عمل مکش و دهش را نیز انجام میدهد که باعث متراکم شدن گاز مبرد می شود حرکت پیستون از طریق حرکت دوار موتور و به کمک یک میل لنگ انجام میگیرد. Content was g enerated ​by GSA Con​te᠎nt Gen᠎erator Demov er​sion.

در این روش کلیپس ها بر روی سرامیک دیده می شود اما می توان کلیپس ها را همانند رنگ سرامیک ها رنگ آمیزی کرد تا به چشم بیننده نیاید. به کار گیری این روش محدودیت هایی نیز دارد. از آنجایی که در اجرای این مدل هندریل شیشه های ضخیمی به کار نرفته، نصب آن فقط با پایه ف مخصوص امکان پذیر است. کمترین ضخامتی که این نوع شیشه می تواند داشته باشد حدود 12 میلی متر است. این نوع از مبدل ها هم در ظرفیت های کم کاربرد دارند. بسته به اینکه هندریل ها قرار است در کجا به کار روند مزایای خاص خود را دارند. به طور مثال کنتاکت ها و کلید های نامرغوب پس از مدت کوتاهی از بین می روند یا در اثر گرم شدن بیش از حد دچار خطای بالایی می شوند و احتمال آب شدن و آتش سوزی ِ آنها بسیار بالاست. دمای آب برگشت برج خنک کن بایستی ۵ درجه سانتیگراد با رفت اختلاف داشته باشد. عدم دقت این ترموستات ها باعث می شود تا دمای مورد نیاز تامین نگردد که در نتیجه ی آن هزینه های مربوط به قبوض برق، گاز و آب بسیار بیشتر خواهد بود. پکیج یونیت : اگر مستقیما چیلر به هواساز متصل شود یعنی بدون وجود مدار آب سرد به این سیستم پکیج یونیت می گویند. Con tent h as been gen erated  with G᠎SA C on​te nt Gener​ator Demov ersi on!

بنابراین حداقل در یخچال های تجاری کمتر استفاده می شوند. شرکت مهندسی ناب زیست یکی بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان انواع چیلر های تراکمی در ایران محسوب میشود. به چیلرهایی که درون آنها از کمپرسور اسکرو استفاده شده است چیلر تراکمی اسکرو نیز گفته می شود. از چیلرهای تراکمی که در آنها از کمپرسور اسکرال استفاده می شود به چیلر تراکمی اسکرال نام برده می شود. صرفه جویی در مصرف انرژی 20 تا 30 درصد چنانچه از موتورهای دور متغیر و متناسب با چرخش کمپرسور استفاده شود. پیشنهاد می شود مشاورانی با مهارت در زمینه طراحی دیوارهای پرده ای سفارشی برای پروژه هایی که از این سیستم ها استفاده می کنند ، استخدام شوند. به عنوان مثال این تکنیک فقط برای ساختمان های مرتفع یا منازل مسی دوبلکس مناسب است زیرا باید از زمین فاصله داشته باشند. توجه شود که رطوبت زن ها باید در محلی نصب شوند که هوا قبل از تماس با وسایلی چون کویل،دمپر و تیغه منحرف کننده بتواند بخار تغذیه را جذب کند. پارامترهایی نظیر دما ، سرعت ، نسبت رطوبت و میزان آلاینده های موجود در هوا ، از جمله پارامترهایی است که دستگاه وابسته به نوع کاربری خود می تواند مورد کنترل قرار بدهد .

هزینه اجرای نمای خشک چیست؟|نمای خشک سنگ – نمای کلی|پایین بودن نمای خشک سنگ Exposur}

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مصالح نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید