چرا همه چیزهایی که درباره اجرای نما می دانید دروغ است

از این نوع رولپلاک در تثبیت سنگ نما در بعضی از موارد استفاده می شود. حال زمان آن رسیده که کوشا باشید و از شرکت های ساختمانی برای حل مشکل کمک بخواهید. اگر کثیفی روی نما بنشیند شرکت کرج راپل به صورت رایگان نما را با واترجت شستشو میکند. در کنار عناصر زیباییشناسی، شاسی کشی به انعطافپذیری بیشتر نمای ساختمان در زمان زلزله کمک میکند. ابعاد سنگ های نما غالبا در سایز های 40 سانتی هستند و هر اندازه طول آن ها بیشتر شود قیمت سنگ نما نیز افزایش می یابد. هرچند استفاده از سنگ مختص به یک سبک خاص نیست و می توانید هر سبکی را با استفاده از سنگ های تزئینی نما ، پیاده سازی نمایید . دیگر مراحل نصب و اجرای سنگ نمای ساختمان در این حالت با تکنیکهایی مثل نصب به قاب خرپایی فولادی، جابه جاییها و تغییرات محیطی سنگ و مواردی از این قبیل توسط افراد متخصص در این زمینه انجام میشود. نحوه اجرای نمای رومی با سنگ را در بالا شرح دادیم. اما چه بخواهیم و چه نخواهیم نمای رومی به بخشی از معماری شهر تبدیل شده است که سازندگان زیادی را به خود جذب کرده است.

نمای خشک در ایران

​Post h᠎as be en g​enerated  by GSA C onte nt Gen᠎erat᠎or DEMO!

جذب رطوبت زیاد در سنگ باعث ترک خوردن و متلاشی شدن آن می شود. این حفره های کوچک آلودگیها را در خود جذب و نمای ساختمان را سیاه میکنند و باعث خوردگی بیشتر نمای ساختمان میشوند. نمای آجری بیشتر در معرض کپک و قارچ قرار دارد و بهترین کار برای جلوگیری از این اتفاق، تمیز کردن نما است. نکته: تنها افراد متخصص در زمینه پیچ و رولپلاک سنگ در نما می دانند که سوراخ کاری بیش از اندازه سنگ در نما، علاوه بر ضعیف کردن سنگ، ممکن است باعث ریزش آن از سطح نما گردد. توجه داشته باشید تعداد سوراخ کاری و پیچ کردن سنگ ها باید استاندارد و فاصله حتما رعایت شود. در زمان سوراخ کاری سنگ ها توسط ابزار خاص، شکاف های ریز یا عمیق در سنگ ایجاد می شود که اگر پر نشود باعث شکسته شدن و خرد شدن سنگ خواهد شد. بر طبق آمار و بررسی های انجام شده استفاده از طناب بسیار بهتر و موثرتر خواهد بود.

هزینه ی اجرای عملیات پیچ و رولپلاک در سنگ نما نباید خارج از عرف باشد. امروزه در بیشتر نماهای رومی از سنگ تراورتن استفاده می شود. نمای رومی ساختمان پیش ساخته از فوم نسوز که مناسب برای شرایط جوی مختلف می باشد و در مقابل گرما زیاد، سرما و ترک خوردگی بسیار مقاوم می باشد ساخته می شود. ابتدا لوازم و تجهیزات استاندارد از سمت شرکت در اختیار نیروی ماهر قرار داده می شود و سپس این نیرو به محل ساختمانی گزارش شده اعزام می شود. افراد کارشناس عملیات پیچ و رولپلاک پیش از محکم کردن سنگ در نما، ابتدا نوع و رنگ سنگ نما را تشخیص داده، سپس رگه های موجود در سنگ، کیفیت سنگ نما و قطر و ابعاد سنگ را مورد بررسی قرار می دهند. نیروی متخصص کار در ارتفاع باید از وسایل و ابزار استاندارد استفاده کنند. افرادی که از سمت شرکت برای حرفه کار در ارتفاع انتخاب شدند باید حتما بیمه شوند. با توجه به تمایل مردم و پیمانکاران برای داشتن و ساختن نمای لاکچری و پرهزینه سنگی با جزئیات زیاد، می توان دریافت که سبک زندگی مردم تغییر یافته و قشر متمول و مرفه جامعه گرایش زیادی به جلوه خود و متمایز کردن خود از سایر افراد جامعه پیدا کرده اند.

فروش تجهیزات نمای خشک

از این نماها می توان هم به صورت تکی و هم به صورت ترکیبی با سایر مصالح در نمای ساختمان استفاده کرد. همه کارگران متخصص در بخش پیچ رولپلاک سنگ درنمای ساختمان می دانند که برای سفت و محکم کردن سنگ ها در بخش نمای بیرونی باید از پیچ هایی با روکش گالوانیزه گرم استفاده نمایند. بسیاری از طراحان و مهندسین معمار نیز در طراحی نمای ساختمان های مسکونی ، استفاده از سنگ را به عنوان اولین متریال ، به کارفرمایانشان پیشنهاد می کنند . سنگ لاشه به سنگ هایی گفته می شود که از انفجار معادن به دست می آیند. 4) تراکم پایین و وزن کمتر: وزن سنگ هایی که در نما استفاده می شود از اهمیت بالایی برخوردار هستند. از پیچ گالوانیزه و رولپلاک پلاستیکی مرغوب و مته و دریل مناسب سنگ شما استفاد کند تا مشکلی برای سنگ نما پیش نیاید. سنگ گوهره که معدن آن در خرم آباد است از سری سنگ های لایم استون است که علیرغم مناسب بودن برای کفپوش و راه پله، به علت داشتن بافت نرم برای فضای روباز و در معرض آلودگی و رطوبت مناسب نیست و به خاطر عدم ساب پذیری سنگی جرم گیر است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شرکت های نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید