تعجب روشها خرید کتاب خود را سنگ کنید؟ این را بخوانید

کیفیت بسته بندیش خوب بود هردو کتاب جدا بسته بندی شده بودن و داخل یه کارتن مناسب بودن ولی یکی از کتاب های کمی تو صفحات آخرش چین خوردگی داشت و به نظر میرسید انگار انبار کتاب نمناک بوده ولی من بی خیالش شدم. من چون تو شهرستانم کتاب فروشی شهرمون فقط کتاب کمک آموزشی 😢دارن. در کل به نظر من خرید حضوری بهتره چون هم میشه از کیفیت ظاهری کتاب اطمینان حاصل کرد و هم اینکه پول پست نمیدیم و میشه چندین مترجم رو باهم مقایسه کرد. البته برای دانشآموزانی که به دنبال کتابهای کمکدرسی همچون زبان جامع مبتکران، قرابت معنایی الگو، دین و زندگی سفیر خرد، شیمی دوازدهم مبتکران، ریاضیات جامع مهر و ماه و شیمی دوازدهم خیلی سبز هستند هم آمادهی ارائه خدمات هستیم. البته در این حالت با توجه به اینکه در سایت یک انتشارات صرفا کتاب های همان انتشارات وجود دارد، شما ممکن است با خرید از چند سایت، چندین بار مجبور به پرداخت هزینه پست شوید. قابلیت دیگر آن امکان بزرگتر کردن فونت کتاب می باشد، در صورتی که در نسخه های چاپی این امکان برای شما کتاب فروشی وجود نخواهد داشت. امروزه بهدلیل پرمشغلگی افراد جامعه برخی ترجیح میدهند بهجای استفاده از کتابهای چاپی از نسخه الکترونیک یا صوتی در موبایل، لپتاب یا کامپیوتر خود استفاده کنند.

نقشه راه گام به گام جدید برای خرید کتاب

متاسفانه برخی موارد مانند تمام شدنِ نقشه چاپی نمایشگاه در قسمت ورودی نمایشگاه، عدم اطلاع رسانی درست از وجود اپلیکیشن نمایشگاه، ازدحام جمعیت در مراکز اطلاع رسانی واقع در نمایشگاه و… توضیحات برخی کتابها گنگ بوده و دسته بندی برخی کتب نیز غلط است. رمان های انگلیسی که محبوب بسیاری از خوانندگان می باشند بر اساس نوع محتوا دسته بندی شده اند. علاقمندان به مطالعه کتاب و خرید کتاب، هنگامی که میخواهند کتابی را بصورت حضوری خریداری نمایند، کاملا نمی توانند تمامی هم ردیف های آن را مشاهده نمایند و توضیحات آن را بخوانند ولی زمانی که شما در سایت سعی در خرید کتاب دارید می توانید با استفاده از دسته بندی ها، فیلترهای موجود در سایت و همچنین توضیحات تکمیلی هر محصول به راحتی کتابی را که می خواهید انتخاب نمایید، در این قسمت به بعضی از دسته بندی های سایت اشاره خواهیم نمود. آنها کتاب را از زیر سنگ هم شده پیدا میکنند ولی شاید کتاب دست دوم باشد و یا پارگیهایی داشته باشد که تمامی این موارد به شما اطلاع داده خواهد شد.

چنانچه فقط نیاز به خود کتاب بصورت فیزیکی دارید، بعد از عضویت در سایت لینک کتاب مورد نظر را از طریق تیکت ارسال فرمایید تا قیمت و نحوه ارسال آن برای شما مشخص خواهد . دقت فرمایید کتاب،مجله و محصول فرهنگی مغایرتی با قوانین گمرکی و فرهنگی کشورمان نداشته باشد، در غیر اینصورت امکان کنسل شدن خرید شما وجود خواهد داشت و یا درگمرک برگشت خواهد خورد و عواقب آن تماما متوجه سفارش دهنده است. در مجموعه عمو کتابی کارشناسان و متخصصان حوزه کتاب کودک با جدیت زیاد و دقت فراوان همواره در حال فعالیت جهت تسهیل فرآیند خرید شما عزیزان هستند. سفارشات تهران بین 1 تا 3 روز کاری بین ساعت 2 تا 8 عصر به دستتان میرسد و سفارشات شهرستان بین 2 تا 5 روز کاری به دست شما عزیزان می رسد. در سایت خرید آنلاین کتاب بوک لند میتوانید به صورت غیرحضوری و تنها با چند کلیک ساده، کتاب مورد علاقه خود را سفارش دهید و به خرید آنلاین کتاب در 24 ساعت روز و 7 روز هفته بپردازید. شما زمانی که میخواهید خرید آنلاین کتاب را به خرید حضوری ترجیح دهید باید نکاتی را مد نظر قرار بدهید تا بتوانید بهترین خرید اینترنتی کتاب را تجربه نمایید.  Post h​as be en g​ener ated by ketabtala C᠎ontent Gener ator DEMO᠎!

در بانک کتاب کنکور، شما می توانید تحلیل و بررسی کتاب های انتشارات مختلف را به وسیلهی رتبه های برتر دو رقمی و سه رقمی کنکور مطالعه نمایید و بهترین انتخاب را انجام دهید. بی شک دسترسی به آخرین نسخههای کتابها فیزیکی و حتی کتابهای الکترونیکی PDF و نسخه الکترونیکی Kindle نیاز هر دانشجو، محقق ،پژوهشگر و علاقمندان به مطالعه است، اما با توجه به اینکه کاربران ایرانی دسترسی به روشهای پرداخت بینالمللی ندارند، لذا خرید کتاب بصورت فیزیکی و بعضیا بصورت الکترونیکی امکانپذیر نیست. در واقع در این وبسایت شما کتابی که در بازار در هر سالی چاپ شده باشد را درخواست میدهید و تیم گیسوم به دنبال کتاب مربوطه میگردد. در صورتی که فقط نیاز به خرید کتاب از آمازون Amazon دارید، میتوان بجای خرید کتاب فیزیکی نسخه الکترونیکی ( کیندل Kindle) تهیه کرد و مستقیم برای حساب کاربری شخص مورد نظر ارسال نمود بدون نیاز به هر گونه گیفت کارت و سپس بعد از نصب اپلیکیشن کیندل (اندروید / iOs / ویندوز ) به قمسمت کتابخانه رفته و کتاب مورد نظر را خواهید دید. کتاب نیز از جمله محصولاتی است که شما برای خرید آن نیازی به مراجعه حضوری به نمایشگاهها یا فروشگاههای کتاب نخواهید داشت و میتوانید به سادگی کتاب مورد نظر خود را از فروشگاههای آنلاین کتاب، تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید