تصویر کتاب شما در Prime. این را {بخوانید|بیاموزید و آن را چنین کنید

نحوه ارسال کالاها نیز به سرعت نیست و اگر عجله خاصی برای تهیه کتاب دارید، ممکن با چالش مواجه شوید. ترنسیس برای ترجمه کتاب شما از یکی از مترجمان متخصص خود که شرایط فوق را داشته باشد، استفاده میکند. اگر به دنبال ترجمه یک کتاب از انگلیسی به فارسی و یا بالعکس هستید؛ نیاز دارید تا کار ترجمه تخصصی کتاب خود را به یک مترجم زبردست و خبره بسپارید. اگر به هر دلیل تمایلی به انجام مراحل بالا ندارید، میتوانید کار انتخاب مترجم کتاب را به تیم ترنسیس واگذار کنید و دیگر نگران کیفیت ترجمه تخصصی کتاب خود نباشید. به گزارش کردپرس، مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا در کتاب 488 صفحه ای خود به نام« هرگز ذره ای کوتاه نیا»، 23 بار از کلیدواژه کردها استفاده کرده است. وزیر خارجه پیشین آمریکا رجب طیب اردوغان را از جمله کسانی توصیف کرده که بیشترین تقابل را با شبه نظامیان کرد دارد زیرا به گفته پمپئو، اردوغان نیروهای مسلح کردها را در هر کشوری که باشند تهدید می داند.

7 راه‌ها توییتر خرید کتاب من را نابود کرد بدون من متوجه شدم

از جمله این مسائل سفرهای او به ترکیه قبل از حمله 2019 رجب طیب اردوغان به منطقه کردنشین سری کانی و گری سپی در سوریه کتاب با ارسال رایگان است. خوشبختانه ما در ترنسیس به تعداد بالایی از این مترجمان حرفهای دسترسی داریم و میتوانیم با توجه به زمینه موضوعی کتاب شما، بهترین و مناسبترین مترجم را در اختیارتان قرار دهیم. بعد از دیدن نمونه میتوانید تصمیم بگیرید که آن مترجم مناسب کار شما است یا خیر! کلمهٔ نُبی که همریشه با نبشتن (نگاشتن) است و معنای مطلق کتاب یا نوشته از آن مستفاد تواند شد، در فارسی دری به معنی خاص قرآن به کار رفتهاست. تورات، انجیل و قرآن جزو کتابهای مقدس دینی و کتاب سرخ و روحنامه جزو کتابهای مقدس سیاسی هستند. شخصیت و صفات، دلائل امامت، مسائل تاریخی مثل فرقه ها، مسائل سیاسی مثل بحث خلفا، محنت قرآن و وکالت، اصحاب و راویان و بحث شهادت امام همگی در بخش تاریخی این اثر، توقیعات و نامه ها، مناظرات و مباحث عقایدی و تفسیری، مناجات و حرز و تسبیح و احادیث و اشعار در بخش زندگی معرفتی گرد آمده است.

با اینکه کتابهای زیادی از زبانهای مختلف به زبان فارسی ترجمه میشوند اما اکثر این ترجمهها، ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی است. ضبط میشود. این اسناد معمولاً کتابهایی هستند که قبلاً بهطور مکتوب منتشر شدهاند و اکنون توسط خود نویسنده، مترجم یا هنرپیشگان روخوانی میشوند. رویه ارسال در دیجی کالا در بخش کتاب هم مانند سایر بخشها است، برخی موارد توسط خود دیجی کالا ارسال میشود و برخی موارد را نیز میتوان با گزینه ارسال توسط فروشنده دریافت کرد. برای این موضوع هم راه حلی در نظر گرفتهایم؛ در ترنسیس این امکان را فراهم کردهایم تا بتوانید یک پاراگراف از متن کتاب را هنگام ایجاد سفارش تحت عنوان “پاراگراف ارزیابی” اضافه کنید و مترجمان میبایست در زمان ارسال قیمت و زمان پیشنهادی، این پاراگراف را نیز ترجمه کنند. استفاده از کاغذ پاپیروس برای نوشتن از حدود ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد در مصر رایج شد و تا قرن ششم میلادی نیز ادامه یافت. اگر به هر دلیلی از کیفیت یا نوع نگارش مترجم راضی نباشید، مترجم جایگزین به شما معرفی خواهد شد. همچنین با گذشت زمان، تولید کاغذ (که قبلاً در چین اختراع شده بود)، در ایران و پس از آن در اروپا رایج شد و به تبع آنْ کتابهای کاغذی نیز ابداع شدند.

برای اطمینان خاطر بیشتر شما، پا را فراتر گذاشتهایم!

اطلاعات درباره کتابها نیز بسیار ناقص است و تنها به مواردی چون مشخصات کلی کتاب بسنده شده است. در این بخش شما میتوانید به دانلود کتاب تاریخ، کتابهای صوتی، کتابهای روانشناسی و حتی کتابهایی چون هری پاتر برای افراد نوجوان بپردازید. این روزها کمتر کسی است که سایت دیجی کالا را نشناسد و از این سایت خرید نکرده باشد اما نکات مهمی حین خرید از دیجی کالا وجود دارد که بسیاری از افراد نمی دانند. امروزه، برای از برطرف کردن این عیب از خمیرهای فاقد اسید یا خمیرهای قلیایی برای تولید کاغذ استفاده میشود. پمپئو به مشکل آمریکا در یافتن متحدی قابل اعتماد در سوریه برای مقابله با داعش اشاره می کند که دو گزینه پیش روی آمریکا قرار داشته است. در اینجا به ارائه برخی راهکارها برای انتخاب تألیف یا ترجمه کتاب اشاره خواهیم کرد. برای اطمینان خاطر بیشتر شما، پا را فراتر گذاشتهایم! بیشتر این موارد به مسائلی باز می گردد که پمپئو با آن سروکار داشته است. همین توجه به این مساله کوچک موجب میشود که شما دید جدیدتری نسبت به ترجمه و چاپ کتاب پیدا کنید. به جلد کردن کتاب به اصطلاح صحافی گفته میشود. برای مراقبت شایسته از کتابها باید تمامی احتمالات مربوط به آسیبهای فیزیکی یا شیمیایی را به جلد یا صفحات کتاب در نظر گرفت.  C᠎ontent has be᠎en created by G​SA C᠎on᠎te nt Gen᠎er ator  DE​MO .

دیدگاهتان را بنویسید