نمای سنگ – اینها آمار واقعا معنی چیست؟

ساختار سنگهای مناسب برای نما باید بهگونهای باشد که در برابر چنین بارانهایی دچار خوردگی نشود. لذا سنگ مورد نظر باید بتواند در چنین شرایطی مقاوم باشد و دچار فرسودگی نشود. لذا بهترین سنگ برای نمای ساختمان، سنگی با کمترین میزان جذب آب است. دو ستون سنگی با طاق گهواره ای ، مسیر ورود به ساختمان را پرنگ تر نمایش می دهد . اجرای نمای سنگ ، به دو روش نصب تر و نصب خشک صورت می گیرد. اجرای نمای خشک به دو روش سیستم نمایان و غیر نمایان صورت می گیرد. مراحل اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب وسایل اتصال متناسب با توجه به نوع و ابعاد سنگ و ایجاد شکاف متناسب در سنگ برای قرارگیری آن ها، آماده سازی دیوار زیر نما و نصب قطعه قطعه پنل های سنگی نما است. از دیگر موارد استفاده از دستگاه نماشور میتوان به کاربرد آن در شستشوی انواع پنل های خورشیدی اشاره کرد که تاثیر گذاری بسیاری در افزایش سطح نگهداری و بالابردن کیفیت عملکرد این تجهیزات الکترونیکی خواهد داشت. علاوه بر این موارد، یک سنگ ساختمان مناسب باید به راحتی تمیز شده و نگهداری از آن ساده باشد. پدهای مایکروفایبر عرضه شده همراه با تجهیزات نماشوی ساختمان بصورت تخصصی برای تمیز کردن شیشه طراحی شده اند و در کمترین زمان و بدون نیاز به اضافه کاری سطوح شیشه را از هر گونه لک و آلودگی پاک نموده و کوچکترین پرزی بر جای نمی گذارند.

نحوه نصب نمای خشک

در نهایت میتوان برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن مجهز نمودن دستگاه نماشوی به سیستم نظافتی آب تصفیه شده، عدم باقی ماندن هر گونه لک و رد ناشی از املاح آب بر روی شیشههای تضمین می نماید. در نتیجه مقاومت بالای آنها، اتصالات معمولاً از فلز و آلومینیوم تشکیل شده اند. با این حال، ما علاوه بر این اطلاعات به اتصالات نیز نیاز داریم. به علاوه استفاده از سیستم های پیشرفته فیلتراسیون و شستشو در دستگاه نماشوی از باقیماندن ذرات معدنی روی سطح شیشه ای نما پیشگیری کرده و در ارتقا جلوه نمای ساختمان پس از نظافت تاثیر بسزایی دارد. علاوه بر آن چسبندگی و وزن این سنگ برای استفاده به عنوان سنگ نما ساختمان کاملا مناسب است. دستگاه نماشوی ساختمان با استفاده از افزایش فشار آب و ایجاد امکان شستشو در ارتفاع، نظافت و شستشوی نمای ساختمان ها را از سطح زمین برای کاربر فراهم آورده و سهولت نظافت و مراقبت از آن جهت کاهش هزینه نگهداری و نیاز تعمیرات را به همراه خواهد داشت. همین امر کاربرد و استفاده از دستگاه نماشوی در موقعیت های مختلف امکان پذیر می سازد.

مواد اولیه این ملات شامل انواع سنگ آهک، سیمان و مواد افزودنی بر اساس یک فرمول مشخص در کارخانه با کنترل دقیق به وسیله تجهیزات ویژه ایی بصورت پودر خشک، مخلوط و با برند تجاری بن ملات بسته بندی و در سراسر کشور عرضه می گردد. خشکه چینی نما فقط برای سنگ انجام میشه یا مصالح دیگه هم بدون ملات میشه در نما نصب کرد؟ روش دیگر، استفاده از سرستونهای سنگی مونتاژ شده در کارخانه (نوع صنعتی) است که فقط باید در محل نصب شوند. در بحث کیفیت قطعا نمای سنگی از نمای سیمانی پیشی میگیرد. سنگ لایمستون به عنوان یک سنگ آهکی رسوبی است که وزن پایینی در مقایسه با انواع سنگهای ساختمانی دارد و در کاربرد نماسازی مورد استفاده قرار میگیرد. متخصصان در کار پیچ و رولپلاک از رولپلاک توگار در جهت پیچ کردن سنگ نمای ساختمانی بیشترین استفاده را می کنند. نکته: عملیات پیچ و رولپلاک در سنگ نما در فصل سرد زمستان به علت بارندگی و یخ زدگی و سر بودن و کاهش زاویه دید متخصصان کار در ارتفاع قابل اجرا نخواهد بود. این شرکت با تجربه ی بیش از یک دهه، در راستای بهبود فعالیت کسب و کارهای ساختمانی و پیشرفت فرایند عملیات سازه ای، سعی در افزایش کیفیت محصولات خود دارد و در تلاش است که با افزایش سرعت ، مقاومت، پایداری و کاهش هزینه ها، نیاز مخاطبان این عرصه را هر چه بهتر و سریع تر رفع بکند. Th is c on tent was created  by GSA C onte​nt᠎ Generat​or D emov ersion !

اسرار خودی برای اجرای نما آشکار شد

تحقیقات نشان داده است که هزینههای محاسبهشده کلی مصالح ساختمانی سنگهای طبیعی برای بیش از 30 سال بدون شک کمتر از هزینه مصالح مصنوعی ساختمانی است که مردم برای صرفهجویی در یک بازه زمانی کوتاهمدت میکنند. در نهایت سطح نما ایمن خواهد بود و اجرای نمای سنگ خشک احتمال جدا شدن و افتادن سنگ از نما را حداقل چند سال به تاخیر می اندازد. بن ملات برند تجاری محصولات شرکت بنیاد بتن اصفهان محسوب می شود که طی سال های اخیر جایگاهی که شایسته خودش هست را پیدا کرده است. برای بهره مندی از خدمات و سفارش محصولات بن ملات از طریق وبسایت بنیاد بتن اصفهان اقدام فرمایید و با امکانات متنوع فروشگاه، خرید خود را انجام دهید. استفاده از نمای سنگ ساختمان دلایل زیادی دارد و به خاطر همین موارد است که بیشتر معماران سنگ را برای نمای ساختمان انتخاب می کنند. نمای خشک سنگ ، فاصله ای در حدود 30 تا 45 میلی متر بین دیوار نما و پوشش سنگ در نظر می گیرد. بین هر دو سنگ ، فاصله ای حداقل به میزان 2 میلی متر در نظر گرفته شده است. همچنین باید موقعیت آب و هوایی شهر و منطقه را در نظر بگیریم، که چه نوع سنگی مناسب آن منطقه می باشد.

ما نیازمندیم جذب توجه به سرامیک پرسلانی. شما هم چنین کردید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نصاب نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید