راهنمای مرد تنبل به نمای سنگ

سقوط سنگ از نما در اثر عوامل مختلف اتفاق خواهد افتاد و می تواند خسارت مالی و جانی به همراه آورد. این عامل وجود مصالح در دسترس است. این سنگها اغلب با توجه به ویژگیهای بصری و فنی خود استفادههای مختلفی دارند. این سنگ بیشتر با رنگ کرم شناخته میشود و به دلیل همین رنگ کرم و طرح ساده روی خود، میتوانند برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد؛ اما لازم به ذکر است که سنگهای تراورتن میتوانند تنوع رنگی بالایی داشته باشند. رولپلاک: از پلاستیک، فیبر، فلز ساخته می شود که دارای رنگ و مدل های مختلفی می باشد. خانههای سنگی دارای یک ظرافت طبیعی هستند که به آنها کیفیتی بیانتها و ابدی میبخشد. ذخیرهسازی انرژی (به روش یا ایدهای گفته میشود که در طراحی ساختمان برای مقابله با نوسانات شدید دمای داخلی ساختمان به کار برده میشود.) در ساختمانهای سنگی به شکل عایق طبیعی است. استودیو معماری ادینبورگ WT با آمیختن خانهای معاصر به نمای سنگی در حال تخریبِ این بنای کشاورزی، روح تازهای به حیات یکی از آن ماشینهای خرمنکوب داد. این نما مربوط به نقشه ویلایی دو طبقه است که در زمینی به مساحت 25×16 طراحی شده.پروژه این نمای زیبا به همراه دکوراسیون ارائه شده . ​A rticle h as  been created wi᠎th G SA C᠎on tent᠎ Generator DEMO᠎!

اجرای نما – توجه کنید به آن‌ها 10 سیگنال‌ها

شرایط اقلیمی در اجرای نمای سنگی به همراه کمرنگ شدن برخی از سنگ ها به مرور زمان در اثر تابش مستقیم نور خورشید از دیگر معایب استفاده از سنگ در نمای ساختمان می باشد. اما بنابر تجربیاتی که شرکت های مختلف و معتبر نمای ساختمانی دارند، انجام این عملیات فقط توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام خواهد شد. با استفاده از طناب عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج با دقت و سرعت بیشتری در ارتفاع ساختمانی انجام خواهد گرفت . پیچ در اصل نوعی اتصال دهنده استوانه مارپیچ است که توسط ابزار آچار و پیچ گوشتی برای استفاده آسان تر پیچ و محکم می شود. اما نیروی متخصص کار در ارتفاع با قرار دادن رولپلاک در درون سوراخ به طور ماهرانه و تخصصی کار را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند. طریقه نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، با سوراخ کردن سطح مورد نظر توسط دریل صورت خواهد گرفت. توجه داشته باشید تعداد سوراخ کاری و پیچ کردن سنگ ها باید استاندارد و فاصله حتما رعایت شود. دریل کاری بیش از اندازه و پیچ کاری مکرر در سنگ ها ی نما باعث شکسته شدن و پرتاب آن ها از سطح نما می شود.

سه بسیار ساده چیزها شما می توانید برای جلوگیری از اتلاف با نمای سنگ

روش دیگر، استفاده از سرستونهای سنگی مونتاژ شده در کارخانه (نوع صنعتی) است که فقط باید در محل نصب شوند. از آنجایی که سنگ یک متریال همه کاره با امکانات بی شمار است، می توان از آن در دیوارهای داخلی و خارجی استفاده کرد تا ظاهر منطقه را زیباتر کند. زیرا سرعت انجام کار در استفاده از طناب، بسیار بیشتر از داربست می باشد. سنگ لایمستون به عنوان یک سنگ آهکی رسوبی است که وزن پایینی در مقایسه با انواع سنگهای ساختمانی دارد و در کاربرد نماسازی مورد استفاده قرار میگیرد. سنگهای مرمریت تنوع بالایی دارند و در برابر سایش مقاوم هستند. برای سنگ گرانیت، پیچ هم سطح سنگ بسته می شود و بتونه ای که روی پیچ ها اجرا می گردد همرنگ سنگ درست می شود.که باید مقاوم و آب گریز باشد. در شاسی کشی باید از پوشش ضدزنگ یا آلیاژهای مقاوم استفاده شود نبشیها در شرایط آب و هوایی مختلف در امان باشند. سطحِ ناهموار و سخت سنگهای طبیعی در برابر شرایط نامساعدِ آب و هوایی مقاومت بالایی دارند. توجه کافی میکنند. پس ذرهای تعلّل نکنید و ارزش خانه خودتان را با نمای سنگهای طبیعی بالا ببرید. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب انجام میشود چون دیگر نیازی به بستن داربست های بزرگ و اتلاف وقت الکی نیست.

مجری نمای سرامیک خشک

پس نگران کثیف شدن نما هنگام پیچ رولپلاک نباشید. هنگام پیچ و رولپلاک سنگ نما کثیف میشود؟ مجری پیچ و رولپلاک نما دارای کد ثبتو قرارداد قانونی میباشد که در هنگام شروع کار با کارفرما یا مالک ساختمان بسته میشود. نمای سنگی دارای پنجرههای چوبی بزرگ است که مشرف بر دره و جنگل است. نمای سنگ طبیعی بهترین گزینه برای قسمت خارجی ساختمان است. امروزه ساختن خانههای مقاوم با محصولات طبیعی عمومیت فراوانی یافته است. در عکس پایین نمونهای از سنگ مرمریت را مشاهده میکنید که در نمای خارجی ساختمان استفاده و بخاطر مقاوم نبود در برابر سرما و نور خورشید آسیب دیده است. نمای خارجی سنگی معمولاً بادوام و مقام است. به شما پیشنهاد میکنم گزارش ما در مورد گزینههای خانههای سنگی را از دست ندهید و با مزایا و معایب آنها آشنا شوید. 9) از اجرای نمای سنگی در فصول سرد سال خودداری کنید، چون موجب یخ بستن ملات می شود. برای پاسخ به این سوال باید نمای خام ساختمان بررسی بشه. فاکتورهای کیفیت ، قیمت نما رومی ، مصالح بومی و اقلیم منطقه در جواب این سوال نقش تعیین کننده دارند. گرچه با قیمت پایینتری نسبت به دیگر فروشندگان برای فروش اقدام میکنند؛ اما افزایش مشتری و میزان فروش این اختلاف قیمت را جبران میکند. A᠎rticle h as been c re᠎ated ᠎wi th the ᠎help  of G SA Con᠎tent Gene rato r DEMO​.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد روش اجرای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید