مهمترین کامپوننت طراح و مجری نمای خشک

یک مبدل حرارتی است که در آن سیال مایع وارد کویل ها شده و چون دارای فشار پایین است کمترین حرارت را از سیال اطراف لوله جذب کرده و تبخیر می شود. نیاز به فشار کمتری نسبت به هوا خنک دارند. در این نوع به علت سطح زیاد ظرفیت حرارتی زیاد در ابعاد کوچک ایجاد میشود. میزان ظرفیت حرارتی و برودتی کویل دستگاه وابسته سه پارامتر اصلی می باشد . اگر پارامتر های بالا موجود نبود به طور تقریبی ظرفیت چیلر از فرمول زیر محاسبه می شود. کاربرد های مختلفی در چیلر ها صنایع شیمیایی و غذایی دارد. هواساز صنعتی تولیدی این شرکت در ظرفیت های 800 الی 60.000 سی اف ام (فوت مکعب در دقیقه) به صورت یکپارچه با قابلیت مونتاژ درب کارخانه تولید و عرضه می گردد . هواساز به لحاظ نوع کاربری و در بیانی دیگر به لحاظ محیط تامین هوا به دسته بندی های متنوعی تقسیم می گردد . Th is art᠎icle was do ne  by GSA  Co᠎nt en᠎t Generator DE᠎MO!

فروش تجهیزات نمای خشک

همچنین شامل محفظه های تامین و توزیع هوای سرد و گرم است. کویل های سرمایشی و گرمایشی برای تامین دما و رطوبت هوا در هواساز تعبیه می گردد. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. سپس هوای ساختمان که دمای آن از بیرون کمتر است برای بازیافت انرژی به دستگاه هواساز باز میگردد و هوای بازگشتی وارد مبدل حرارتی می شود. رطوبت ساز الکتریکی خودکفا از نظر تولید بخار : در این نوع رطوبت ساز صنعتی، آب معمولی شهر توسط انرژی الکتریکی تولید شده به وسیله الکترودها یا گرمکن های مقاومتی تبدیل به بخار میگردد. در برخی از موارد تجربه داشته ایم که استفاده از ترموستات های تقلبی باعث آسیب جدی به موتور فن کویل ها نیز شده است. 2- ارزان بودن نسبت به سایر کندانسور ها. هوا از اطراف آن توسط فن به لوله ها دمیده می شود و گرما از دیواره های لوله به هوا انتقال پیدا میکند. به این صورت که سیال با درجه حرارت بالا درون لوله های کندانسور تبخیری جریان داشته و به کمک آبی که روی لوله ها پاشیده می شود تقطیر می گردد.

مساحت فضایی که نیاز به خنک کاری دارد. به طوری که اگر از چیلر هوا خنک استفاده شود دیگر نیازی به برج خنک کننده نیست و خنک کاری توسط هوا صورت می گیرد. زیرا هدف ، تبدیل مایع ورودی به کویل به بخار است. عملکرد فلیترهای کربن اکتیو، الکترو استاتیک به این صورت است که با استفاده از جذب ذرات گاز و بخار در حد میلیون و یا حتی در حد بیلیون است. مثال: اگر یک فضا با مساحت مفید 750 متر مربعی داشته باشیم ظرفیت چیلر تراکمی مورد نظر برای این مکان چگونه به دست می آید ؟ چیلر های تراکمی دارای دو عدد مبدل حرارتی هستند که به آنها اواپراتور و کندانسور چیلر می گویند. اما در برخی از انواع کندانسور ها سطح لوله های مسی دارای پره هایی جهت افزایش سطح حرارتی قرار می دهند ولی این کار خود باعث ایجاد رسوب گذاری میشود. انواع آن در زیر تشریح شده است. عموماً بعنوان پیش فیلتر یا اولین مرحله فیلتراسیون در هواساز به کار برده می شود .در سامانههای تصفیه هوای دیگر نیز مورد استفاده قرار میگیرد. به کد های (Code) محصول هانیول توجه کنید. در واقع نمی توان بطور دقیق گفت که قدمت سازه های آجری به چه تاریخی بازمی گردد، اینگونه به نظر می رسد که انسان های نخستین پس از مشاهده ی پخته شدن خاک و گل در مجاورت آتش و دریافتن اینکه گل و لای پخته شده مقاوم تر از کلوخه ها می باشد پی به خاصیت و طرز ساخت آجر بردند.

نوسانات قیمت ارز به خصوص دلار بر روی قیمت نهایی چیلر تراکمی بسیار موثر است. تغییر در درجه حرارت هوا ممکن است باعث نوسان در فشار چیلر تراکمی گردد. حداکثر تحمل فشار کاری کمتر نسبت به پوسته لوله. 3- استحکام و قابلیت تحمل فشار بالا. کنترل بهتری روی فشار کندانس دارند. هنگامی که آب کندانس می شود در دمای پایین احتمال یخ زدگی وجود دارد. در حقیقت چیلرهای تراکمی نسبت به جذبی به برج خنک کننده با ظرفیت پایین تری نیاز خواهد داشت. گرمای اطراف کویل را جذب کرده و به در جه حرارت پایین تر کاهش دهد. شما نسبتا سازه هایی را که به آن ها رفت و آمد داشته اید، به یاری شکل ظاهری یا نماشان می شناسید. چه از لحاظ ابعادی و ظرفیتی، چه از نظر اجزای سازنده و نوع و کیفیت آن ها و چه حتی از نظر کارایی و نحوه عملکرد می توان رنج وسیعی از هواسازها را برشمرد.

نصاب نمای سرامیک خشک

This h as been created ᠎with GSA C​on᠎tent Generat​or Demoversion​.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک در تهران لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید