با این نکات ساده، کتاب خود را متحول کنید

البته از آثار گرانسنگ ادبیات ایران مانند جای خالی سلوچ، سووشون و صدها مورد دیگر نیز غافل نشدیم و تمامی آنها را در این بانکِ کتاب پوشش دادهایم. این نویسنده علت دیگر را تبلیغات بین المللی خواند و افزود: برخی از کتابها مانند هری پاتر و یا کتابهای پرفروش دیگر تبلیغاتی در سطح بین المللی دارند. پوست، مرکب را از هردوطرف جذب ميکرد و از پاپيروس بادوامتر و انعطافپذيرتر بود. ابزار نوشتن بر روي پاپيروس، ني يا قلمني آغشته به مرکب بود. نوشته به خط سومري مربوط به ۲۲۰۰ تا ۲۴۰۰ پيش از ميلادلوحهاي گلي، در منطقه بينالنهرين براي نوشتن مورد استفاده قرار ميگرفت. برای مثال، کتابهایی که در زمینه رژیم غدایی و صنعت غذایی چاپ میشوند را مشاهده کنید. نیاز به تصویر سازی ندارد، همین امر فرایند نشر را آسانتر و ارزانتر می کند. هرچه خط مبنایی که این دو مشاهده را از آن صورت میدهیم بلندتر باشد، میزان اختلافمنظر نیز بیشتر است و بهتر میتوان فاصله را تا اجسام دوردست به دست آورد. شهر کتاب آنلاین از معدود سایتهای حوزه فروش کتاب است که وعده داده محصولاتش را به سراسر جهان پست میکند.

کتاب یک به‌طور باورنکردنی ساده روش که برای همه کار می‌کند

بسیاری از نویسندگان کار خود را با قدرت شروع میکنند اما در ادامه به خاطر سرعت کمی که دارند مضطرب، خسته و ناامید میشوند. برای مثال، تیموثی فیرریز (Timothy Ferris) کتابی با عنوان ۴ Hour Workweek با این مفهوم که فقط ۴ ساعت در هفته کار کنید و درآمد خوبی داشته باشید و یا کتاب دیوید شیلتون (David Chilton) با عنوان آرایشگر ثروتمند (Wealthy Barber) که با هدف ارائه یک برنامه خوب مالی برای ثروتنمد شدن یک فرد عادی ارائه شده است خوانندگان را تحریک میکند تا بدانند چرا و چگونه این کار شدنی است. اینکه شما مقرر کردهاید روزانه ۳۰۰ کلمه بنویسید یا اینکه تصمیم دارید رزوانه ۱ ساعت بنویسید بهتر است عزم خود را برای رعایت تصمیم خود جزم کنید. تمامی مولفان میتوانند کتابها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند. وقتی کتابی (فارغ از نوع محتوای آن) به رشته تحریر درمیآید، میبایست ضوابطی وجود داشته باشد که به واسطه آن ضوابط حقوق مادی و معنوی مؤلف، انتشارات و دست اندرکاران مهم در تولید این کتاب رعابت شود. در زیر یکی از ویدیوهای تورق کتاب های کودکانه سایت عمو کتابی (کتاب سمسون تنبل زرنگ) آورده شده است تا بتوانید آن را بررسی نمایید. Th is data has been cre᠎ated  with ketabtala Con te nt Gener at or DE MO​.

ديجيتال، به نام Nuvomedia’s Rocket در سال ۱۹۹۹ منتشر شد.

نگارش توصیفی را میتوان در کتابهای داستان پیدا نمود هرچند در مکتوبات غیرداستانی نیز این سبک استفاده شده است (برای مثال، خاطرات و کتاب راهنمای سفر). نگارش و چاپ کتاب به خودی خود کار راحتی است. نگارش متقاعد کننده یکی از سبکهای نگارشی اصلی در مقالات دانشگاهی و علمی است. سمیه تاج الدین: علی اصغر سیدآبادی نویسندهی کتاب کودک و نوجوان با بیان اینکه بعضیها معتقدند که بچههای دههی هشتاد به دلیل استفاده از ابزار دیجیتال، کمتر کتاب خواندهاند، اظهار داشت: به نظر من این موضوع گزارهی درستی نیست؛ زیرا در یک دههی اخیر بیشترین کتاب برای نوجوانان منتشر شده است. اما نخستين کتاب الکترونيکي ديجيتال، به نام Nuvomedia’s Rocket در سال ۱۹۹۹ منتشر شد. نویسندهی کتاب کودک و نوجوان با بیان اینکه ایران به دلایل سیاسی عضو کنوانسیون برن نشده، گفت: همین امر سبب شد که ترجمه خود به خود از نوعی رانت برخوردار شود. مردم با خواندن آثار آنها به سوالاتی که اخیراً و یا شاید دههها ذهن آنها را به خود مشغول نموده بود پاسخ گرفتهاند. به طوری که کتابفروشیهای بزرگ و شهر کتابها بخش کودک و نوجوان خود را گسترش دادهاند.

هاي الکترونيکي صورت گرفتهاست.

اگر کتابی قبلاً توسط مترجم ضعیفی ترجمه شده و محتوای کتاب به گونهای است که نمیتوان از آن استفاده خاص نمود بهتر اینست که کتاب ترجمه مجدد شود. منظور او این است که ایدهای که اگر شما سریعاً در جایی ننویسید فراموش خواهید کرد احیاناً ایده ضعیفی است. در مراحل دیگر باید در داستان بگویید این داستان چه زمانی اتفاق افتاده، چه چیزهایی وجود دارد، کجا اتفاق افتاده، چرا اتفاق افتاده و چگونگی آن را نیز بیان نمایید. اما ما روی یک سکوی متحرک سواریم، یعنی زمین که هر ششماه از یکسمت مدارش به سمت دیگر آن که ۳۰۰ میلیون کیلومتر آنسوتر واقع شده، جابجا میشود. یعنی در سطح جهان این کتابها تبلیغ میشوند. اما در سال ۱۴۳۹، با اختراع ماشين چاپ توسط يوهانس گوتنبرگ آلماني، تحول بسيار بزرگي در صنعت نشر کتاب صورت گرفت. در اين زمان در صومعهها و کليساها، اتاقهايي ايجاد شده بود که در آنها کار رونويسي از انجيل و دعاها صورت ميگرفت و عملاً کتاب توليد ميشد. اخيرا تلاشهاي براي تبديل کتابهاي عادي به کتابهاي الکترونيکي صورت گرفتهاست. اين کتابهاي الکترونيکي، با بهکارگيري لامپ اشعه کاتد، تصاويري را بر روي پرده پديد ميآورد که ميتوانست جايگزين چاپ و کاغذ شود.

نه سوال درباره خرید کتاب پاسخ داده شده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ارسال رایگان کتاب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید