یک دوره مختصر به نمای سنگ

شعار بیشتر شرکت های معتبر خدمات نمای ساختمانی این است که صاحبان ساختمانی سقوط سنگ از نما را جدی بگیرند و پیش از وقوع فاجعه جبران ناپذیر از این شرکت ها کمک بگیرند. شرکت های معتبر خدمات نما با داشتن صدها رزومه موفق کاری ،صاحبان ساختمانی را در ایمنی بخشیدن به سنگهای نما یاری می کنند. نیروی متخصص کار در ارتفاع باید از وسایل و ابزار استاندارد استفاده کنند. بسیاری از جوانان استفاده از طناب محکم و بالا رفتن از ارتفاعات را کاری هیجان انگیز و به عنوان شغلی پردرآمد تصور می کنند و البته اگر جوانی کاربلد و مورد تایید شرکت باشد، استفاده از طناب و بدون داربست می تواند نوعی حرفه تخصصی برای او قلمداد شود. اما انجام عملیات پیچ و رولپلاک در کرج امری تخصصی و ضروری می باشد که لازمه ی اجرای صحیح آن داشتن تخصص و تبحر لازم توسط کارگران ماهر و آموزش دیده کار در ارتفاع خواهد بود. شرکت های معتبر خدمات نما ساختمانی بر اساس تجربه می دانند که اگر کار پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما صحیح انجام نشود علاوه برآسیب به نما به بقیه سنگ ها هم ضرر می رساند و در نتیجه تداوم این عمل باعث ریزش سنگ از نما و پرتاب آن به پایین ارتفاع خواهد شد.

نمای سنگ برای دانش‌آموزان و همه دیگران

سنگ های تراورتن ، گرانیت و سند استون از جمله سنگ های مناسب برای نمای ساختمان می باشند . در نمای سنگی کلاسیک از سنگ های تراورتن و مرمر و گرانیت استفاده می شود. از انواع گرانیت ساختمانی می توان به گابرو ، بازالت (سیاه سنگ) و دیاباز اشاره کرد که اصطلاحا به آنها گرانیت سیاه گفته می شود. سنگ نمای شیست بسیار مناسب کاربری ویلایی و نمای سنگی ساختمان یک طبقه و دو طبقه است؛ قیمت بسیار مناسبی دارد و برای نما با مساحت های بالا پیشنهاد می شود. خانههای سنگی بهطور ناخوشایندی سرد هستند. در این عکس ما میتوانیم یک خانه قدیمی در شهر سرنانسلهی (Sernancelhe) در کشور پرتغال که تنها 4 دیوار سنگی ضخیم از آن باقی مانده بود را نظارهگر باشیم. به طوری که در برخی طرح ها میتوانید المانهایی از ایران باستان را نیز مشاهده کنید. این نوع نماها از نظر بیننده ها نمایانگر زندگی تجملاتی می باشد و افرادی که به دنبال زندگی لاکچری می باشند به سمت این نوع نماها روی می آورند. سبک معماری دیگری که در طراحی نمای از آن استفاده می شود سبک مدرن می باشد. هر چه تزئینات و جزئیات نما، طراحی خارجی ساختمان پرزرق و برق تر باشد، نشانه تمایل مردم به تجمل است به طوری که این روند در طراحی داخلی ساختمان هم اثر گذاشته و شاهد سقف های گنبدی و نقاشی های دوره نئوکلاسیک در طراحی داخلی ساختمان هستیم. Da ta h as ᠎be᠎en gen er ated ᠎by G᠎SA Content Gen​erator D​em᠎ov᠎er​si on.

طراحی نمای سنگ ساختمان به دلیل تنوع زیاد انواع سنگ ها کار چندان پیچیده ای نمی باشد و قطعا به دلیل جلوه ی زیبای هر کدام از انواع سنگ های مورد استفاده در نما، ساختمان از نمای بسیار شیک و جذابی برخوردار خواهد بود. نکته: تنها افراد متخصص در زمینه پیچ و رولپلاک سنگ در نما می دانند که سوراخ کاری بیش از اندازه سنگ در نما، علاوه بر ضعیف کردن سنگ، ممکن است باعث ریزش آن از سطح نما گردد. با توجه به تمایل مردم و پیمانکاران برای داشتن و ساختن نمای لاکچری و پرهزینه سنگی با جزئیات زیاد، می توان دریافت که سبک زندگی مردم تغییر یافته و قشر متمول و مرفه جامعه گرایش زیادی به جلوه خود و متمایز کردن خود از سایر افراد جامعه پیدا کرده اند. هر سنگی بسته به محلی که در آن یافت میشود ویژگیهای مخصوص به خود یعنی رنگ منحصربهفرد، بافت و کیفیت خاص خود را دارد.

پیچ کردن نما در کرج جهت جلوگیری از افتادن سنگ انجام میشود. چند نکته مهم و اساسی در هنگام نصب و اجرای سنگ نمای ساختمان در انواع مختلف وجود دارد که توجه به آنها در جلوگیری از ریزش و افتادن نمای سنگی تاثیر بسزایی دارد. درحالیکه بعضی از خانهها به مرور زمان فرو ریخته و خراب میشوند، نماهای سنگی که بهخوبی ساخته شدهاند تا قرنها سالم باقی میمانند. اگر به دنبال فروش مجدد خانهتان هستید و یا درصدد این هستید که هر نقطه خانهتان را نوسازی کنید، اولین ایدهای که بهترین پیشنهاد ما به شماست فکر کردن به بازدهیِ سرمایهگذاری (ROI) است. ما قصد داریم مزایای هر دو مصالح را سبکسنگین کنیم و ببینیم آیا مصالحی نسبت به مصالح دیگر برتری دارد یا نه، که این امر کار آسانی هم نیست. اگرچه اجرای نمای سیمانی برای ساختمان ها نیاز به مهارت زیادی دارد، اما به دلیل هزینه کمتر سیمان نسبت به سنگ و کاهش قابل توجه هزینه تمام شده ، سازندگان را به این سمت سوق داده است. بهترین سنگ نمای ساختمان نوعی از آن است که بهراحتی صیقل و برش داده شود. نمای ساختمان سنگی ۱ تا ۷ طبقه با نمای کلاسیک کدامند ؟

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید