یک اشتباه مرگبار در ادبیات کشف شد و چگونه از آن اجتناب کنیم

در پایگاه شعر هیأت که به همت دفتر شعر جامعه ایمانی مشعر، طراحی و راهاندازی شده است؛ بیش از ۲۰۰۰ شعر از حدود ۳۰۰ شاعر در ۱۱۰ موضوع بارگذاری شده است و در دسترس مخاطبان قرار دارد. نویسنده : زهرا آذرنیوشمهدی اخوان ثالث شاعر معاصر نوگرا، صاحب سبک و دلبسته به فرهنگ کهن ایران، اوضاع اجتماعی زمانه خود را در قالب شعر به تصویر میکشید. زمانی که لازم است تا گوی از این طرف تا آن طرف نوسان کند با نوعی توطئه مرموز بین بیزمانترین سنجهها معین میشود: واحد بودن نقطه تعلیق، ثنویت ابعاد صفحه، ثالث بودن شروع عدد پی، طبیعت مربع و مرموز جذر، و کمال بیرون از شمار خود دایره … فیلم شادترین فصل، یک کمدی رمانتیک در تعطیلات که شامل طیف وسیعی از احساسات مرتبط با پذیرش خانواده، وفادار بودن به خود و تلاش برای خراب کردن کریسمس است. داستان فیلم قلبهای شیمیایی، دربارهی هنری یک دانش آموز دبیرستانی ۱۷ ساله است که خود را آدم رمانتیکی میداند ولی هرگز عاشق نشده و امیدوار است که عشق برایش اتفاق بیفتد.

داستان فیلم دربارهٔ ویل ترینر ماجراجو، کسی که همواره به ورزشهای مخاطرهآمیزی چون صخرهنوردی میپرداخت، در اوج جوانی و سلامت و ثروت اتفاقی برایش رخ میدهد و به لحظهای زندگیاش تغییر میکند و در این بین لوییزا کلارک مسئولیت مراقبت از او را به عهده میگیرد. این بیماری موجب میشود که این دو همیشه شش قدم فاصله از هم داشته باشند اما استلا تصمیم میگیرد این فاصله را به ۵ قدم کاهش دهد. داستان دو نوجوان ۱۷ و ۱۸ ساله به نام استلا و ویل را روایت میکند که آنها به بیماری نادر فیبروز سیستیک مبتلا هستند. استلا به درمان ویل کمک میکند. داستان فیلم ربکا در مورد زن جوانی است که پس از ازدواج با مردی که در گذشته همسر خود را از دست داده است، با او به عمارت اسرارآمیزش نقل مکان میکند تا زندگی عاشقانهاش را آغاز کند. در حالیکه با زخمهای عاطفی و روحی گذشته خود میجنگند، زندگی یکدیگر را تغییر میدهند. Po st was generat ed wi th GSA Conte nt Generator  DEMO!

دو دستیار پر کار اما با حقوق ماهیانه خیلی اندک نقشهای طراحی کردن تا رئیسهایشان را به یکدیگر نزدیک کرده و از فضای بدست آمده به نفع خودشان استفاده کنند. فیلم بیمار بزرگ، درباره کمیل پاکستانی الاصل که کمدین است و امیلی که دانشجوست عاشق یکدیگر میشوند اما با تفاوتهای فرهنگیشان کلنجار میروند. شعرهای کلاسیک فارسی ، احتمالاً شناخته شدهترین بخش ادبیات فارسی است که میتوان با آن، به مردم تمامی جهان به گفت و گو پرداخت. رمان فارسی محصول تلاش نویسندگانی است که با نوآوری در زبان و بهکارگیری ساختارهای تازه توانستند آینهای در برابر انسان و زمانه او بگیرند. سلمان فارسی: وی در مدینه با پیامبر آشنا شد و مسلمان شد. ستارهای متولد شدهاست یک فیلم آمریکایی موزیکال، رمانتیک و درام به کارگردانی و تهیه کنندگی بردلی کوپراست که در ۵ اکتبر ۲۰۱۸ از سوی برادران وارنر منتشر شد. من پیش از تو یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی به کارگردانی تیا شروک است که براساس رمانی به همین نام نوشته جوجو مویز ساخته شدهاست. در هزاره دوم پیش از میلاد؛ ریگوِدا، که از قدیمیترین اشعار و سرودهای مذهبی هندی به زبان سانسکریت ودایی است، سروده شد. پرترهٔ بانویی در آتش، فیلمی در ژانر درام تاریخی به کارگردانی و نویسندگی سلین سیاما، و با بازی نوئمی مرلان و آدل انل است که در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹ در سینماهای فرانسه اکران شد.

او در شب فارق التحصیلیاش به طور اتفاقی با چارلی پسری که چندین سال است پنهانی دوستش دارد ملاقات میکند. هاردین پسری مرموز و سرکش است که دنیا و زندگی تسا را عوض میکند. با عشق، دربارهی پسری دبیرستانی به نام سایمون اسپِیر (نیک رابینسون) است که همجنسگراست که این موضوع را به کسی اعلام نکرده است. این فیلم بر اساس رمان پرفروش و موفق سایمون در برابر مرامنامه هوموساپینها به نویسندگی بکی آلبرتالی ساخته شده است. این فیلم بر اساس رمان تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم ساخته شدهاست. تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم فیلمی محصول سال ۲۰۱۸ و به کارگردانی سوزان جانسون است. فیلم جایی که عاشق بودیم، دربارهی ویولت و تئودور است که با هم زندگی میکنند. رمان از فصلهای کوتاه تشکیل شده است و سیر آدمها و ماجراها به اندازهایاند که بتوان گفت با رمانی روبهروییم که مدام برای مخاطبش ماجرایی تازه در آستین دارد. فیلم بعد از برخورد ما، دنبالهای بر فیلم بعد از آن (After) بهشمار میرود و بر اساس داستانی با همین نام نوشته آنا تاد است. فیلم پس از سقوط ما ، دنبالهای بر فیلم بعد از برخورد ما به شمار میرود. جنگ به پایان می رسد و سربازان در بند از جمله اشلی به خانه های خود بر می گردند …

دیدگاهتان را بنویسید