یکبار برای همیشه از شر سیستم های مدرن نما خلاص شوید

3. شستشو نما با استفاده از ابر و تی و شوینده… 2. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد.مثلاً در مناطق سرد و مرطوب،سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد.در غیر این صورت ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکان هایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد،سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. بسیار مورد پسند هستند طلافروشی به دلیل اینکه دارای فضایی لوکس و خاص است استفاده از سقف کاذب کناف در ان مزایای بیشماری داردو تأثیر مهمی در دکوراسیون داخلی طلافروشی دارد این نوع قابلیت استفاده از سبک نورپردازی خاص , شرکت نمای خشک و پوشش لوله های احتمالی و نیز پنهان کردن سیم کشی و دوربین های مدار بسته زیر سقف نمایی لوکس به این محیط می بخشد . رنگ سفید به عنوان سطح مشخص در انبارها و محل های نگهداری کالا در خط کشی خیابان ها و علایم ترافیک نیز بکار می رود. رنگ های تیره اتاق را سنگین می کند. رنگ سبز نیز خود می تواند تمدد اعصاب ایجاد کند ناگفته نماند که اثرات ایجاد شده توسط رنگ ها به روشنایی دلخواه نورپردازی معنوی و طبیعی بستگی مستقیم دارد. وقتی از پائین به رنگهای گرم و روشننگاه شود، اثر معنوی محرکی بوجود می آورد.

اجرای نمای خشک در ایران

رنگ های سرد اثر بی تحرکی داشته حس آرام کننده و معنوی ایجاد می کنند. رنگ های سرد و روشن در بالا محیط را روشن و شاد نموده، احساس آرامش ایجاد می نمایند، از پهلو که دیده شوند بنظر منحرف کننده و در پایین بنظر آماده قدم گذاشتن در آن جا را تشویق می نماید. دیدن در وحله ی ایمنی فیزیکی را تأمین می کند، اما مشاهده کردن جایی که دیدن تمام می شود، تازه آغاز شده است و ما را به لذت بردن از تصاویری که از طریق دیدن ثبت شده است هدایت می نماید. اما نکته ای که قابل ذکر می باشد این است که شست و شوی نما و پیچ روپلاک کردن سنگ نما یک امر ضروری به حساب می اید. دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته میشود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط وخطرات احتمالی محافظت میکند.

نما های خشک

چنگک اسکوپ سنگ پنجشنبه 19 اسفند 1395 19:53 چنگک اسکوپ وسیله ای است که برای ایمن شدن سنگ نمای ساختمان از خطر سقوط ، استفاده می شود. روانشناسان روی تئوری حس ششم کار می کنند (احساس تعادل یا ایستا) که پایه احساس زیبایی است و ما معماران از تقارن اشیای هماهنگ و تناسبات، این حس زیبا را در افراد به وجود می آوریم به نظر می رسد در یک فضای به درستی طراحی شده آن حس تعادل و زیبایی به افراد بهتر انتقال یابد تا به گفتار درمانی یک روانشناس. چشم مستعد اشتباهات مربوط به دید هستند، چشم می تواند گسترش عرض را بهتر از عمق و ارتفاع تشخیص دهد و در مورد اخیر همیشه بزرگتر بنظر می رسد. در حالات زیباتر و ظریفتر، هنگامیکه تداوم بصری و فضایی بین دو فضا مورد نظر می باشد یک اختلاف سطح می تواند علامت گذر از یک فضا به فضای دیگر قرار گیرد. سيستم طراحي و اجرا ي فيكس آلومينيوم در اجراي نماي كامپوزيت آلومينيوم ،مشابه اجراي نماي كامپوزيت به روش فيكس آهن ميباشد، با اين تفاوت كه در اين سيستم اجرا ، به جاي استفاده از پروفيل هاي زيرسازي عمودي فلزي از پروفيل هاي آلومينيومي استفاده مي گرددوهمچنين مشابه سيستم اجرايي هنگ، در خطوط افقي ، از پروفيل استفاده نميگردد و تنها با استفا ده از طراحي خاص ورق هاي كامپوزيت،ژوئن هاي افقي مورد نياز طرح،تامين ميگردد. This has been c re​ated by G​SA C​ontent Gen​erat or Demoversi on​.

انسان می تواند با یک نگاه سریع و یک نگاه دقیق از یک تصویر تفاوت قایل شود. در طرح ریزی یک دکوراسیون داخلی بررسی مکانیسم دید انسان بسیار مهم و اساسی است. عامل دوم: جنس سنگ هایی که در نما یا دیواره ساختمان به کار رفته هم در این قیمت گذاری مهم هستند. علاوه بر زیبایی موضوع دیگری که بسیار حائز اهمیت است روشنایی بهداخل ساختمان هست و این امکان را به ساختمان میدهد که از جذابیت و نور روشنایی استفاده کنیم. در حالت عادی، هنگامی که از یک دیوار برای تعریف و بستن یک فضا یا مجموعه ای از فضاها استفاده می شود ورودی با ایجاد یک بازشو در سطح دیوار گرفته تا مدخلی کار شده و دقیق و تفکیک شده می تواند تبدیل کند. از آنجا که عمل ورود لزوماً عمل رسوخ در یک سطح عمودی است، به جای اینکه بوسیله ایجاد سوراخی در یک دیوار انجام پذیرد می تواند به شیوه ظریفتری عملی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید