گول ادبیات را نخورید

نتیجه اینکه تجارب شاعر و نویسنده با تجارب ما این همانی دارند و این انسجام وحدت انداموار متن را پدید آورده و شکل و محتوا یکپارچگی یافته و اینجاست که شعر فقط یک گزاره ی درست و غلط دیگر نیست بلکه مجموعه ای از تنش ها و خصوصیات پاردوکسیکالی است که به یک رقص شبیه است. معرفی کتاب جستارهایی در باب عشقکتاب جستارهایی در باب عشق اثر برجسته و شناخته شدهی آلن دوباتن است که با نگاهی فلسفی موضوع عشق را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار میدهد.ماجرای کتاب جستارهایی در باب عشق (Essays In Love) درباره زن و مردی است که به طور اتفاقی در پروازی کنار هم قرار میگیرند و پس از اینکه گفتوگویی کاملا عادی میان آنها شکل میگیرد، بیشتر به هم توجه میکنند و بعد از پایان پرواز نیز تصمیم میگیرند همدیگر را ملاقات کنند. معرفی کتاب صوتی من او را دوست داشتم : کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر نویسندهی فرانسوی آنا گاوالدا، روایتگر زندگی در زمانهای دشوار است، زمانی که بین ماندن و رفتن، جنگیدن و تسلیم شدن مردد میمانیم.کلوئه قهرمان کتاب صوتی من او را دوست داشتم (Someone I loved) زنیست که مانند زنان دیگر همسرش را دوست دارد و زندگی در کنار او و فرزندانشان جریان زندگی را برای او تفسیر میکند.ولی دست سرنوشت داستانی را برای این زن رقم میزند و او را از آرامش دور میکند. ​C ontent was g​enerat᠎ed with GSA Con​te​nt  G en erator DEMO!

اما با ورود ناگهانی آگوستوس واترز خوشتیپ به گروه حمایت از کودکان سرطانی پیچش داستانی بزرگی رخ میدهد. ارسکین چالدرز در معمای شنها، داستانی معمایی و جاسوسی را روایت میکند که در آن مأموری آلمانی وقایعی را از سر میگذراند. رشته زبان و ادبیات انگلیسی به طور کلی به عنوان نوشتن با شایستگی هنری تعریف میشود.با این حال، انواع دیگر متن مانند فیلمنامه، داستان نویسی، متن آهنگ، وبلاگها و موارد مشابه، اکنون میتوانند، زیر مجموعههای رشته زبان و ادبیات انگلیسی باشد.یک گرایش دیگر از ادبیات انگلیسی، متنهایی از جمله شعر، نمایش و داستان نثر را بررسی میکند. معرفی کتاب آخرین نامهی معشوق : کتاب آخرین نامهی معشوق اثر جوجو مویز، داستان زنیست که از بد روزگار، به اصرار پدر و مادر و موقعیت خوب خواستگار از نظر اقتصادی و اجتماعی، با او ازدواج میکند ولی هیچ گونه عشقی نسبت به او ندارد. داستان این کتاب از این قرار است که وقتی میچ، نویسنده کتاب، به صورت تصادفی با استاد سابق خود در دانشگاه به نام موری شوارتز برخورد میکند، با مجموعهای از پندهای ارزشمند زندگی از سوی استادش مواجه میشود که اتفاقا با بیان شیرین میچ، بسیار خندهدار و لذتبخش هم هستند. مفتخریم با تیمی متشکل از اساتید برجسته و فعال داخلی و بینالمللی، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ پژوهش و نوآوری برداشته و با برنامهریزی در راستای توسعهی همه جانبهی کشور در حوزهی زبان و ادبیات ایران و جهان حرکت کنیم لذا بدینوسیله از تمامی متخصصان، کارشناسان، اساتید و اعضای محترم هیات علمی دانشگاهها، دانشجویان دورهی دکتری و پژوهشگران مراکز علمی- تحقیقاتی دعوت میشود با ارائهی مقالات ارزشمند خود در این حرکت پژوهشی و علمی مشارکت نموده و آخرین دستاوردهای علمی-پژوهشی خود را برای ما ارسال نمایند.

رمانهای کلاسیک جایگاه ویژهای در میان آثار ماندگار ادبی جهان دارند. معرفی رمان غرور و تعصب : این کتاب از مشهورترین آثار جین آستین هست که به نقل از روزنامه گاردین جز صد اثر برتر جهان شناخته شده و قصه آن به قدری معروف است که بارها در هالیوود و بالیوود از آن فیلم ساخته شده است.در رمان “غرور و تعصب”داستان پیرامون خانواده بنت شکل میگیرد که پنج دختر دارند. متن از طریق گزینش و محدود کردن و تنظیم عقاید و افکار خواننده، تجارب جدیدی را در خواننده شکل می دهد که از برآیند آن خلق و آفرینش جدیدی رخ می دهد. جوجو مویز تاکنون برنده دو جایزه رمان نویسی در سبک عاشقانه شده و خالق رمان های پرفروش «من پیش از تو» و «من پس از تو» است.جوجو مویز را می توان یک رمان نویس با قدرت بالای به تصویر کشیدن احساسات عاطفی دانست و شاید از همین جهت است که تمام آثار او با فروش بالایی همراه بوده است. شاید خواندن هر ده کتاب کلیدر، یک سال تمام طول بکشد اما بعد از آن خواهید دید که قدرت توصیف آقای دولت آبادی تا چه حد قوی است. چند سال بعد از ۲۸ مرداد اینها نمایندگان وجدان اجتماعی بودند، یا سخنگویان شکست و اعتراض بودند.

انتشارات ها از چند هفته جلوتر به تبلیغ و رونمایی از عناوین جدید خود میپردازند تا ذهن مخاطب را درگیر کنند و بازار را به دست بگیرند. برای این که مخاطب کارکرد این رویکرد را بداند، پیش از مطرح کردن ابزارها و اصول شناختی، چند مقاله با منظور نشان دادن چگونگی تحلیل ادبی در رویکرد شناختی در این جلد آمده است. ج. جلد دوم. تهران: نشر تندر. از: جوجو مویز، فریبا جعفری نمینیناشر: انتشارات نسل نواندیش معرفی کتاب باز هم من : کتاب باز هم من جدیدترین اثر جوجو مویز در هفته اول انتشار خود در جایگاه دوم پرفروشها قرار گرفت. در این دوره همچنین فیلم های «سایه به سایه» به کارگردانی علی ژکان براساس فیلمنامه «آوازهای ننه آرسو» اثر بهرام بیضایی و «فصل پنجم» به کارگردانی رفیع پیتز باز هم بر اساس فیلمنامه ای از بهرام بیضایی به نام «پرونده قدیمی پیرآباد» اکران شد که البته هر دو فیلم توفیق چندانی به دست نیاوردند. نویسنده انگلیسی این بار، باز هم به سراغ شخصیت اصلی داستان «من پیش از تو» و «پس از تو»، لوئیسا کلارک رفته و سیر زندگیاش پس از سفر به نیویورک را نشان میدهد.این نسخه از کتاب باز هم من (Still Me)، متن کامل و بدون سانسور بوده به همۀ علاقهمندان آثار جوجو مویز (Jojo Moyes) توصیه می­شود.جوجو مویز (Jojo Moyes) نویسنده این کتاب، سالها در زمینه روزنامهنگاری فعالیت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید