کلمه آخر معامله در ورزشی

در این مسابقات طلاب اصفهان و سه استان خراسان(رضوی، شمالی و جنوبی) تحت یک برنامه ورزشی و مدیریت انجمن ورزشی طلاب کشور با قدرت در این جشنواره شرکت کردند. به گزارش “ورزش سه”، هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی مردان آسیا از 28 دی تا 8 بهمن به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد. به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، مراسم رقص بختیاری و رقص محلی خراسان شمالی با حضور هنرمندان این استان ها در غرفه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اجرا شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی در نشست مشترک فدرسیون های ورزشی ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب اظهار داشت: به خانواده بزرگ ورزش به خاطر برنامه ریزی متفاوتی که برای گرامیداشت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب داشتند خدا قوت می گویم. به گزارش طرفداری، اظهارات هفته قبل مهدی تاج و آخرین صحبت های معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان که اعلام کرد فعلا استادیوم آزادی شرایط و استانداردهای لازم برای حضور بانوان را دارد، امیدواری ها برای حضور تماشاگران خانم در بازی پرسپولیس و هوادار افزایش پیدا کرد. Th᠎is po st was do​ne ​by G SA C on tent Generator DE MO᠎!

از ورزشی برای اینکه یکی عاشق شما شود استفاده کنید

همچنین در این مراسم نیز وزارت ورزش برنامه های مختلف ورزشی را برای جمعیت علاقه مند ارائه کرد. وی افزود: در تلاش هستیم تا ورزش های همگانی را در سطح جزیره گسترش دهیم، با حمایت مسئولان خارگ کوشش می کنیم تا فضای پرنشاط و سالمی برای شهروندان فراهم کنیم. به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مراسم رونمایی از کتاب شهید دریابان غلامعلی بایندر نوشته نویسنده کردستانی محمد مریوانی صبح امروز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری فارس از تهران؛ مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با یوم الله 22 بهمن، صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهرستان های استان تهران آغاز شد. انواع کتاب های تربیتبدنی و ورزشی، شما را با دنیای رشتههای مختلف ورزشی آشنا ادامه مطلب میکند. رضا حتمی؛ مدیر انتشارات حتمی در گفتوگو با خبرنگار ایبنا با اشاره به حضور این نشر در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیان کرد: بیش از 600 عنوان از کتابهای انتشارات حتمی اعلام وصول و ثبت شده و در نمایشگاه مجازی در دسترس علاقهمندان کتابهای تربیت بدنی و علوم ورزشی قرار گرفته است.

به گزارش ایثار همدان، نخستین کنگره بانوان تاثیرگذار استان همدان به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان برگزار با حضور استاندار، مسئول امور بانوان در ستاد کل نیرو های مسلح کشور و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از تعداد 24 نفر از بانوان در عرصه های مختلف مورد تقدیر به عمل آمد. برای اطلاع از نتایج زنده بازی های جام جهانی 2022، با طرفداری همراه شوید. شد. وی افزود: بانوان اسفراینی علاقه مند به ورزش، از این پس می توانند روز های زوج بین ساعت 8 الی 9 صبح در پارک ( کوثر ) به همراه مربی، ورزش حضور داشته باشند. در تهران، حمید سجادی به همراه معاونان وزارت ورزش و همچنین بیشتر روسای فدراسیون ها در مراسم حضور یافتند و با مردم همگام شدند. سمانه سدیدی رئیس هیئت ورزش های همگانی در گفتگو با پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، گفت: ورزش صبحگاهی ویژه بانوان اسفراینی در پارک بانوان به همت این هیئت ورزش های همگانی، اداره ورزش و جوانان و همکاری شهرداری منطقه در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فصل دوم برنامه ترکیبی «جانوطن» در ۱۱ قسمت ۳۰ دقیقهای تا ۲۲ بهمن هر روز ساعت ۱۷ از شبکه سه پخش میشود.بررسی خاطرات و روایتهای مرتبط با سالهای منتهی به انقلاب اسلامی و گفتگو با زندانیان سیاسی، پزشکان و پرستاران، بازاریان و دانشجویان از موضوعهای این برنامه است.

معرفی کتاب ورزشی

سمیه گیوی در گفتگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با دهه فجر و به همت اداره ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران و هیئت همگانی با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیش تر به ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامت جامعه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودسر، هدف از شرکت در این نمایشگاه را نمایش و شناساندن توانمندی های جامعه هدف بهزیستی در سطح شهرستان و بعضا استان عنوان کرد و گفت: سه غرفه در این نمایشگاه به مددجویان بهزیستی شهرستان اختصاص یافته است. سرویس : اردبیل – زمان : شناسه خبر : 1252131 مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: غرفه فعالان کانون های مساجد همه برای ایران در مسیر راهپیمایی 22 بهمن اردبیل با هدف ارائه خدمات مختلف به نوجوانان و جوانان و عموم مردم شهیدپرور و ولایی برپا شد. در دسته مثبت 105کیلوگرم نیز سجاد مظفری از باشگاه دنیای قدرت آبادان، فرزاد اسدپور از باشگاه قصر آهنین بندرامام خمینی و پیمان صالحوندی از باشگاه پهلوانان مسجد سلیمان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. این مسابقات روز گذشته 21 بهمن ماه به میزبانی شهرستان ایذه در پارک صخره ای در دو رده منفی و مثبت 105 کیلوگرم در رده بزرگسالان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید