کسب و کار پر رونق می خواهید؟ از خرید کتاب اجتناب کنید!

از دیگر ویژگیهای سایت ایران کتاب که آن را از بقیه سایتهای خرید آنلاین کتاب در ایران متمایز میکند، طبقهبندی کتابها بر اساس مکتب ادبی آنهاست. کتاب از آن دسته از کالاهایی است که برای خرید آن نه لازم است مانند وسایل الکترونیکی و دیجیتالی تست شود و نه مانند پوشاک، احتیاجی به پوشیدن، اندازه گرفتن و لمس پارچه برای شناخت جنس آن دارد بنابراین برای خرید آن نیاز به رفتن در خیابانهای پر سر و صدا و شلوغ نداریم. در عصر فناوری و تکنولوژی، علاقهمندان به مطالعه، کتاب و کتابخوانی دوست دارند راه سادهتری را برای خرید کتاب موردنظرشان طی کنند و بدون دردسر آنچه میخواهند را تهیه کنند. امکان خرید بیشتر از ۴۰۰ هزار تومان نیز در سامانه بدون یارانه کتاب اینترنتی رایگان فراهم است. شمار کتابها هم آنقدر زیاد و متنوع است که عملاً امکان ندارد کسی بتواند در زندگیاش تمام کتابها را بخواند. امکان جستجوی پیشرفته در فروشگاه شهر کتاب فراهم است و کتابخوانان میتوانند کتب یک نویسنده خاص را جستجو کنند و یا کتابهای یک ناشر خاص را دنبال کنند. سایت فیدیبو یک سایت شناختهشده و پرطرفدار در بین علاقهمندان به کتاب است که علاوهبر ارائه کتابهای چاپی، بهتازگی کتابهای صوتی نیز برای افرادی که زمان کافی یا شرایط لازم برای مطالعه را ندارند، تهیه کرده است.  This ᠎post has been done with t᠎he help of ketabtala C onte nt G᠎enerator Demov᠎ersi​on!

نکات برتر خرید کتاب!

با افزایش قیمت کاغذ و بالا رفتن قیمت کتاب های کمک آموزشی به تبع آن، بسیاری از افراد در خرید کتاب های کمک آموزشی و عمومی دچار مشکل شدند و یکی از دغدغه های فکری دانش آموزان تخفیف کتاب های کمک آموزشی است. این مجموعه با دربرگیری امکانات متنوع نظیر معرفی، بررسی و مقایسه کتابهای کمک درسی و بهترین منابع کنکور، تخفیفهای جذاب و ارسال رایگان، توانسته است محیطی مناسب برای خرید را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم نماید. راه چاره این است که به سراغ کتابهای برتر و امتحان پس داده برویم. الان ک واسه دانشگاه به شهر بزرگتری اومدم، همیشه از کتاب فروشی خرید میکنم ک خود فروشنده سررشته کامل از کتاب ها داره و اینکه بهترین مترجم ها رو گلچین میکنه… اما این مورد مانع بررسی محتوای کتاب توسط والدین نشود، والدین باید کتاب ها را بررسی کنند و کتاب کودکانه ای را در اختیار کودک خود قرار دهند که برای او مناسب باشد البته عمو کتابی این مشکل را حل کرده است زیرا تمامی کتاب هایی که در سایت ما وجود دارد، پس از بررسی دقیق کیفیت محتوا توسط تیم ناظر و متخصص عمو کتابی، برای فروش تایید شده اند و این مورد دغدغه والدین را بسیار کم میکند.

بهعبارت دیگر هر خریدار برای ۴۰۰ هزار تومان خرید کتاب در این سامانه، تنها مبلغ ۳۰۰ هزار تومان پرداخت میکند. کمک حال کتابهای موردنیازتان را برای شما تهیه و پست میکند. شما می توانید کلیه کتاب های کمک آموزشی خود را در مقاطع پیش دبستانی ، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، کنکور با بیشترین تخفیف ممکن از سایت عشق کتاب خریداری نمایید. و با پایبندی بر اصل گارانتی قیمت و ارسال در سریعترین زمان ممکن کار خود را آغاز نمود. کتاب های عمومی در بخش های مختلف روانشناسی، ادبیات، فلسفه، رمان های فارسی، ارتباطات، کسب و کار و … بخش بینهایت طاقچه نیز بخش اشتراکی این اپلیکیشن به شمار میرود و کاربران میتوانند با پرداخت یک هزینه اشتراک به بخش اعظمی از کتابهای ناشران در این اپلیکیشن برای مدت زمان خاصی دسترسی داشته باشند. همچنین کاربران میتوانند از قابلیت هایلایت برای مشخص نمودن جملات مهم کتابهایشان استفاده کنند. بهترین مزیتی که کتاب های الکترونیکی دارند حجم کم و قابلیت جابجایی آسان آن ها می باشد. که از بسته بندیش راضی بودم ولی حدود ده روز طول کشید تا کتابام به دستم رسید (علیرغم مسافت کم). مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا سه ماه بعد از اعلام در سایت است.

 Article has be᠎en c reated by ketabtala C᠎on᠎te nt Gen erator Dem ov ersion!

توقف از دست دادن زمان و شروع کتاب

همچنین با داشتن یک کیندل آمازون و عضویت در آن میتوانید کتابهای الکترونیکی بسیاری را به طور رایگان دانلود کنید. ازاینرو با توجه به اقتضائات اداری، مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمیگیرد. علاوه بر رده بندی های سنی کتاب کودک که با عدد مشخص شده اند، رده بندی های سنی نیز توسط کانون پرورش فکری کودکان اعلام شده است که احتمالا نام آنها را شنیده اید. رده بندی های سنی در کتاب کودکانه ممکن است به صورت عدد مثلا کتاب 1 تا 3 سال و یا شکل قدیمی تر آن به شکل (گروه سنی الف و ب) ذکر شده باشد. رابط کاربری و طراحی سایت آدینه بوک با بیسلیقگی صورت گرفته و با وجود اینکه در سالهای اخیر این طراحیها مجددا صورت گرفته اما همچنان چنگی به دل نمیزند. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر برای انتخاب کتاب بودید، میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما عزیزان رو همراهی کنند. این مبلغ به معنی ۲۵ درصد تخفیف خرید تا سقف ۴۰۰ هزار تومان است. واقعیت این است که کتاب، یک «بخشندهی بیمنت» است.  Th is art᠎icle has ᠎be en done by ketabtala  C​on᠎tent Gen er​at᠎or Demover sion!

دیدگاهتان را بنویسید