کرتین وال را می خواهید؟

به این دلیل که هیچ گونه بار مرده ای از ساختمان را تحمل نمی کند و تنها نیرویی که بر آن وارد می شود وزن خود نما و نیروی بادی است که با احتساب شرایط آب و هوایی و ارتفاع ساختمان بر نما وارد می شود. امروزه این مهم توسط اجرای نماهای لوور الومینیومی و شیدر آلومینیومی تامین گردیده و نورگیری و تهویه طبیعی پروژه ها در شرایط مناسبی امکان پذیر گردیده است. 4. پایداری سنگ در برابر عوامل محیطی: سنگ طبیعی باید شرایط فیزیکی و شیمیایی محیط را تحمل نماید لذا باید در برابر باد،یخبندان،تغییرات دما و در صورت وجود جریان آب و همه عوامل فرسایش مقاومت کند. از عوامل طبیعی که روی این موضوع اثر می گذارند،ساخت،بافت و ترکیب کانی شناسی را می توان نام برد.موقعیت نصب سنگ در ساختمان و کاربرد آن نیز عامل دیگری است که روی دوام سنگ موثر است.علاوه بر این،شرایط آب و هوایی نیز بسیار مهم است.در آب و هوای گرم و مرطوب،هوازدگی شیمیایی و در آب و هوای سرد و خشک،هوازدگی فیزیکی مؤثرتر است. نوع دوم ، لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی بوده که این پروفیل های آلومینیومی با توجه به ساختار خاص قالب آن قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا می باشند.

های شیشه ای بوده است.

یکی از انتخاب های خوب، استفاده از رنگ های آلومینیوم در نمای ساختمان می باشد. در معماري كنوني ما از آجر زياد استفاده مي شود اما اغلب آنها فاقد طراحي هاي زيبا و قابل توجه هستند.يكي از كاربردهاي آجر دوام آن است. در طراحي نما، معماران و سازندگان با توجه به شرايط آب و هوايي، موقعيت جغرافيايي، تعداد طبقات ساختمان، سليقه افراد و بودجه آن ها اقدام به انتخاب نوع مصالح مي کنند. شیشه در این فریم ها به صورت یک یا دو جداره بوده و غالباً از یک جهت یا دو جهت به صورت سکوریت اجرا میشود. با توجه به ظریف بودن خطوط بیرونی فریم های آلومینیومی (AGK)در این نماها امکان ایجاد سطح به صورت یکنواخت وجود داشته،لذا این موضوع اصلی ترین دلیل انتخاب نام فریم لس در این نماهای شیشه ای بوده است. ما آجرهای نما را با بالاترین کیفیت تولید و سپس به تمام شهرها و استان های کشور در محل پروژه ارسال می کنیم. از آنجایی که در طراحی نمای ساختمانی سلایق و نظرات متنوعی وجود دارد، نمی توان تمامی پروژه ها را با یک سبک و سیاق انجام داد. سنگ ها ریزش پیدا میکنند و بر روی خودرو های پارک شده و یا بر روی عابرین پیاده می ریزند. Art icle w᠎as g ener at ed  by G​SA Con tent G᠎en erator Demoversion.

با توجه به آنکه کرتین وال جزء اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از متریال های سبک وزن ساخت تا هزینه های جاری ساختمان کم شود. نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان از نظر مسائل سازه در ارتفاع به حساب می آید. هر دو سیستم علاوه بر زیبایی و فراهم نمودن امکان بصری سطح شیشه ای پیوسته جهت ناظر و بیننده از ضریب انبساط و انقباض ، آب بندی و هوابندی بالایی برخوردار بوده و امروزه یکی از کاملترین سیستم های اجرایی شیشه ای رایج در دنیا به حساب می آیند. در تمام مراحل کار لازم است سنگ ها درست محافظت شوند.همچنین باید به سطح خارجی،به خصوص در گوشه ها یا بخش های برجسته ی تزئینی،توجه ویژه شود.برای این کار می توان از قطعات باریک چوب،پارچه کنفی یا روکش پلی اتیلن استفاده کرد.از این روکش برای محافظت سنگ در برابر باران و برف نیز می توان بهره گرفت.

اتاق نشیمن ،پذیرایی، آشپزخانه،سرویس ها ، حمام ،اتاق خواب،انباری،راهروها و به صورت عمومی کلیه فضاهای داخلی میبایستی بر اساس اصول و استاندارد و همچنین فرهنگ خاص هر منطقه و هماهنگی با فیزیولوژی انسان طراحی شوند. تخصص معماری داخلی ایجاد ارتباط انسان با فضاهای عمومی و شخصی و در نهایت جهان پیرامون است به گونه ای که حس تعلق و یکپارچگی را در فضاها بصورت معمارگونه بوجود می مصالح نمای خشک آورد. مشتریان ، سازندگان ، کاربران که تا کنون از فایبرسمنت برد در پروژه های خود استفاده نموده اند ، بلااستثنا رضایت کامل داشته اند و بصورت متداوم و مکرر درخواست خرید فایبر سمنت را داده اند و ماحصل این درخواست های متعدد و متنوع از فایبرسمنت برد حس کسب رضایت مشتری که هدف هر تولید کننده و نماینده فروش فایبر سمنت است را بهمراه دارد . فریم های آلومینیومی (AGK)بر اساس مدول بندی طراحی و اجرا شده و به صورت فیکس یا بازشو اکسترود، و سپس با استفاده از دستگاه CNC برش و ساخته میگردند. تفاوت این دو سیستم در استفاده ازدرپوش های آلومینیومی می باشد ، که در سیستم های Face Cap با توجه به طراحی و نیاز پروژه میتوان از درپوش های تخت و یا درپوش های دوکی استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید