کرتین وال خود را به واقعیت تبدیل کنید

ساختار این نوع نما پروفیل های ضخیم و قوی آلومینیومی می باشد که بعد از آماده سازی توسط نبشی های آهنی ، که دارای شیارهای لوبیایی است مستقیما به صفحه پلیت (صفحه بولت) یا شاسی نصب ، مونتاژ (شبکه) و ریگلاژ می شوند. طراحی و ساخت نمای سازه به سبک مدرن ؛ اگر طراح نیستید و می خواهید نمای سازه خود را معمارانه طراحی کنید و یا حتی از مناسب ترین و به روزترین طرح ها استفاده کنید، باید قواعدی که یک طراح یا معمار طی طراحی و ساخت نمای سازه در نظر ققرار می دهد را به کار ببرید. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. از مهمترین ویژگی ها این نمای ساختمانی ، سرستون های آن است که در بخش نمای بالایی به نظر میرسد طول این ستون ها کمی زیاد در نظر گرفته شده است . در نمای کرتین وال شیشه ای انواع ضخامت های شیشه دوجداره از 18 تا 40 میلیمتر قابل نصب است. این نما به دلیل ساختاری بسیار مناسبی که دارد، باعث شده که در کنار زیبایی آن، استحکامی فوق العاده را نیز دارا باشد.استحکام آن به دلیل استفاده کردن از فریم آلومینیومی و شیشه در آن است که شیشه نقش نمای بیرونی را ایفا می کند. This article was gener ated by GSA C᠎onte᠎nt Gen​erator Dem ov᠎ersi᠎on᠎.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک نبوده‌اید. و در واقع باید}

امروزه استفاده از سنگ های تراورتن و گرانیت به دلیل دارا بودن تنوع در طرح و رنگ توانسته در میان دیگر سنگ هایی که می توان به عنوان سنگ نما از آنها استفاده کرد جایگاه خوبی را کسب نماید . در مواردی که نیاز به اعمال دو لایه رنگ نمای ساختمان وجود دارد می توانید با رنگ آمیزی مرحله ی اول تنها با گذشت یک ساعت به رنگ آمیزی لایه ی دوم بپردازید. در قسمت اول این مقاله به معرفی انواع نمای ساختمان از جمله نمای شیشه ای، نمای سنگی، نمای آجری، نمای کامپوزیت و نمای سرامیک، پرداخته و به توضیح مختصری پیرامون هر یک می پردازیم. انواع نمای ساختمان، که با توجه به نوع مصالح مورد استفاده می تواند از بتنی تا شیشه ای متفاوت باشد، با توجه به شرایط اقلیمی و مهم تر از آن علاقه افراد و هزینه ای که می توانند بابت نما بپردازند، طراحی و به کار گرفته می شوند.

اجرای نمای خشک در ایران

نمای سازه شامل دو بخش اصلی ساختمان می باشد، قسمت ورودی بام ساختمان و ورودی اصلی ساختمان که وابسته به شکل زمین میباشد در اکثر نقاط جهان طراحی و ساخت نمای سازه این قسمتها برای هماهنگی نما با نوع بافت تحت نظارت سازمانهای شهرداری صورت میپذیرد. در عصر حاضر طراحی نما برای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار شده است و با توجه به اینکه نمای بیرونی سازه روی ارزش مادی آن تاثیرگذار می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی نما برای ساختمان های مسکونی و تجاری توجه لازم را داشته باشید. رنگ های آکریلیک بخوبی می توانند سطح نما را از عوامل جوی مختلف محافظت نمایند. به قطع می توان گفت آجر یکی از مواد و مصالحی است که در هر گوشه از طراحی و ساخت نمای سازه عمرانی ما دیده می شود و استفاده از آن در نماهای کنونی به یادآورنده رنگ و بوی گذشته می باشد و این نکته ای جالب توجه برای بسیاری از ما ها می باشد. از این رو مصالحی که برای انواع نمای ساختمان به کار می روند بایستی نیازهای مذکور را رفع نمایند. مصالحی که در نماهای شهرهای بزرگ و صنعتی که آلایندگی بالایی دارند، به کار می­ روند در مقایسه با مصالح کاربردی برای نمای شهرهای کوچک که هوای پاک دارند متفاوت است.

این نوع نما بصورت صنعتی ساخته میشود و جزئیات آن طوری طراحی شده است که استراکچر تمام آلومینیومی آن در مواجه با انواع تنشهای وارده از جابجایی سازه اصلی ساختمان در زلزله، نیروی مستقیم زلزله و باد ، نشست های احتمالی و وزن خود نما کاملا منعطف عمل کرده که بخاطر همین قابلیت به آن self-support یا خود ایستا اطلاق میگردد. در طراحی و ساخت نمای سازه رومی، چیدمانی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیفزایند را نمای سنگی میگویند، مانند تزیینات جانبی ، نماسازی آجری یا سنگی ، کاشی کاری و گچبریهای داخلی. قابل استفاده بر روی تمامی سطوح در نمای داخلی و خارجی است. نمای شسته در برابر گرد و غبار سریعا آن را جذب و کدر میشود نمای آجر فرسایش بالا دارد در حالیکه نمای مینرال عایق بسیار قوی در برابر رطوبت،حرارت،،صوت و سرما را دارد حتی به جای ایزوگام قابل استفاده است. قابل ذکر است که در اکثر نقاط دنیا سیستم لامل را به نام سیستم استیک (Stick) میشناسند.

نصاب نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک در تهران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید