کرتین وال – آنها آمار در واقع معنی چیست؟

معمولا شیشه های به کار برده شده برای نمای کرتین وال مدرن در روند ساخت، قیمت، دوام، مقاومت در برابر ضربه، ایمنی و پایداری نما تاثیر می گذارند. معمولا شيشه هاي به کار برده شده براي نماي کرتين وال مدرن در روند ساخت، قيمت، دوام، مقاومت در برابر ضربه، ايمني و پايداري نما تاثير مي گذارند. سیستم های نماسازی مدرن ساختمان با کرتین وال پس از جنگ جهانی دوم به سرعت مورد استفاده قرار گرفتند. در این شرایط، متریال و مصالح مورد استفاده در بناهای معماری نیز از قافله تغییرات و تحول عقب نمانده اند و متناسب با معماری و نیازهای انسان در هر دوره ای رشد کرده اند. با توجه به آنکه کرتین وال جزء اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از متریال های سبک وزن ساخت تا هزینه های جاری ساختمان کم شود. دیوار به گونه ای پوشش و جداکننده و پرده نیز به سبکی وزن و شفافیت اشاره دارد. اين نماها ساختاري نيستند و با طراحي، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالي که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل مي کنند.

نحوه نصب نمای خشک

This ​po᠎st has been cre at ed by GSA​ Content᠎ Gen erat​or DEMO.

روش اجرای نمای خشک

و تقریبا تمام سازندگان ساختمان از نماهای سنگی استفاده می کنند. از طرف دیگر سازندگان نیز قصد دارند با کمترین هزینه ی ممکن نمای ساختمان خود را به اتمام برسانند به همین دلیل برخی عوامل چون استفاده ی بیش از حد از ضد یخ ها در زمستان و یا استفاده نمودن از ملات خشک و یا دیگر عوامل باعث می شوند سنگ ها در زمستان ریزش پیدا کنند. مداخل کشورمان شرکت های گوناگونی هستند که داخل این زمینه فعالیت می کنند. دیوارها ممکن است فاصله کف تا سقف را طی کنند یا در چندین طبقه نصب شوند. تصاویر زیر شبيه ی از ساخت هایی که با نمای کامپوزیت رنگی ساخته شده اند را علامت می دهد. این عمل با الماس های مخصوصی صورت می پذیرد که به صورت دایره ای اطراف دهنه ی حفاری شده را آماده می کند تا پیچ در جای خود بنشیند. این آبنما یکی از کوچکترین آبنماها نسبت به آبنماهای دیگر است. به همین دلیل پیچ و رولپلاک سنگ نما ساختمان نسبت به قبل از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

آه خدای من! بهترین کرتین وال همیشه!

جنس چنگک اسکوپ از ورق گالوانیزه است که در مقابل خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد و نسبت به سیم مفتول که روش قدیمی است بسیار مطمئن تر است. در عصر حاضر، نمای کرتین وال شیشه ای اهمیت بالایی پیدا کرده است. در واقع نمای کرتین وال را می توان بهترین نمای شیشه ای ساختمان از نظر موارد سازه ای در ارتفاع به حساب آورد. کرتین وال را می توان به دو نوع اصلی Face cap و Full Frameless تقسیم کرد. استفاده از درپوش های ویژه در Face cape و نبود این درپوش ها در Full Frameless از بارزترین موارد تفاوت بین دو سیستم نمای کرتین وال است. پس از آن که این اتفاق رخ داد به دنبال راه حلی برای رفع آن می روند. در دوره جدید سعی شده دامنه موضوعات گسترده تر شده و از عمق مناسبی برای مهندسین و معماران عزیز برخوردار باشد. اگر پروژه ساختمانی با کاربری گسترده مثلا یک کافه، بیمارستان، رستوران، استخر یا چنین فضاهای پرترددی داخل دست به يخه شما است و برای جستجوی انواع کاشی کاری به طرف عقب طرحهای جدید هستید؛ طرح اکسکلوسیو کاشی مرجان، طراحی داخلی پروژه شما را زبانزد مختص و همگاني میکند.

آجرهای ماندگار سهیل مأموریت دارد تا با استفاده از دانش، تجربه ارزشمند و سوابق درخشان خود در حوزه عملیات تولید انواع آجرها ی نسوز نما و با امکانات ارایه مشاوره در طراحی و معرفی تیم های مجرب اجرا با اتکاء بر نیروی انسانی متخصص و توانمند، ضمن حفظ کیفیت با رعایت بر هزینه مناسب تولید در راستای تأمین رضایت مشتریان گام برداشته و تلاش و همت خود را بر آن گذاشته تا به عنوان یک شرکت تولید کننده ایرانی در عرصه کسب وکار همواره به تولیدات محصولات جدید و با کیفیت در راستای اعتلای مزیت رقابتی با رویکرد ارزش محوری برای مشتریان، و ذینفعان شرکت بهترین خدمات را با محصولات خویش در دسترس آنان قرار دهد . نمای کرتین وال مدرن، سیستم های واحدی هستند که طبق طراحی در کارخانه های مجهز تولید می شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نیروی حرفه ای و متخصص در محل خود مونتاژ می شوند. بخشی از پروژه بازسازی، طراحی نمای بسیار جذاب ساختمان بود که دارای فرم، الگو و هویتی منحصر به فرد می باشد. به همین دلیل می بایست در انتخاب مواد اولیه و طرح نما در هر ساختمان به شکل منحصر به فرد تصمیم گیری شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهساز نما دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید