کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد برای دلار

پرفروش ترین کتاب های نشر حتمی در زمینههای آمادگی جسمانی، تربیتبدنی، رشتههای ورزشی، روانشناسی ورزشی، زبان تخصصی، مدیریت ورزشی، روش تحقیق، آمار، سنجش و اندازهگیری، مجموعه رفتار حرکتی، آسیبشناسی و حرکات اصلاحی، حرکتشناسی و بیومکانیک ورزشی، علم تمرین، تغذیه ورزشی، آناتومی و فیزیولوژی انسان، فیزیولوژی ورزشی بوده که تعداد زیاد پرفروش ترین کتاب های نشر حتمی تا به امروز، نشان از اعتبار این انتشارات در زمینه تألیف و چاپ کتب ورزشی و پزشکی دارد. در این کتاب ابتدا با مروری بر ساختار آناتومی و استخوان شناسی و مفصل شناسی شده و در ادامه نیز حرکت شناسی تمرینات بدنسازی و تمرین با وزنه را با رسم تصاویر به زبان ساده بیان شده است. کتاب آناتومی انسانی برای ورزشکاران آخرین کتاب منتشر شده از استاد صادق سلامی توسط انتشارات تلاش است که فقط 3 بار در سال های 90 و 91 منتشر شده است کتاب آناتومی انسانی نیز از مفیدترین کتاب ها برای بدنسازان و برای مربیان بدنسازی می باشد و خواندن آن را به همه ورزشکاران توصیه می شود.

البته سعی کنید این کار انجام ندهید.

انتشارات حتمی توانسته تاکنون آثار برجستهای از متخصصین و اساتید در زمینه پزشکی و ورزش را به چاپ برساند. توضیحات بیشتر : این کتاب با ارائه اطلاعاتی کلی و مفید در زمینه دانش معلمان تربیت بدنی در زنگ ورزش مدارس، سعی در پیشبرد دانش ورزشی مربیان و معلمان تربیت بدنی دارد. این انتشارات، در سال 1390، با مدیریت رضا حتمی کار خود را آغاز نمود و سعی دارد تا با ارائه اطلاعات ویژه و تخصصی، نقشی در پرورش علمی و سلامت جامعه ایفا نماید. البته سعی کنید این کار انجام ندهید. این کتاب خواننده را بی نیاز از مربی می کند. کتاب شوک تمرین بر عضلات یکی از بی نظیرترین کتاب هایی است که تا به امروز در مورد تمرینات بدنسازی نوشته شده است. مطالعه ی این کتاب بانوان عزیز را از گشتن دنبال مربی و از افتادن در دام برخی مربی ها که فقط به دنبال کسب درآمد از این رشته هستند بی نیاز کرده است. علمی که هر چند مجلات، کتب و انجمن های رنگارنگ زیادی را در ایران همراه خود داشته ولی هیچ گاه نتوانسته آنگونه که باید و شاید باعث شناخته شدن و رشد این علم و فارغ التحصیلان آن گردد و تابدانجا پیش رفتیم که هیچ انجمن و نهاد ورزشی در کشور پاسخی درخور و شایسته به یک نامه پر ایراد یک انجمن ناشناخته به رشته علوم ورزشی نیز نشان ندادند.

مطالعه ی کتاب شوک تمرین بر عضلات به همه ی مربی های بدنسازی و همه مربی های ورزشی دیگر رشته ها و به ورزشکارانی که در سطوح عالی ورزش با مقوله ی استوپ درگیر هستند توصیه می شود. از دیگر پر فروش ترین کتاب های صادق سلامی سیستم ها و برنامه های پیشرفته در پرورش اندام است که به عنوان کتابی مرجع برای نوشتن برنامه های به روز و سیستماتیک کاربرد دارد. کتاب فیتنس و بدنسازی بانوان را به واقع می توان کامل ترین کتاب در مورد بدنسازی و فینس بانوان دانست. فیتنس و بدنسازی بانوان اولین کتاب استاد صادق سلامی است که به صورت تخصصی ویژه بانوان منتشر شده است. البته دقت کنید منظور این نیست که از فردا هشتگ های پرطرفدار اینستاگرامی در زمینه سرگرمی را پایین تمام پست های پیج تان قرار دهید و این هشتگ افزایش فالوور شما بشود، بلکه منظور انتشار محتواهای جالب و جذاب و سپس استفاده از چندتای این هشتگ ها است. Photo of نقد و بررسی کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود اثر این کتاب استر هیکس . This a᠎rticle was c​reated  with t he help ᠎of G​SA  Content Ge nera tor  DEMO.

به دلیل اهمیت ویژهای که فوتبال در نظر مردم دارد، کتابترس و نفرت در لالیگا به بررسی روابط دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا پرداخته است. با توجه به این که این ورزشکار در کنار زندگی ورزشی خود یک دنیای معنوی نیز داشته است، قسمتهای زیادی از کتاب به امور معنوی پرداخته شده و اهمیت معنویت در کنار ورزش را نشان داده است. لازم به ذکر است که کتاب شوک تمرین بر عضلات را به نوعی می توان مکمل این کتاب دانست و مطالعه این کتاب را نیز در کنار کتاب حاضر به علاقمندان توصیه می کنیم. این انتشارات در ابتدا، کار خود را با انتشار کتابهای تخصصی و آکادمیک علوم ورزشی آغاز نمود، بهمرور به کار خود وسعت داد و امروزه علاوه بر کتابهای تربیتبدنی عمومی، رشتههای ورزشی و… انتشارات حتمی، با انتشار نزدیک به ششصد عنوان کتاب که هشتاد درصد آنها موارد ترجمه آثار بهروز بوده، توانسته توجه بسیاری را به خود جلب و افتخارات زیادی را کسب نماید. انیمیشن های دیرین دیرین مجموعه ای از پویانمایی هایی است که در غالب طنز آن را به کاربران القا می کند که می توانید تمامی انیمیشن های دیرین دیرین رو در این کانال دانلود و استفاده نمایید. این کتاب برای کارآفرینانی که می خواهند ایده هایشان را به بهترین نحوه به بازار ارائه کنند و شرکت هایی که می خواهند در زمینه مورد نظر به نتیجه مطلوب برسند مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید