کتاب روانشناسی نکته: ثابت باشید

کتاب روانشناسی اجتماعی یوسف کریمی، ارائه ای جامع از درس روانشناسی اجتماعی برای دانشجویان مقطع کارشناسی روانشناسی و علوم تربیتی و منبع مطالعاتی برای داوطلبان کارشناسی ارشد این رشته ها است. پرسشهای این کتاب شامل تستهای تالیفی، نمونه سوالات کنکور و برخی از سوالات آزمونهای آزمایشی مانند قلمچی هستند که دانشآموز را با انواع تیپبندی سوالات آشنا میکند. انواع پرسشهای مفهومی و حفظی در کنار ایدههای جدید طراحی سوال، دانشآموز را برای سختترین شرایط امتحانی آماده میکند. این کتاب یکی از کاملترین منابع کمک آموزشی روانشناسی است که دانشآموز را از بیشتر منابع دیگر بینیاز میکند. ازدواج مرحله مهمی در زندگی هر انسان محسوب میشود، کیفیت آن میتواند تمام زندگی شخصی، فردی و اجتماعی فرد را کاملا تحت تاثیر قرار دهد؛ از این رو است که ازدواج آگاهانه اهمیت بسیاری دارد؛ از طرفی به دلایلی پس از ازدواج مشکلاتی ممکن است برای طرفین و یا زندگی مشترک آنها به وجود آید که نوع ارتباط آنها را تحت تاثیر قرار دهد، در این موارد روانشناسی ازدواج به کمک زوجین میآید تا بتوانند ارتباطشان را بهبود ببخشند. حجم کم، بازدهی بالا و پوشش کامل مطالب به صورت سریع و قابل فهم از مواردی هستند که روانشناسی لقمه به خوبی از پس آنها برآمده است.  Th​is content has be᠎en g​en​erat ed ᠎with GS A  Cont​en​t  Ge nera tor DEMO᠎.

کتاب های سلامت و روان

شرایط سنی استخدامی جدید وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۱ داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۰ سال تمام (متولد شدگان از ۱۳۶۱/۶/۹ تا ۱۳۸۱/۶/۹) برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد و داشتن حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولد شدگان از ۱۳۵۶/۶/۹ به بعد) تا اولین روز ثبت نام است. این کتاب – که توسط فرناز نصیری و الهه همایونزاده نگارش شده است – علاوه بر درسنامههای حاوی نکات مهم کنکوری، به تعداد کافی تست چهارگزینهای در اختیار مخاطب میگذارد. این کتاب حاوی حدود ۷۰۰ پرسش چهارگزینهای است و همچنین معادل انگلیسی اصطلاحات تخصصی به کاربردهشده در کتاب درسی (برای مطالعه بیشتر) را هم ارائه میکند. پرسشهای چهارگزینهای طراحیشده در کتاب خیلی سبز سطح بالایی دارند که برای پیشرفت چشمگیر مخاطب ضروری به نظر میرسد. خیلی آسان از این نظر که برای پاسخدهی به سوالهای آن فقط یک منبع ۲۰۸ صفحهای در سال یازدهم تدریس میشود، خواندن آن شیرین و ترغیبکننده است و پرسشهای طراحیشده از آن نسبت به برخی دروس دیگر آسانتر به نظر میرسد. مولف این کتاب، نگار کاغذگران، ابتدا شرح کاملی از مفاهیم هر درس در اختیار مخاطب خود میگذارد و سپس به بررسی زوایای مختلف هر تست میپردازد. هدف اصلی از انجام این تحقیق بررسی میزان تفاوت سلامت روانی کلیه افرادی است که در دو دانشگاه هنر و پیام نور نیشابور مشغول به فعالیت می باشند. This a rticle was w​ritten  with t he he​lp of G SA Content ᠎Genera to r ᠎DEMO.

دکتر استاین در یکی از آخرین قسمتهای پادکست «صحبت از یونگ» ترانههای آلبوم را بهطور دقیق بررسی کرده است. حجم این کتاب حدود ۲۰۰ صفحه بوده و بیش از ۶۶۰ تست در آن طراحی شده است. کتاب کاوشی است شگفتانگیز درباره بنیانهای زیستی آگاهی. اگر بخواهم این کتاب را در سه کلمه توصیف کنم باید بگویم: عالی، عالی و عالی. کتاب تست روانشناسی جامع منتشران از سه بخش تشکیل شده است: درسنامه، تست، پاسخنامهی تشریحی. در ارائه نکات از نمودار و جدول استفاده شده است تا با ذهنی منظم درس را بیاموزید. وقتی که خواننده کتابی را از نویسندهای میخواند مثل این است که ساعتها باهم محاوره و گفتگو داشته اند. مجددا تاکید میکنم اینها کتابهای پیشنهادی من بود و شاید از نظر شما بهترین کتابهای روانشناسی کتابهای دیگری باشند. میتواند داستان خود شما یا یکی از اعضای تیم، داستان سرمایهگذاری در کسبوکارتان و داستان مشتریانتان باشد. دقیقا چه کسی از کی عصبانی میشود؟ دیدگاه منحصر به فرد کی ردفیلد جمیسون در مورد اختلال دوقطبی هم به عنوان بیمار و هم به عنوان متخصص، کتاب An Unquiet Mind را به یکی از بهترین کتاب های نوشته شده در این زمینه تبدیل کرده است. روان شناسی از اون درس های شیرینی هستش که با یه کتاب آموزشی خوب و با کیفیت شیرینتر هم میشه.

در بیان مطالب، از مثال های خارج از کتاب (مبتنی بر مفاهیم کتاب درسی) استفاده شده، زیرا در کنکورهای سراسری سال های اخیر استفاده از چنین مثال هایی بسیار دیده شده است. لیست کامل زیرگروهها و ضرایب دروس مربوط به آنها هر سال از طرف سازمان سنجش در دفترچه انسانی منتشر میشود که برای اطلاعات بیشتر میتوانید به آن مراجعه کنید. او آثار دیگری نیز همراه با دیگر نویسندگان فعال در حوزه­ی روان­شناسی در کارنامه­ ی خود دارد که روان­شناسی سلامت منتشر شده توسط انتشارات ارسباران یکی از آثار اوست. ضریبهای درس روانشناسی، به ترتیب از زیر گروه اول تا پنجم ۱، ۲، ۱، ۳ و ۳ است. درسنامه خلاصه و نموداری و ۲۴۰ تست به همراه پاسخنامه تشریحی، از ویژگیهای جذاب کتاب روانشناسی لقمه انتشارات مهر و ماه، به تالیف سیدرضا میرخانی است. در پاسخنامه تشریحی، شماره صفحه متن کتاب درسی ذکر شده است تا به راحتی بتوان به منبع اصلی مراجعه کرد و با کمک حافظه تصویری، مطالب را بهتر به یاد سپرد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید