کتاب بیوانرژی فعالیت ورزشی نکته: تکانش بده

چابک بودن بخش مهمی در عکاسی ورزشی است. بدون شک پاسداری از این پیام و استمرار حرکت بر مدار انقلاب اسلامی تکلیفی الهی و ادامه ی مسیر امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر اسلام است. به گزارش خبرگزاری برنا؛ منصور عزیزآبادی عامل ظهور انقلاب اسلامی را نفی طاغوت دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با نفی طاغوت آغاز شد و استمرار انقلاب مهم تر از ظهور بوده و نشان دهنده استقامت در برابر دست درازی استکبار بوده که دشمن نتوانست ایران را شکست بدهد. در آن زمان شایعه شده بود که ساواک تختی را کشته است و اگر ما اعلام میکردیم که او خودکشی کرده است، متهم به همکاری با ساواک برای کتمان حقیقت ماجرا میشدیم اما واقعیت ماجرا این بود که دست نوشته وصیت وی و قرصهای کنار جنازهاش، همگی تأیید بر خودکشی کردن تختی داشت. وی بیان داشت : این مسابقات به صورت دوره ای در یک گروه روزی دو بازی تا پنج شنبه 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت تا قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده دستگاه های اجرایی استان راهی مسابقات کارکنان کشور شود. وی در خصوص حضور پرشور جوانان در این مراسم گفت: حضور جوانان در این مراسم اتفاق مهمی بود و نشان داد جوانان ایران پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

کتاب بیوانرژی فعالیت ورزشی

از مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال عالی بود، افرود: من به زعم خودم به عنوان یک ایرانی، ملی پوش سابق، یک هم وطن و خادم ورزش و جوانان واقعا از مردم تشکر می کنم چراکه اتفاق بزرگی را رقم زدند و به این همت و ولایت مداری تبریک می گویم. حضور دارند و با مردم در این روز همراهی می کنند. به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ، با آغاز راهپیمایی 22 بهمن سیل گسترده اقشار مردم اصفهان به سمت میدان امام خمینی (ره) در حال حرکت است جامعه ورزش هم در این راهپیمایی حضور گسترده دارند . شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت : امروز جامعه ورزش و جوانان در این راهپیمایی شکوهمند حضور پر شور دارند و نشان دادن که همواره پیرو راه شهیدان هستند. مردم به یکدیگر و اتحاد ملی است از همه مردم درخواست می شود تا با حضور پر شور و خانوادگی خود در راهپیمایی ضمن لبیک به امر رهبری ومیثاق با امام و شهدا و نشان دادن پایبندی خود به نظام و انقلاب، توطئه های دشمنان برای از بین بردن اتحاد ملت را نیز خنثی نمایند. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۴۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. وی، از مردم استان و شهرستان دورود درخواست کرد با حضور حداکثری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه از میراثی که نسل گذشته با رهبری امام خمینی (ره) برای ما بر جای گذاشتند محافظت کنند.

کتاب های ورزشی

تاکید کرد: هم استانی ها، با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه ثابت کنند که پای انقلاب و نظام هستند و از آن پاسداری می کنند و دشمن هیچوقت به هدفش که آسیب و صدمه به ایران اسلامی است نخواهد رسید. در این باشگاه مجموعاً 9 لاین تیراندازی، اهداف ثابت و رستگاه فالینگ تارگت تعبیه شده است. به گزارش برنا از مرکزی ، سردار هادی رفیعی کیا روز شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، افزود:مردم ولایتمدار شهرستان اراک در طلیعه چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی همچون سالهای گذشته با حضوری حماسی و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر ثابت کردند که همچنان پای آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب ایستاده اند. از همکاران بزرگوار، فرهنگیان و معلمان محترم و دانش آموزان عزیزم در استان اصفهان دعوت می کنم که بار دیگر با حضور حماسی و دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله بیست ودوم بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفته و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن تجدید پیمان کنند. مدیرکل بنیاد به نمایندگی از جامعه بزرگ ایثارگری استان ضمن تشکر از حضور حماسی مردم شهید پرور اصفهان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و چهل چهارمین سالروز پیروی انقلاب که موجب سرفرازی ایران اسلامی و شکست دوباره دشمن گردید افزود: امید است باحضور حداکثری در تمام صحنه ها شاهد رشد و بالندگی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ مریم کاظمی پور، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در مراسم 22 بهمن به خبرگزاری برنا در مورد راهپیمایی امروز تاکید کرد: حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تحسین برانگیز بود. به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ جهانبخش آرمان مدیرکل ، در پیامی حضور پرشور و کم نظیر قهرمانان ، پیشکسوتان، مربیان ، بانوان ، روسای هیاتهای ورزشی و بسیجیان ورزشکار در مرکز استان و تمامی شهرها و بخش های گیلان را در راهپیمایی 22بهمن ستود و از بصیریت و آگاهی بالای جامعه اسلامی خصوصا قشر ورزشکار و جوان گیلان تقدیر و تشکر کرد. برنا فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع، مریم کاظمی پور، معاون بانوان و سیدمحمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در غرفه وزارت ورزش و جوانان در این مراسم حضور پیدا کردند. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان , غرفه وزارت ورزش و جوانان در این مسیر مملو از ورزش کاران و دوستاران ورزش ی بود که با خانواده های خود در این محل تجمع کردند. جامعه فرهیخته دامپزشکی استان دعوت می نمایم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن 1401، ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمامی نقشه ها و دسیسه های دشمنان این نظام الهی را نقش برآب کرده و یک بار دیگر افق روشنی از جمهوری اسلامی ایران را در برابر جهانیان ترسیم کنند. Th is has ᠎be​en gen erat​ed with t he  he lp of G SA Content G​en​erator DEMO !

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک کنید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید