چگونه توقف کتاب های روانشناسی در 5 روز

در روزگاری که کتابهای خودیاری و سخنرانهای انگیزشی حسابی طرفدار دارند، نمیتوان نقش مطالعه بهترین کتاب های روانشناسی را در پیشرفت فردی انکار کرد. این کتاب شما را وادار میکند تا در مورد اینکه آیا گزینههای زیادی در اختیار دارید برای رفاه شما مفید است یا خیر فکر کنید. ممکن است همین حالا نیز گنجینهای از محتواها را داشته باشید که قابلیت هدفگذاری مجدد را دارند ی حداقل محتوایی دارید که میتوانید جمع آوری کنید تا اولین کارهای برخی از فصلهای کلیدیر را توسط آنها انجام دهید. بهترین کتاب های روانشناسی را در این متن معرفی خواهم کرد. گلدول میگوید این تصمیمهای چند ثانیهای آنقدرها هم که به نظر میرسد ساده نیستند، و در این کتاب نمونههایی زنده از افرادی که قادر به نتیجهگیری قدرتمند در چند ثانیه هستند را ارائه میدهد. مالکوم گلدول کتابی باورنکردنی در مورد نحوه تفکر همه ما، بدون اینکه واقعاً فکر کنیم، نوشته است. در این کتاب کانمن به تفصیل دو سیستمی را توضیح میدهد که نحوه تفکر و عملکرد ما را کنترل میکنند. This da ta h᠎as ᠎be en done with the help of G SA  Con te nt G᠎enerat or  Dem᠎ov​ersi on​.

کتاب های سلامت و روان

در این کتاب پرفروش، سیالدینی ۶ اصل متقاعدسازی را آموزش میدهد که تضمین میکند دیگر هرگز احساس احمق بودن نخواهید داشت. برخی از استراتژی ها یا درمان ها در ترکیب با روش های دیگر موفقیت بیشتری دارند. به عنوان مثال، حتی وقتی سیر هستیم، یک بشقاب دیگر غذا را در یک بوفه نامحدود میخوریم. گوریل نامرئی توضیح میدهد که چگونه، وقتی روی یک چیز تمرکز میکنیم، تمایل داریم سایر چیزها را نادیده بگیریم. در واقع داشتن گزینههای انتخابی فراوان، مغز ما را فریب میدهد تا فکر کند گزینه های زیاد چیز خوبی است، در حالی که لزوماً اینطور نیست. گولمن استدلال میکند که در حالی که آزمون IQ معمولی میتواند تخمین تقریبی از ظرفیت عقلانی ما ارائه دهد، اما همتای ضروری آن یعنی هوش هیجانی را نادیده میگیرد. آریلی همچنین توصیههایی برای شکستن این رفتارها ارائه میدهد. نتایج یک پژوهش انجام شده در این زمینه نشان میدهد که کتاب خواندن فقط برای شش دقیقه، میزان استرس را تا ۶۸ درصد کاهش میدهد. This article was wri tten by ketabtala Con tent Gen er ator​ Dem​over si on.

سلامت و روان

همچنین پژوهش ها نشان داده اند که بین خود کارآمدی ضعیف و مصرف سیگار و الکل ، سوء مصرف مواد ، رفتارهای مخاطره آمیز و ضعیف عملکرد شناختی رابطه معنا داری وجود دارد و مطالعات نشان داده اند که ارتقاء مهارت های مقابله ای و توانایی های روانی اجتماعی در بهبود زندگی بسیار مؤثر است . اشاره کرده است رویکرد مهارت های زندگی یک چهارچوب سازمان یافته ای را برای مراکز مشاوره و بهداشت روانی فراهم می کند و یک عنصر آموزشی یکسوی و مهم برای مدارس ابتدایی و دبیرستان می باشد . انسان امروزی، به علت گسترش و رشد چشمگیر تکنولوژی از یک طرف، و گرفتاریهای اجتماعی از جانبی دیگر، کمتر فرصت تامل و اندیشهی عمیق در رفتار و کردارش را دارد و بیشتر تحت تاثیر نفوذ و تسلط محرکهای بیرونی و محیطی قرار میگیرد، که گاه دچار از خود بیگانگی و مشکلات روحی و روانی میشود. نویسندگان در نخستین بخش این کتاب به مواردی درباره «یادگیری و محیط زیست»، «هوای آلوده، قاتل خاموش»، «تعریف آلودگی هوا»، «آلودگی هوا بهشدت بر سلامت انسان موثر است» و «در مواقع آلودگی هوا چه باید کرد؟ اگر در مورد داشتن یک زندگی موفق و رضایت بخش جدی هستید، تغییر دادن عادات تان باید یک اولویت بزرگ برای شما باشد.

کتاب های پزشکی

اگر از آن دسته افرادی هستید که دائماً احساس میکنید توسط دیگران طرد میشوید و با وجود تمام تلاشهایتان برای مقتدر بودن، هرگز جدی گرفته نمیشوید، رابرت بی سیالدینی به شما راهکارهای لازم برای خلاص شدن از چنین موقعیتهایی را میدهد. آلودگی هوا، کارهای کم تحرک، غذاهای پرچرب و کمرنگتر شدن روابط اجتماعی، تبعات بسیار جدی را برای سلامت افراد به همراه آورده است. کتاب با فعالیتهایی ساده نقش هورمونهای شادی (سروتونین، دوپامین، اکسیتوسین و اندورفین) را نشان میدهد. این کتاب بسیاری از عواملی که در این رفتارها نقش دارند را بررسی میکند مانند: انتظارات، احساسات، هنجارهای اجتماعی و سایر نیروها. او داستان ملاقات خود با روانپریشان و همچنین روانشناسان و روانپزشکانی که آنها را مطالعه میکنند، تعریف میکند. بنابراین با یک دوست تماس بگیرید و با او به شام بروید یا به یک تیم یا باشگاه ورزشی بپیوندید تا چند دوست جدید پیدا کنید. بیشتر اثری در حوزه علوم انسانی است اما از آنجا که راهکارهایی برای مدیریت زندگیتان در اختیارتان قرار میدهد میشود تا حدی آن را به عنوان یک کتاب خوب و متفاوت روانشناسی برشمرد. زیرا تامین نیرو در حوزه نظام سلامت به ویژه کادر پرستاری یک ضرورت است که مجوز استخدام در سال آینده داده شود.

کتاب روانشناسی

 This  post was g en er ated with G SA᠎ C ontent Generator DEMO​!

کتاب های تربیتی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این کتاب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید