چگونه با استفاده از این نکات با هر چالش نماهای مدرن به راحتی کنار بیاییم

در این رج چینی، جای راسته نما و سر نما عوض شده، پیوند و اتصالات این دیوارسازی 4/1 آجر و بدون هیچ گونه بند برشی خواهد بود. •در پیوند بلوکی، اولین رج تمام قطعات به کار رفته سر نما می باشد. •استفاده از این دیواره برای دیوارهای خارجی ساختمان به لحاظ سبکی وزن، عایق حرارتی و عایق صوتی مورد توجه می باشد. •ضمناً برای جداسازی فضاهای طویل مانند اطاق ها، راهروهای طولانی و غیره از این دیوار که دارای ایستایی بوده و ضمناً عایق صوتی جالبی می باشد، استفاده می شود. •در مواردی ساختن دیوار یک نیمه آجری برای بُعدی طویل امکانپذیر نمی باشد، در چنین شرایطی از وجود لابند و لاریز استفاده می شود. نمای ساختمان با سنگ نیز با استفاده از روش دوغابی به دیوار متصل میشود و البته در شرایطی که از روش دوغابی برای نمای سنگی ساختمان استفاده میشود بهتر است که مطابق با مقررات ملی ساختمان ایران از اسکوپ سیمی و یا اسکوپ پروانه ای استفاده شود. نمای خشک با توجه به نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در آن به دو دسته مشهود، نمایان یا Visible و نامشهود، غیرنمایان یا Invisible تقسیم می شوند.

انواع روش های نمای خشک

سنگ های آهکی به رنگ های سفید، نخودی و خاکستری تا قرمز و آبی یافت می شوند و سطح نهایی آن به صورت صیقلی، تیشه ای و کلنگی قابل تهیه است. سنگ گوهره که معدن آن در خرم آباد است از سری سنگ های لایم استون است که علیرغم مناسب بودن برای کفپوش و راه پله، به علت داشتن بافت نرم برای فضای روباز و در معرض آلودگی و رطوبت مناسب نیست و به خاطر عدم ساب پذیری سنگی جرم گیر است. به همان اندازه که تمیز بودن شیشهها و درخشش آنها در القای حس پاکیزگی و نظافت موثر است نظافت و شستشوی آنها دشوار میباشد. همچنین ما راهنماییهای لازم جهت دستیابی به بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهیم. پیشنهاد میکنیم شما نیز طراحی نمای خود را به طرح تو طرح بسپارید. در این روش، سنگ، آجر، چوب، شیشه یا هر نوع متریال دیگری که مورد استفاده است را از طریق اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میکنند. علاوه بر سنگ نماهایی که تا این جا گفته شد، انواع مختلف دیگری از سنگ نماها وجود دارند که میتوانند به سبب تنوع و خصوصیاتی که دارند، برای به کارگیری در بخشهای مختلف سازه مناسب باشند.

گیاهانی را میتوان دخل فضای شاد شهری ضرر استفراغ کرد که طرائف و تلالو بصری مناسبی داشته و از استتار متراکم برازنده توجهی نیز بهره مند باشند، ازچه که یکی از مهمترین کارکردهای این فضا، علاوه هامون 0 و پالایش اکوسیستم شهری، جنبههای زیبایی شناختی بي قانوني است. این لایه های پلاستیکی به راحتی با تیغ های موکت بری بریده می شوند. نمای لامل با وجود پیشرفت نما ، هنوز هم در کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده می شود. شیشه ها در این نما از سمت نمای خارجی روی شبکه ی ساخته شده از پروفیل های لامل قرار گرفته و توسط پروفیل های شیشه خور ثابت می شوند.در انتها شیشه خورها با روکوب ها پوشیده می شوند. این آب گریزها قابل استفاده در نماهای سنگ طبیعی، نمای سنگ مصنوعی، نمای شیشه ای، نمای سیمان شسته، نمای آجری، گچ، کاهگل، سطوح سیمانی، قطعات بتن، ملات و … •با توج داشت اولاً زایده ملات در هشته گیر نباشد، ثانیاً محل هشته گیر کاملاً خیس شده و این محل با غوطه چینی اصولی بنایی شود. •شروع این دیوار از نبش در رج اول با 4 سه قدی، سپس از یک طرف سرنما و از طرف دیگر راسته نما خواهد بود. Artic le w as c re ated by G SA Content G​enerat​or Dem​oversion!

•پیوند رج سوم مانند رج اول و پیوند رج چهارم مانند رج دوم و به همین ترتیب تا آخر در سایر رج ها اجرا می شود. اندازه این مادگی و نری 4/1 تا 2/1 آجر است. مخصوصا اگر ساخت شما تجاری باشد، این کار برای شما نوعی تبلیغ نیز به مقصد حد میآیید. به مانند همیشه منتظر نظرات شما هستیم . اما اگر طراحی حمام شما سنتی است میتوانید مدلهایی را انتخاب کنید که طراحی کلاسیکی دارند. ۵. وزن: به نسبت نماهای سنتی دارای سبکی است ولی در عین حال بار مرده زیادی را نسبت به نماهای مدرن ایجاد می کند. •نصب تخته یا لاپه در خارج و داخل ستونها به صورت مورب و به صورت چپ و راست در دو طرف ستون و با فاصله 1 تا 2 سانتیمتری اجرا می شود. لذا جهت براق کردن آن سطح آن را توسط سنگ ساب پولیش می کنند این کاشی اگر کاملا با طرح ابر و بادی باشد کل بدنه رنگی است که طرح های آن اغلب فلفل نمکی؛ رگه ای و قالب های رستیک است. انواع رنگ نمای ساختمان، نحوه اجرای رنگ نمای ساختمان، فروش رنگ نما، قیمت رنگ نمای ساختمان، معرفی رنگ های ساختمانی، بهترین نوع رنگ نمای ساختمان باتوجه به نیازهای بازار ساختمان، صنعت ساخت رنگهای مورد استفاده در نمای ساختمان امروزه پیشرفت بسیاری کرده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما سرامیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید