چگونه با استفاده از این نکات با هر چالش سرامیک پرسلانی به راحتی کنار بیاییم

همچنین امروزه سرامیک با طرح های مختلف و جدید سه بعدی؛ گل برجسته؛ مدل چوب؛ مدل ام دی اف؛ مدل های پارکت؛ طرح سنگ؛ طرح سنتی و آجر نما و … از مصالح متفاوت برای اجرای سنتی نمای ساختمان می توان به: آجر ، ملات تک لایه ، سرامیک ها و… با توجه به این موضوع که دستگاه نماشوی قابلیت استفاده داخل و خارج از مجموعه را دارد، میتوان از آن علاوه بر نمای خارجی و بیرون، برای نظافت بخش های مرتفع داخلی ساختمان نیز استفاده کرد. به علاوه استفاده از سیستم های پیشرفته فیلتراسیون و شستشو در دستگاه نماشوی از باقیماندن ذرات معدنی روی سطح شیشه ای نما پیشگیری کرده و در ارتقا جلوه نمای ساختمان پس از نظافت تاثیر بسزایی دارد. از دیگر موارد استفاده از دستگاه نماشور میتوان به کاربرد آن در شستشوی انواع پنل های خورشیدی اشاره کرد که تاثیر گذاری بسیاری در افزایش سطح نگهداری و بالابردن کیفیت عملکرد این تجهیزات الکترونیکی خواهد داشت. دستگاه نماشوی شستشوی نمای ساختمان بدون نیاز به نصب داربست و از سطح زمین، سهولت نظافت و افزایش ایمنی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

اجرای نمای خشک در ایران

کاهش، زمان هزینه و ارتقا سطح ایمنی فرایند شستن نمای ساختمان، با خرید دستگاه نماشوی و استفاده از آن، از اصلی ترین دلایل کاربرد این دستگاه در فرایند نظافت ساختمان به شمار می آید. بخش های مختلف دستگاه نماشوی، همچون موتور و پمپ، سامانه فیلتراسیون، لنس تلسکوپی و نازل برسی، امکان نظافت سریع، ایمن و کم هزینه نمای ساختمان را امکان پذیر می نماید. همین امر کاربرد و استفاده از دستگاه نماشوی در موقعیت های مختلف امکان پذیر می سازد. نمای بیرونی را می بینید که در سایت پلان در زمینی با موقعیت عالی واقع شده است.این نقشه ویلایی یک طبقه که به صورت باغ شهری طراحی شده دارای طراحی فضای لندسکیپ نیر هست . در واقع، در اولین نگاه آنها فقط نمای بیرونی ساختمان را دیده؛ و راجع به فضای داخلی و طراحی آن نظر میدهند. قبل از خرید سنگ نما باید این نکته را در نظر بگیرید که پروژه شما به چه مقدار سنگ نما نیاز دارد. جهت خرید سرامیک خشک پرسلانی به صورت عمده می بایست به مراکز فروش آن مراجعه نمود که در کار خرید و فروش این محصول بوده و آن را عمده مستقیم یا با واسطه عرضه می کنند. این محصول استراتژیک در کشور و حتی جهان از بازار داغی برخوردار بوده و به دلیل کاربردهای فراوان آن خریداران زیادی دارد که با طرح و مدل های مختلف و با نرخ های متفاوت وارد بازار می شود.

فروشندگان سرامیک پرسلانی ارزان قیمت این محصول را در انواع مختلف عرضه می کنند و مراکز فروشی که در سطح شهر به صورت متمرکز مستقر هستند فروشندگان متعددی هستند که این محصول را در یک نقطه به فروش می رسانند و در این مرکز به دلیل عرضه بالا و رقابت در فروش سرامیک با نرخ ارزانتر ارائه می شود. امروزه نیز با افزایش دامنه کاربرد این محصول حتی در نمای بیرون ساختمان سبب شده تا مکانیزم های متفاوتی برای این تجهیزات توسط مهندسان به کار گرفته شود و با استفاده از تکنسین این صنعت و با بهره گیری از دستاوردهای علمی نوین طیف گسترده ای از مدل های با دوام تولید شود. لذا در این عرصه پر تلاطم اقتصادی بازار سرامیک هم بی نصیب نمانده و قیمت رو به افزایشی را تجربه نموده است در هر صورت نمی توان قیمت واحدی را برای این محصول مهم در نظر گرفت کما اینکه بسته به نوع؛ جنس؛ و زیبایی محصول قیمت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. در نمای خشک دیگر احتیاج به ملات و سیمان نمی باشد و از گیره و چسب استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است چه از لحاظ انرژی و همینطور قیمت کمتر است.

برای اتصال خشک سنگ به دیوار نما به بست سنگ نما یا اسکوپ سنگ ، میخ ، پیچ و در صورت لزوم تکیه گاه برای پشتیبانی و نصب اسکوپ سنگ و تیوب پلاستیکی محافظ نیاز است. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند.لازم به ذکر است که این کلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد.کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند. استحکام خمشی : بالا بودن میزان تحمل این سرامیک در برابر فشارهای استاتیکی و دینامیکی بوده و از نوع بهترین سرامیک است. میزان تحمل فشار و خوردگی و… در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. Da ta was created by GSA​ C ontent  Gener​ator  DEMO!

چگونه 6 چیزها روش شما را تغییر می‌دهند طراح و مجری نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اتصالات نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید