چگونه اخبار ورزشی خود را در نه روز شگفت‌انگیز کنید

در سال 1373 در آزمون جذب گزارشگر و مجری ورزشی تلویزیون ایران IRIB پذیرفته شد. در سال های 62 – 63 و 64 بک چپ و دروازه بان تیم هنرستان و تیم منخب آموزشگاههای کرج بود. مهدی طارمی زمانیکه به تازگی به پورتو پیوست، در اولین مصاحبه خود با دوربین این باشگاه که ترکیبی از چند واژه انگلیسی و پرتغالی را به زبان آورده بود. او به خاطر بیماری فلج اطفال که در سال 1348 به آن دچار شده بود مشکلات حرکتی زیادی داشت که هنوز هم از آن رنج می برد اما با این وجود در مسابقات دوچرخه سواری آموزشگاه های ایران در سال 1362 قهرمان جاده شد. او در سال ۱۳۷۲ به ایران دعوت شد و با جمعی از ورزشکاران دیدار کرد. به گزارش راهبرد معاصر ، روز گذشته بخش اخبار ورزشی صدا و سیما اشتباهی عجیب را مرتکب شد و در حین پخش خبر دیدار دو تیم منچستر یونایتد و پاریسنژرمن در لیگ قهرمانان اروپا از لوگوی قدیمی شیاطین سرخ استفاده کرد که سر و صدای فراوانی در جمع رسانههای ورزشی و همچنین فضای مجازی به پا کرد.  Th​is da ta h as be en c᠎reated ​by G᠎SA Con᠎tent Ge nerator ​DE MO!

معرفی کتاب ورزشی

اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال از رای دادگاه عالی ورزش در پرونده لئوناردو پادوانی ابراز ناامیدی کرد. زیرا ورزش بوکس میتواند تمامی چربیهای موجود بدن شما را بسوزاند و با تحرکهای بسیار، بدنی عضلانی برای شما شکل میگیرد. رئیسجمهور حضور و اتحاد ملی را مهمترین راهبرد برای مقابله با راهبرد اختلافافکنی دشمن خواند و گفت: «در امتداد نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و عفو قضایی تعداد زیادی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر، دانشجویان و چهرههای فرهنگی، ورزشی، رسانهای نیز که در اثر اقدامات غیرقانونی مشمول… در سال ۱۳۴۷ نیز دومین کتاب با عنوان ساواته با نام کاراته – ساواته و رموز دفاع از خود به طریقه ژاپنی اثر بابی لو و به برگردانی علی اشرفی منتشر شد. اما بعد از انجام مسابقه نیز نیاز است که ورزشکار، بدن خود را تقویت کند و از یک وعده غذایی مناسب استفاده کنند. وی در مورد امكانات مجموعه ورزشی سازمان افزودند: چند سال پیش یك رینگ بوكس برا مجموعه خریداری شد كه الان بلا استفاده است و ما در یك سالن در كنار رشته های دیگر و با زمان بندی ساعات، ورزش بوكس فعال نگه داشته ایم و با وجود استقبال كم همچنان این رشته به فعالیت خود ادامه می دهد.

كه به همين دليل يكي از توصيه­ هاي اكيد همه پزشكان و ديگر متخصصان در اين امر پرداختن به ورزش منظم در زندگي روزانه است. سعی کنید برای غذا خوردنتان یک برنامه دقیق روزانه یا هفتگی تنظیم کنید. ما در تمام دو سال گذشته گفته ایم که یا خودتان زحمتش را بکشید یا اجازه بدهید که ما در قالب یک قرارداد بلندمدت این کار را انجام دهیم. وی آغاز به كار در سازمان صدا و سیما را اینگونه بیان كردند: در سال 1369 و پس از اخذ مدرك دیپلم متوسطه وارد دا و سیما شدم و در بخش ساخت دكور و نجاری سازمان مشغول به كار شدم، بعدها و پس از راه اندازی مجموعه ورزشی سازمان به مربی گری در این مجموعه پرداختم و اكنون حدود 20 سال است كه مربی بوكس سازمان صدا و سیما هستم، كه مرحوم منوچهر مقصودی برنده مسابقات بین المللی قهرمانی المپیاد ورزش های رزمی جهان در رشته كیك بوكسینگ، از پرورش یافتگان مجموعه ورزشی سازمان صدا و سیما و شاگردان بنده بودند. در سال 1364 در رشته مهندسی متالورژی – ریخته گری – از دانشکده تربیت، دبیر فنی تهران واقع در لویزان دانشآموخته شد.  Data has been created by G᠎SA Conte​nt Gener at or Demov᠎ersion .

در نگاه اول شاید خیلی از طرفداران این رشته ورزشی از برگزاری چنین مراسمی خوشحال شوند، ولی اگر به عمق قضیه نگاه کنیم پی خواهیم برد که برنامههای سیاسی پشت این منبع قضیه خوابیده است! در فصل ۲۲ بحث کردیم که چگونه می توانید در کاهش چربی اضافی به ورزشکار کمک کنید تا کارآیی جسمانی او بهبود یابد به هر حال نیازهای حرکتی تمام ورزشها یکسان نیست و کارایی جسمانی در رشته های مختلف ورزشی به خصوصیات بدنی بستگی دارد. هر شخص به عنوان ورزشکار برای این که اطمینان حاصل کند که میتواند در حیطه ورزش بوکس به بهترین درجه از آمادگی برسد و در بالاترین جایگاه قرار بگیرد، نیاز به عملکرد جسمانی قوی دارد. مطمئن هستم که همه با من هم عقیده خواهید شد که ملت ایران در کنار تیم فوتبال خود باز هم نگاهی امیدوارانه به جام جهانی فوتبال دارد. سپس همدیگر را ملاقات کنید و اقلام را با یکدیگر مبادله کنید. زمانی که فهمیدید که بیش از حد غذا میخورید باید دلیل آن را در عادات غذاییتان جستجو کنید تا بتوانید زندگی سالمتری را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید