چه چیزی کتاب را کاملاً متفاوت می سازد

معمولاً افراد با در نظر گرفتن یک حوزه تخصصی به تألیف کتاب میپردازند. امکان ندارد که ترجمه یک کتاب کمتر از زمان استاندارد آن توسط یک مترجم انجام شود و در عین حال کیفیت ترجمه بالا باشد! چنین ترجمه دقیق و باکیفیتی فقط از عهده مترجمان کتاب حرفهای که در ترجمه زمینههای علمی تخصص دارند، برمیآید و به سادگی میتوانید این مترجمان را در ترنسیس پیدا کنید، ترجمه کردن کتابتان را به آنها بسپارید و بالاترین کیفیت ترجمه را تحویل بگیرید. متقاضیان میتوانند تمامی کتابهای مورد نیاز خود را با تعیین تعداد درخواستی، ناشر و مولف، به صورت آنلاین و تلفنی اقدام به خرید نمایند و نسخهی اصلی و باکیفیت، آن را به صورت فوری در هر کجا که بخواهند تحویل بگیرند. بخاطر تجربههای موفق ترنسیس در این حوزه، میتوانیم ادعا کنیم تقریباً تمامی دغدغههای این قشر از افراد را میدانیم و برای رفع این دغدغهها راهکارهای مؤثری در نظر گرفتهایم. بخاطر شرایط سنی و روانشناختی قشر کودک، نیاز به دقت بیش از پیش احساس میشود. ما برای مشتریانی که سفارش ترجمه کتاب فوری دارند راهکار دیگری در نظر گرفتهایم، به این صورت که کار ترجمه کتاب شما بین چند مترجم متخصص تقسیم شده تا به صورت موازی انجام شود و سپس توسط یک ویراستار ترجمهها یکپارچه شده و ویرایش میشود تا انسجام ترجمه حفظ شود.

دروغ هایی که درباره خرید کتاب به شما گفته شده است

لازم به ذکر است که، کیفیت ترجمه کتاب انگلیسی در ترنسیس شامل گارانتی کیفیت تا رضایت کامل مشتری میشود. اگر ایراد و نقصی در این قسمت وجود داشته باشد، اصلاحات و ویرایشهای لازم انجام خواهد شد. ما از حساسیت این حوزه باخبریم! ما جستجو در فروشگاه آمازون را به شما پیشنهاد میکنیم؛ میتوانید به راحتی کتابهای پرفروش و جدید را در آمازون پیدا کرده و پس از خرید، آنها را ترجمه کنید و یا یک سفارش ترجمه کتاب در ترنسیس ثبت کنید تا در کمترین زمان و با بالاترین کتاب طلا کیفیت انجام شود. بهترین روش آن است که چند نفر را در نظر داشته باشید و زمان مناسب را به آنها بدهید تا کتاب شما را خوب بخوانند. ناشران با داشتن نیروی انسانی متخصص، خواهد توانست دستورالعملهای خود را پیاده سازند و یا با ارائه دستورالعملهای خود، به شما اطلاع خواهند داد که تغییرات چگونه باید اعمال گردد. میدانیم که همیشه نقص هایی در هر حرفه ای است، بنابراین به تازگی قسمت پیشنهادات و نظرات محصول راه اندازی کردیم و امیدواریم با نظرات خود ما را در ارائه هر چه بهتر یاری رسانید .

از عنوانی که صرفاً طبقه را تعیین میکند و مزیت خاصی را ارائه نمیدهد بپرهیزید. ما مفتخریم که موجودی بیش از یک میلیون کتاب، فیلم و سیدی آموزشی را به شما ارائه دهیم. کتاب خواندن دریچهای از دانش بیپایان را به روی شما باز میکند، به شما کمک میکند تا سریعتر بیاموزید، مهارت های خود را گسترش دهید و جهان و مردم آن را بهتر درک کنید. کتاب حاضر به زندگانی امام جواد علیه السلام پرداخته و سعی نموده تا با عباراتی ساده و روان خواننده خود را در فضای موجود در عصر آن حضرت قرار داده و تصویری گویا از حوادث و جریانات آن عصر بیان نماید. چنانچه شما از متن ترجمه رضایت داشته باشید، آن را تأیید و در غیر اینصورت میتوانید موارد و ایرادات مربوط را به مترجم اطلاع دهید تا اصلاحات لازم را برای شما انجام دهد و مجدداً متن ترجمه را برایتان ارسال کند. در این شرایط تیم مترجمان و ویراستاران ترنسیس خود مسئولیت تضمین کیفیت را بر عهده گرفته و ترجمه شما را تا زمان رسیدن به شرایط مطلوب شما، بازخوانی و اصلاح میکنند. چندین فیلتر برای بهبود کیفیت و کسب رضایت هرچهبیشتری شما در فرآیند ترجمه کتاب لحاظ کردهایم.

این راه تنها راه انجام ترجمه کتاب فوری بدون افت کیفیت و تحمیل هزینه بیشتر است. این موضوع بیشتر بخاطر کمبود مترجم کتاب فارسی به انگلیسی حرفهای در این حوزه است؛ البته در تیم ترجمه ترنسیس، جامعهای از مترجمین باتجربه تشکیل دادهایم و روز به روز به تعداد این افراد اضافه میکنیم. ما همواره به مشتریان خود توصیه میکنیم که ترجمه کتاب خود را بر مبنای اهمیت آن در سطح خوب یا خیلی خوب تعریف کنند. سعی میکنیم در این مطلب به این سؤال و همه سوالاتی که مطرح شد در ذیل مطلبی با عنوان چاپ کتاب به زبان انگلیسی پاسخ دهیم. برای این منظور، تنها کافیست با مراجعه به قسمت موضوعات دستهبندیشده در بالای صفحهی اصلی سایت و انتخاب دستهی موردنظر، سفری بیپایان را در این دنیای جذّاب آغاز نمایید. امکان پرداخت قسطی و مرحله به مرحله کتاب نیز وجود دارد و میتوانید هنگام پرداخت هزینه ترجمه یکی از دو گزینه “پرداخت کامل” یا “پرداخت مرحلهای” را انتخاب کنید. ترجمه کتاب از فارسی به انگلیسی یکی از سختترین انواع ترجمه در لیست خدمات ماست! Th is c᠎ontent was created  with ketabtala Content G en erator D emover si on .

دیدگاهتان را بنویسید