چه چیزی در مورد نمای خشک بسیار جذاب است؟

علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. جهت ارج نهادن به خواسته ها و افزایش کیفیت و بالا بردن اطمینان مشتریان ارتباط مستقیم با مدیریت با شماره تماس ۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳ امکان پذیر می باشد. غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد. پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. ᠎This conte᠎nt h as ᠎been writt en  with the  help of G​SA Content Generator Dem over sion!

همه چیز درباره کرتین وال

تنها عناصر فلزی اجرا شده در این سیستم، پروفیل های فلزی کمربندی ها میباشد که با توجه به وزن طرح محاسبه و در محل پوتر یا تیرهای فلزی ساختمان و براکت های آهنی که اتصال بین پروفیل های عمودی آلومینیومی و کمربندی های فلزی میباشند و توسط لاستیک های دی اکتیریکال از یکدیگر جدا میگردند، اجرا میگردد. به دلیل توانایی سیستم در مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب، نمای خشک کرتین وال از نظر انرژی کارآمد هستند. دره در ايران چين اواخر سده نوزدهم، زندگي بربادده هاي مسکوني، دربرابر توليد اين پيوستگي فقط از حياط مرکزي (فضاي عمومي) قسمت مي گرفتند و «ساختمان نيز تشبيه كردن نابينايي که نگاهش به منظور ظاهر مسدود است، بوسيله اندر توجه دارد.» (8) از اواخر دوران نوزدهم ميلادي، رويکرد معماري ايراني خويشي قسم به ساختمان مسكوني ي مسکوني تبدل کرد وبا الگوبرداري از اروپا، داخل فراويز ي خيابان هاي جديدالاحداث، نهاد هاي مسکوني برون گرا شروع به شکل گيري کردند. اگرچه مشخصات آن بسته به نياز پروژه متفاوت خواهد بود، اما نماي کرتين وال شيشه اي مدرن عناصر مهم را در نظر مي گيرند، از جمله تأثيرات انبساط و انقباض حرارتي، نوسان و حرکت ساختمان و بازده حرارتي.

به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد. با توجه به اینکه محل بولت ورق های کامپوزیت نیز از قبل در کارخانه CNC توسط دستگاه های CNC برش خورده و مشخص شده اند، نصب در پروژه با سهولت کامل و با سرعت اجرایی بسیار بالا انجام میپذیرد. در صورتی که رساله با موضوعی خاصی را داشتید میتوانید با مجموعه های بالا تعویض نمایید. امروزه یکی از متداولترین سیستم های اجرایی نماهای شیشه ای در دنیا ،نمای کرتین وال میباشد. شرکت ما با بهره گیری از بهترین تیم های طراحی و اجرایی متخصص و با تجربه آماده طراحی و اجرای پروژه هایی با کاربری های مختلف همچون مسکونی، تجاری، بیمارستان، هتل ها و غیره می باشد. از این رو بایستی اجرای نمای سنگ خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود. در این سیستم جهت اجرای زیرسازی فلزی بر اساس طرح اجرایی آماده شده با توجه به نیاز و محاسبات انجام شده وزن طرح اجرایی تهیه شده ، ابعاد پروفیل های فلزی در کمربندی ها و همچنین در سازه استراکچری فلزی زیر محاسبه میشود.

سیستم های مدرن نما

برخی از افراد خواهان استفاده از نماهای شیشه ای هستند و گمان می کنند این گونه نماها زیبایی ساختمان را بیش از همیشه به رخ شهر می کشند. برای استفاده از تکنیک اکسپوز، جنس شیشه ها یا لمینتی است و یا سکریتی. برای نصب این هندریل ها باید پروفیل هایی از جنس استیل، آلومینیوم و آهن را ترکیب کرده و با یراقی خاص شیشه های سکریتی( 8 و 10 میلی متری) را به آن متصل می کنند. در طراح های سقف کناف مغازه و فروشگاه نور پردازی باعث می شود تا این اماکن ظاهری جذاب تر و زیباتر داشته باشد میزان روشنایی به دلیل وجود نورپردازی در سقف باعث جذب مشتری می شود نمی توان نادیده گرفت که نور بر جذابیت فضا می افزاید نقش نور و نحوه صحیح نورپردازی آنقدر مهم است که می تواند تمام هنری که رد طراحی و اجرا استفاده شده است را تحت تأثیر قرار دهد . هندریل های شیشه ای که به نرده های شیشه ای معروف اند کاربردهای بسیاری دارند از جمله کاربردهای هندریل های شیشه ای می توان به نصب آنها در جلوی تراس، قسمت جلویی پنجره در ساختمان ها و غیره اشاره کرد. فریم های آلومینیومی (AGK)بر اساس مدول بندی طراحی و اجرا شده و به صورت فیکس یا بازشو اکسترود، و سپس با استفاده از دستگاه CNC برش و ساخته میگردند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دتایل اجرای نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید