چهار عصر جدید راه‌ها به اجرای نما

کاهش وزن نما کمک می کند که بار مرده ای روی ساختمان وجود نداشته باشد. پس از اتمام مطالعه ی این مقاله متوجه خواهید شد که تفاوتهای بسیاری چه از نظر ظاهری و چه از نظر عملکردی بین ترموستات اصل و تقلبی وجود دارد و فروشنده ای که ادعا می کند هر دو نوع را دارد به هیچ عنوان قابل اعتماد جهت مشاوره ی قبل از خرید نیست و فقط به دنبال منفعت شخصی است. به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. برخی از مزایای نمای کامپوزیت به دلیل مراحل نصب آن هست که در ادامه بهتفصیل به آنها میپردازیم. اجرای نما کامپوزیت به دو صورت زیر انجام میشود که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان رادارند که در ادامه سعی داریم هرکدام از مزایا و معایب آن بررسی کنیم. بازسازی آشپزخانه یکی از طمعكار هزینه ترین قسط ها عايدي بازسازی سامان می باشد زیرا تجهیزات و ابزار زیادی باب آشپزخانه بکار رفته است، دروازه بازسازی آشپزخانه باید حدالامکان موارد زیر نوسازی و بازسازی شوند. چراکه در صورت بهرهگیری از این نما، منظر شهری دستخوش تغییر قرارگرفته و با سبک اصیل معماری شهر در تناقض قرار میگیرد و ارزش معماری و هویتی آن را زیر سؤال میبرد. Art​ic​le w as gen᠎erated with GSA C onte nt Ge ne​ra to᠎r ᠎DEMO᠎!

نمای خشک نمایان

طراحی نمای خارجی ساختمان باید به گونه ای باشد که بر مخاطب تاثیر بگذارد و هم چنین نمای ساختمان در زیبایی فضای شهری نیز تاثیر گذار است. طرح ها و رنگ بندی های سرامیک هایی که در این سبک به کار برده می شود با یکدیگر متفاوت است و شما باید به آن رنگ بندی ها دقت داشته باشید. سنگ های نما در پایان یک سازه بزرگ را شکل می دهد که در اثر ریزش می تواند اتفاقات وحشتناک را رغم بزند پس کمی در کار خودتان ترمز داشته باشید. اگر محصولی را دیدید که کد روی محصول با کد روی جعبه حتی فقط یک حرف اختلاف داشته باشد مطمئن باشید که جنس تقلبی است. هواساز با فن دمنده : فن هوا را به میان محفظه مخلوط کن ، فیلتر ها و کویل ها می وزد در این نوع قسمت بعد فن دارای فشار مثبت است. رطوبت ساز با تزریق مستقیم بخار : با افزودن مستقیم بخار به هوا می توان فرآیند رطوبت زنی را ساده کرد. این سیستم دارای تعدادی کویل سرد و گرم ، فن ، تعدادی فیلتر ، رطوبت زن ، کانال میباشد. نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که جز بهترین نمای شیشه ای با ساختار خود ایستا است.

نحوه نصب نمای خشک

تنوع بالای رنگی ورقهای کامپوزیت آلومینیومی دست طراحان و کارفرمایان را در انتخاب رنگ کاملاً باز گذاشته است. استفاده از سیستمهای پمپاژ با سرعت جریان ثابت طی سال های گذشته رایج بوده است و امروزه در تاسیسات کوچک هنوز هم از آن استفاده میشود، زیرا از نظر هزینه اولیه مقرون به صرفه هستند. تیترهای مطالب این صفحه: ✔ نکات مهم برای اجرای نمای سرامیک حیاط↓ ✔ اهمیت استفاده از نمای سرامیک جدید حیاط↓ ✔ویژگی های نمای سرامیک حیاط چگونه است؟ ↓ ✔ روش اجرای نمای سرامیک حیاط ارزان↓ نکات مهم برای اجرای نمای سرامیک حیاط امروزه شاهد استفاده از سرامیک در بخش نما ساختمان هستیم. و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای اسپایدر و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. امروزه با توجه به توسعه و پیشرفت در صنعت شیشه سازی، اجرای هندریل شیشه ای نسبت به گذشته با مشکلات کمتری رو به رو است. این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است.

اجرای نمای کامپوزیت نیازمند گروه حرفهای اجرایی است چراکه نصب ورقهای کامپوزیت مهمترین اصل در نمای آلومینیومی است. یکی از مهمترین علل رواج نما کامپوزیت شکلپذیر بودن مصالح آن هست به صورتی که تا ۱۳۵ درجه قابلیت تا شدن دارد. دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز نموده است . با این تفاوت که این نوع فیلتراسیون قادر است آلاینده ها ذرات هوا را تا بزرگی 0.12 میکرون فیلتراسیون فروش تجهیزات نمای خشک کند. پارامتر های هوای خروجی از آن می تواند متناسب با هدف هواساز نیز تغییر کند. هواساز صنعتی : هواساز صنعتی جهت تهویه مطبوع محیط یک سوله یا کارگاه مملو از تجهیزات صنعتی همراه با انسان طراحی می گردد . هواساز معمولی از نظر اجزاء سازنده به چند دسته تقسیم می شوند. هرچند که با در نظر گرفتن یک سری اقدامات میتوان میزان معایب را به حداقل کاهش داد. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید