پنج موثر روش‌ها برای دریافت اضافی از سرامیک نمای خشک

با توجه به سبک بودن وزن اجرایی نمای کامپوزیت و همچنین قابلیت شکل پذیری این متریال و مقاومت بالا و قابلیت تامین نظر طراح بدون محدودیت رنگ و سایز، امروزه این نما در کنار کلیه متریال های ترکیبی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. به طور کلی برای نظافت و شستشوی تمامی نما های ساختمان مانند سنگ – نمای آجری و سیمانی – و در صورت کثیفی بیش از حد نمای شیشه ای استفاده میشود. که در ذیل به روش های مختلف نماشویی جهت پاکسازی نما و … سرعت نصب در این روش به دلیل حذف عملیات شیار و برش ورق 3 برابر روش های دیگر می باشد ولیکن تصحیح ورق های معیوب شده از دو روش قبلی زمان بیشتری را نیاز دارد. 7-امکان آب بندی نما: از ویژگی های نمای کامپوزیت، امکان آب بندی آن می باشد به گونه ای که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیارهای تعبیه شده از محل معینی خارج می شوند. مسئله شستشوی نمای کامپوزیت کاملا فرق دارد و بسیار حساس است و باید به صورت 6 ماه یکبار اقدام به شستشو و جرم گیری از سطح نما کنیم.در صورت رعایت نکردن این روند این جرم ها بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و فقط و فقط با تعویض ورق میتوان زیبایی را به ساختمان برگردانیم چرا که هیچ مواد شوینده ای قادر به تمیز کردن نیست.

شویی ساختمان تعیین میشود.

پرداخت هزینه شستشو نما ، به چه صورت خواهد بود ؟ در حین انجام کار ودر ابتدا یک سوم مبلغ قرارداد پرداخت می شود و الباقی در اتمام کار . پرداخت هزینه بستگی به خود کارفرما دارد. یکی از مواردی که باید در موضوع قیمت شستشوی نما به ان اشاره کنیم بحث ترمیم سنگ نما می باشد. اولین مسئله که در این بحث مطرح است موضوع ارتفاع می باشد به گونه ای که باید مشخص گردد. بحث سنگ مصرفی در نمای ساختمان است که متناسب با ان قیمت نماشویی ساختمان تعیین میشود. البته لازم به ذکر است که برای تعیین دقیق قیمت نیاز به حضور در محل می باشد. نورپردازي نماي خارجي ساختمان بخش بسيار مهمي از طراحي است چراكه تمام آنچه در نيمي از زمان شبانه روز يعني شب ها ديده مي شود وابسته به نحوه نورپردازي ساختمان است. تعرفه و قیمت شستشوی نما به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از ان اشاره می کنیم. در این مدل از هیچ نوع تیغه ای (چه فولادی و فلزی و چه شیشه ای) استفاده نمی شود و بخش های مختلف شیشه ای با استفاده از کابل هایی نیرومند به یکدیگر متصل می شوند.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

استفاده از سخت چوبها نیز به غیر از گونه های خاصی از آنها در حال افزایش است. در غیر این صورت رعایت ضوابط این دستورالعمل به تنهایی از وقوع آسیب به نما جلوگیری نمیکند. معمولا برای نماهایی که در بازه های زمانی مختلفی نیاز به شستشو و نظافت دارند قیمت اجرا کمتر خواهد شد. ایدۀ تولید آلومینیوم کامپوزیت با رنگ های اسپکترا برگرفته از رنگ های موجود در طبیعت همچون رنگ های رنگین کمان می باشد. در بعضی موارد با اضافه کردن پودر رنگی به سیمان سفید به آن رنگ میبخشند و همچنین با ایجاد ابزار های مختلف روی نما به زیبایی نمای ساختمان هر چه بیشتر می افزایند.با گذر زمان به علت باران های اسیدی و همچنین آلودگی هوا کیفیت و زیبایی را از دست داده اند و لازم به نماشویی میباشد. اگر نما در منطقهای سردسیر است، نما باید رنگ تیره داشته باشد تا جذب انرژی خورشید توسط نما حداکثر باشد و در مصرف سوخت صرفه جویی شود. دستگاه واتر جت ،آب را با فشار ۲۰۰ تا ۳۰۰ بار از نازل خارج کرده و جرم و کثیفی را از روی سطح نما و … کثیف می شود و از لحاظ بصری تاثیر منفی روی بینندگان (شهروندان) می گذارد. This a᠎rticle was wri tten wi​th G​SA  Content Generat or D em᠎over sion!

در سیستم اجرایی هنگ نمای کامپوزیت، با استفاده از پروفیلهای آلومینیومی تحت عنوان ناودانی های ریلی آلومینیومی شبکه آلومینیومی در خطوط axهای عمودی در پروژه اجرا و سپس ورق کامپوزیت مونتاژ شده متناسب با طرح بر روی بولت های آلومینیومی که از قبل در داخل ناودانی در محل خود نصب گردیده اند نصب میشوند. و یا برای نماهایی که سنگ آنها چرمی حالت یا گرانیتی می باشد امکان استفاده از سیلیس وجود ندارد زیرا سیلیس موجب لایه برداری از سطوح این نوع سنگ ها می شود و پس از اجرای شستشو با سیلیس براقیت سنگ ها از بین می رود. ویدئو زیر نمونه ای از شستشوی نمای ساختمان ترموود می باشد که با دسترسی طناب و بدون نیاز به داربست توسط متخصصی شستشو نما ارتفاع کاران شرکت آرین ایراتا انجام شده است و نمای ساختمان برای اجرای بازسازی و ترمیم زیرسازی شده است. از دستگاه واتر جت می توان به منظور نماشویی ساختمان،نماشویی برج های مرتفع،نماشویی سنگ ،نماشویی آجر ،نماشویی سطوح سیمانی ،نماشویی سطوح سیلیسی،نماشویی دیوار،شستن کف و … بنابراین علاوه بر صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز، دارای مزایای طولانی در مصرف انرژی نیز هستند. This data was created with GSA Content G enerat᠎or Dem oversi on !

قیمت سنگ نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت طرح نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید