پنج راه‌های موثر برای دریافت بیشتر از نمای خشک

نمای خشک آجری یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است. نمای دیگری که باز هم استفاده بیشتری در بین نماهای خشک دارد، نمای خشک کاپوزیت است.این نما نیز مانند نمای کرتین وال جزو مدرن ترین نماهای خشک است.استفاده ویژه این نما در ساختمان های تجاری است.همچنین می توان پنل های کوچک و بزرگ آن را به راحتی فروشندگان تهیه کرد که از دو لایه ورق به جنس آلومینیوم است که توسط موادی به نام پلی اتیلن ( یا مواد مخصوص کند سوز و نسوز ) به یک دیگر متصل شده اند. سبک معماری رومن یا رومی در نمای ساختمان منحصر به روم باستان نیست. این ویژگی باعث شده که اگر نمای خشک کامپوزیت در ساختمان های با استفاده از بتن سبک استفاده بشود، باعث افزایش عایق صوتی آن ساختمان می شود. هدف این اشخاص از طراحی و اجرای نمای خشک ، افزایش دادن مقاومت نمای ساختمان در مقابل بادهای شدید بود. نمای یک ساختمان همانند لباس انسان که اطلاعاتی از هر فرد به دیگران منتقل می کند ، اطلاعاتی از قبیل سبک و ساختار مصالح به کار رفته و خلاقیت طراح را به دیگران منتقل می کند و در حقیقت نمای ساختمان به نوعی شخصیت و هویت ساختمان است و برای همین زیبایی نما بسیار اهمیت دارد و در طراحی آن باید نهایت خلاقیت و نوآوری را به کار برد که در این نوع طراحی بستگی با کاربرد آن یعنی ساختمان تجاری ،اداری و یا مسکونی باشد طراحی متفاوتی انجام خواهد شد .  Conte nt h as ᠎be​en generated by G SA C​on tent G enerator DEMO !

های خشک شیشه ای از نظر سازه ساختمان باشد.

نمای خشک فایبر سمنت به صورت صفحات سیمان الیاف دار یا فایبر سمنت است که کارکرد آن در ساختمان هایی است که اسکلت داخلی آنها به صورت بتنی و یا فلزی باشد.ساختار اصلی بدین صورت است که متشکل از الیاف سلولز و بافتی از سیلیکات و سیمان است. با توجه به تولید پروفیل چوب پلاست با محصولات ذکر شده، میتوان گفت این محصول به دلیل برخورداری از استحکام پلاستیک و چوب به طور همزمان، مقاومت بالایی داشته که از مزایای اصلی نمای چوبی ساختمان به شمار میآید. مهمترین جزء از نمای خشک، همان متریال اصلی است که میتواند سنگ، آجر، فلز، چوب یا هر چیز دیگری باشد. در این نمونه به جای استفاده از فلز، از کابل استفاده می شود و به گونه ای کابل ها مهار می شوند تا بتوانند وزن کلی سازه را تحمل کنند و نمای اسپایدر را پیاده سازی نمایند. همین دلیل ساختاری باعث شده که نمای خشک کرتین وال یکی از مرغوب ترین نماهای خشک شیشه ای از نظر سازه ساختمان باشد. GFRC مخفف بتن الیاف شیشه بوده که به نمای خشک هم معروف است. GFRC از الیاف بتنی و مواد افزودنی برای بهبود خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی بتن استفاده میشود.خصوصیات GFRC بسته به ترکیب مواد سازنده آن میتواند متفاوت باشد.

از جمله مهم ترین متریال و اجرای آن درنمای ساختمان می توان به اجرای نمای سنگ خشک ، اجرای نمای سرامیک خشک، اجرای نمای کامپوزیت، اجرای نمای کرتین وال ، اجرای نمای بتن اکسپوز ، اجرای نمای ترمووود و… از سنگ %90، از شیشه%75، از سیمان%85 و از ورق معمولی%50 سبک تر است. هرچند استفاده از سنگ مختص به یک سبک خاص نیست و می توانید هر سبکی را با استفاده از سنگ های تزئینی نما ، پیاده سازی نمایید . سنگ نما جزوی از سنگ های ساختمانی می باشد. سنگ نما را بسته به نوع طرح و نظر طراح می توان به حالت های مختلفی روی نما نصب کرد. اگر به دنبال خرید سنگ نمای ساختمان هستید برای انتخاب عالی و مطمئن باید این نکات را مهم بشمارید. در این مقاله بطور گسترده با انواع رنگ نمای ساختمان و ویژگی های هر یک آشنا خواهیم شد تا بتوانید مطابق با معیارهای گزینشی خود به خرید انواع رنگ شرکت های نمای خشک نما بپردازید. برای اینکه بتوانید از بین مدلهای مختلف حوله خشک کن مناسبترین مدل را انتخاب کنید، باید به موارد مهم در راهنمای خرید حوله خشک کن توجه کنید. مهم ترین مرحله در تکامل سیستم های اجرایی نمای ساختمان در آغاز قرن 19 میلادی رخ داد.

سرامیک نمای خشک

یکی از نکات مهم در انتخاب رنگ سنگ نمای ساختمان اقلیمی است که ساختمان در آن واقع است. سلام ، تصویر شماره ۷ ، قیمتش به نظرتون چقدر تموم میشه برای سنگ کار ، یعنی استاکار چقدر میگیره اون کار کنه ؟ جایی که دیوار های دوجداره انگلیسی برای اولین بار ساخته شد که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته می شد به طوری که بر روی کف طبقه قرار می گرفت و کاملا مستقل از سازه بیرونی می باشد. این نما، مقاومت بالایی را در برابر حرارت های بالا چون آتش سوزی از خود نشان می دهد.همچنین این نما در برابر شرایط آب و هوایی سخت نیز مقاومت دارد.این نما مانند باقی نماهای خشک بدون ملات، و با استفاده از پیچ و مهره و سایر اتصالات روی ساختمان نصب می گردد. و همین طور باید مقاومت بسیار زیادی در برابر فرسوده شدن و کدر و کثیف شدن داشته باشند تا مدت زمان زیادی را بتوانند مانند روز اول بمانند. این نما نوعی از بافته های فلزی است که مانند تار و پود در هم تنیده شده است و جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد.نمای خشک وایر مش دو ویژگی کلی دارد که آنها، ایجاد سایه بر روی آن و دیگری محافظت از نما است.دلیلی که این نما مناسب پروژه های صنعتی است، این است که دوام بالایی دارد.شفافیت، توری بودن و سبکی از دیگر خصوصیات این نما است که باعث زیبایی و جذابیت آن در شب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید