وقت را تلف نکن! 4 واقعیت تا زمانی که به کرتین وال خود برسید

برای جلوگیری از کدر شدن همیشگی سطح مرمر حداقل هر دو سال دو بار باید سطح نما را شست و شو داد.می توان برای این منظور از واتر جت یا کارواش خانگی استفاده کرد. برای شستن سنگ،بهتر است تنها از آب استفاده شود.برای تمیز کردن گرانیت ها می توان برس مویی غیر فلزی و محلول های شوینده ی رقیق و مناسب به کار برد.مرمرها را نیز می توان با آب و محلول های شوینده رقیق تمیز کرد.سنگ های گرانیت،مرمر و شیت استفاده شده در نمای ساختمان به تناوب نیاز به شست شو با مواد تمیز کننده رقیق دارند. اجرای کرتین وال جزو خدمات بسیار ارزنده و منحصر به فرد شرکت های ساختمانی یا شرکت های تولید کننده است و در حال حاضر این نوع خدمات را می توانید از شرکت های معدودی در کشور دریافت کنید. در تمام مراحل کار لازم است سنگ ها درست محافظت شوند.همچنین باید به سطح خارجی،به خصوص در گوشه ها یا بخش های برجسته ی تزئینی،توجه ویژه شود.برای این کار می توان از قطعات باریک چوب،پارچه کنفی یا روکش پلی اتیلن استفاده کرد.از این روکش برای محافظت سنگ در برابر باران و برف نیز می توان بهره گرفت.

3 پیشنهادات برای فروش تجهیزات نمای خشک موفقیت

سنگ نما را بر اساس منطقه و شرایط آب و هوایی که ساختمان در آن بنا شده انتخاب می کنند.برای مثال سنگ هایی که تخلخل کمی دارند برای مناطق سردسیر مناسب هستند زیرا یخبندان و یا وزش باد منجر به تخریب آنها نخواهد شد.قبل از نماکاری باید عمر مفید ساختمان تخمین زده شود،سپس با توجه به آن سنگ نما انتخاب گردد.در کل سنگ نما به دلیل قرار گرفتن در هوای آزاد و شرایط متغیر جوی باید از پایداری لازم برخوردار باشد. توجه داشته باشید که این قاب از فولاد، آلومینیوم، شیشه چند لایه یا مواد انعطاف پذیر تشکیل شده است، این قاب شبکه پشتیبانی است که شیشه را در جای خود نگه می نمای خشک سنگ دارد. ورق های کامپوزیت متشکل از دو لایه آلومینیوم به ضخامت 5.0 میلیمتر و یک هسته از جنس پلاستیک یا یک ماده معدنی پر کننده به ضخامت 3 میلیمتر که در بین این دو لایه قرار می گیرد می باشد. برخلاف ورق های مسطح آلومینیوم، هسته محرك می شود کامپوزیت آلومینیومی درب موقع مدنظر به سمت شکل مروق و مسطح ميثاق قرارگاه گیرد و همین ویژگی سبب می شود كالا نهایی، صیقلی و جلاداده به قصد لحاظ رسد.

نصاب نمای خشک

5-مقاومت در برابر آتش سوزی: از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها بعنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند. به همین جهت ادعا می شود که نمای اسپایدر از لحاظ ایمنی هیچ ضعفی ندارد و با خیال راحت می توانید از آن در طراحی و یا ساخت ساختمان خود استفاده کنید. برای داشتن منزلی زیبا که دکوراسیون و طراحی داخلی طرفه العين را یکبار عاقبت دهید و حرف سالها مدخل حسن با خیال فارغ زندگی کنید، باید تمامی مصلحت ها را حقيقي و بوسيله جا گلچين کرد. استفاده از سنگ در ساختمان،یا نوع مصالح،یا روش اجرا،نباید خطری برای بهداشت و سلامتی افراد و محیط زیست ایجاد کند.در صورت احتمال هرگونه تابش مضر از سنگ،آن را باید مورد بررسی و آزمایش قرار داد.عملیات ساخت و ساز و دفع ضایعات نباید موجب آلوده شدن محیط زیست،آب،خاک و فضای سبز در محیط پیرامون شود. توسعه شهرنشینی در سالهای اخیر منجر به توجه بیشتر به ایجاد فضای سبز در فضاهای شهری به عنوان یک رویکرد پایدار برای بهبود اکولوژی و تغییرات آب و هوایی در محیط زیست، شده است.

سرامیک پرسلانی

Data h as been c᠎re at ed by GSA Conten᠎t Ge​nerato r  DEMO.

هر چند این کار نمی تواند مانع عوامل فیزیکی و شیمیایی موجود در محیط برای جدا شدن سنگ از نما باشد اما تا حدودی می تواند به باقی ماندن سنگ روی نما کمک کند. سنگ چینی(کریستال):توده سنگ های آهکی که در اثر عوامل درونی،نظیر درجه حرارت و فشار،دوباره متبلور شده اند و از این رو جزء سنگ های دگرگون به شمار می روند.سنگ چینی در دو دهه اخیر در ایران مصطلح شده و احتمالا به آن جهت چینی گفته اند که در ضخامت های کم (حدود دو سانتیمتر) در مقابل ضربه صدای چینی می دهد. پس از عملیات ساختمان سازی،سنگ باید از گرد و غبار،ملات و دیگر ذرات پاک شود.هنگام برداشتن و جمع کردن داربست ها نیز باید مراقب بود که لکه های زنگ از لوله ها به نما نپاشد و به آن ضربه وارد نشود. ۱- زمان اجرای این روش نسبت به روشهای دیگر بیشتر است. در این نوع طراحی، شما با یک ظرافت بیهمتا روبرو میشوید و بهتر است بدانید که در وهله اول طراحی خاص و فوقالعاده پنجره و سپس امنیت و ایمنی بالای آن نظر شما را به خود جلب میکند.

دیدگاهتان را بنویسید