واقعاً با نماهای مدرن چه اتفاقی می‌افتد

اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد. اصولا در چیلرهای تراکمی هواخنک اسکرو از 1 الی 2 کمپرسور استفاده می شود که به موازات هم کار می کنند و در برخی از کاربری ها امکان تنظیم دستگاه برای ادامه کار با یک کمپرسور وجود دارد. انتخاب نمای مناسب برای هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی می باشد. شاید اگر در اجرای این نما به جای استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی از سنگ تراورتن سفیدتری استفاده میشد نتیجه نهایی ، جالب تر بود . درب اجرای این نما از وزنه هایی همال معيار تراورتن فايده ستاني میشود ولی متریال دیگری که امروزه، پشه اجرای این نما به مقصد کار میرود، سیمان سفید است. طراحی و ساخت نمای سازه به سبک مدرن ؛ اگر طراح نیستید و می خواهید نمای سازه خود را معمارانه طراحی کنید و یا حتی از مناسب ترین و به روزترین طرح ها استفاده کنید، باید قواعدی که یک طراح یا معمار طی طراحی و ساخت نمای سازه در نظر ققرار می دهد را به کار ببرید.

طرح نمای خشک

Th​is data was written ​by GSA  Conte nt Gener at or D᠎em​over sion.

به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد. بهتر است در زمان انبار ورقها بهصورت کتابی و از جهت طول بر روی زمین قرار گیرد. چراکه سرعت اجرای این نما بسیار بیشتر از نماهای دیگر هست، دلیل این سرعت به خاطر قطعات از پیشساخته است که فقط نیاز به نصب در محل اجرا دارند. برخی از مزایای دیگر نمای کامپوزیت به ویژگیهای ساختاری ورقهای آلومینیومی برمیگردد. البته استفاده این متریال برای برخی نماها ممنوع شده بعلت مشکلی که در آتشسوزی پیدا می کند. در برخی از انواع این رطوبت زن های صنعتی، بخار توسط یک فن مستقیما به درون فضای مورد نظر تخیله میگردد. نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که جز بهترین نمای شیشه ای با ساختار خود ایستا است. این سیستم می تواند به منظور تامین هوای یک مجموعه به صورت یکپارچه نیز طراحی و تولید گردد . چون مبرد مستقیما با هوا در ارتباط است گرمای خود را به هوا انتقال می دهد و دیگر نیازی به برج خنک کننده و آب ندارد.

سرامیک نمای خشک

Da ta h᠎as be en creat​ed by G SA C onte nt​ G᠎ener​at or D em​ov​er᠎sion!

در نهایت این آب گرم شده خود به خنک شدن نیاز دارد تا دوباره به کندانسور برگشته و گرمای مبرد را بگیرد. پمپ های گردش آب گرم شامل ۴ عدد پمپ دور ثابت (۱ عدد رزرو) می باشند. اجرای نمای کامپوزیت می تواند روش های مختلفی داشته باشد اما روش هایی که در بالا ذکر شد روش های رایج اجرا می باشد. که عبارتاند از: مقاومت در برابر تابشهای شدید و بارشهای اسیدی به دلیل پوشش رویه آن از جنس رزین PVDF. بهصورت کلی، سیستم هنگینگ به سیستم فیکس برای داشتن نمای کامپوزیت آلومینیومی بادوام بالاتر، اولویت دارد. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. در مرحله بعد، ریلهای آلومینیومی با مقطع مشخص در آکس نبشیهای آهنی بهوسیله براکت های آلومینیومی با دو سوراخ لوبیایی به زیرسازی متصل میشوند. کاربرد اصلی نماهای اسپایدر در ساختمانهای تجاری و اداری می باشد. وظیفه اصلی این دستگاه تولید هوا با کیفیت مد نظر محیط طراحی می باشد . ازآنجاکه ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بر روی یکلایه زیر سازd (آهنی یا چکمهای) نصب میشوند، یکلایه هوا بین بدنه اصلی ساختمان و نما قرار میگیرد که همین مسئله باعث میشود ساختمان با هزینه کمی عایق صوتی شود.

مهندسان و طراحان ساختمانی که اجرا و نصب نمای سرامیک خشک را بر عهده دارند به خوبی با نحوه قرار دادن این نما روی ساختمان آشنا هستند. اجرای نمای سرامیک خشک و یا سرامیک خشک پرسلانی همانند سایر نماهای مدرن دارای روش ها و دیتیل های مختلفی است که در این مطلب به اختصار به آن می پردازیم. آرمن متشکل از تیمی متخصص و متعهد با بکارگیری دانش روز ، بهترین مشاوره، طراحی و اجرای نما را در پروژه های شما خواهد داشت. کندانسور تقطیر کننده دستگاهی است که از لوله های (کویل) پر پیچ و خم تشکیل شده که سیال گازی با درجه حرارت بالا در آن به سه روش حرارت خود را از دست می دهد تا به مایع تبدیل شود (تقطیر). متشکل از دولایه ورق آلومینیوم ، هسته داخلی که از جنس پلیاتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین ( ورق را در برابر تابش و بارش اسیدی مقاوم می سازد) می باشد.

اتصالات نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نماهای مدرن ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید