هفت قانون مضحک درباره نمای سنگ

هرچند ، به علاوه همه این عملکرد های بیان شده ، ما این نیاز را احساس کردیم که بایستی سایر جنبه های عملکردی نما، مثل اجرای صحیح نما ، بحث زیست محیطی ، پایداری نما ، یکپارچگی عملکرد مناسبش در سرتاسر زمان و… شرکت ما کد ثبتی دارد و قرارداد قانونی و شرکتی که جای هیچ نگرانی نیست. طیف گستردهای از این سنگها در اندازههای مختلف وجود دارد که برای هر دو نوعِ استفادههای داخلی و خارجی در ساختمانها مناسب است. این ورق ها شامل طرحهای متنوع و گوناگونی از انواع سنگ است که بسیار در نمای ساختمان ها به کار می رود و در تولید آنها از ۳ لایه پوشش رنگی لمینیت شده بروی سطح آلومینیوم استفاده می شود . نمای خشک سنگ ، فاصله ای در حدود 30 تا 45 میلی متر بین دیوار نما و پوشش سنگ در نظر می گیرد. استفاده از بتن اکسپوز برای نماسازی ساختمان باعث می شود نیازی به استفاده از مصالح دیگر برای پوشش کار نباشد و هزینه های نماکاری به صورت چشمگیر پایین بیاید. • قیمت این بتن ها در مقایسه با مصالحی که برای کفپوش راه ها و پیاده روها استفاده می شود پایین تر است و هزینه آن از نظر اقتصادی در پروژه های بزرگ بصرفه تر می باشد.

طراح و مجری نمای خشک

Th is content w as w ri​tt en by GSA ᠎Co nt ent Genera​to​r DEMO!

چگونه میتوان توسعه به بالاتر با دتایل نمای خشک در 10 دقیقه

این روش اصولاً برای پروژه هایی مانند ساخت پل های بزرگ و ساختمان ها به کار می رود و مراحل تولید و بتن ریزی در محل پروژه انجام می شود. ۱. صرفه اقتصادی: نمای کامپوزیت از نظر صرفه اقتصادی به صرفه نبوده زیرا علاوه بر اجرای شاسی زیر کار آن نصب ورق آلومینیوم و لایه میانی آن که از مواد پلی اتیلین می باشد را شامل می شود به همین علت قیمت تمام شده آن با توجه به توضیحات بالا مقرون به صرفه نمی باشد. سنگ مرمر ، سنگ دگرگونی آهکی است که بر اثر فشار و حرارت در حین دگرگونی و تبلور مجدد، بافت بلورین متمایزی پیدا می کند. بتن اکسپوز به پنل های بتنی گفته می شود که به صورت پیش ساخته برای استفاده در محل مورد نظر ساخته می شوند. • قالب ها به صورت استاندارد درزبندی شوند. در غیر این صورت نمی توان به زیبا بودن و جذاب بودن نمای سیمانی امیدوار بود. ۱. غیر قابل اجرا بودن بر روی سطوح چرب، غبارآلود، ناهموار، مرطوب و همچنین مواقعی که هوا طوفانی و یا دارای گرد و غبار باشد. شکل های مختلف سنگ ها شامل سنگ قواره ، سنگ بادبر یا رگه ای ، سنگ بادکوبه ای ، سنگ اندازه ، سنگ چند نما یا تمام تراش ، سنگ چند وجهی و سنگ پلاک انواع روش های نمای خشک است.

چند نکته مهم و اساسی در هنگام نصب و اجرای سنگ نمای ساختمان در انواع مختلف وجود دارد که توجه به آنها در جلوگیری از ریزش و افتادن نمای سنگی تاثیر بسزایی دارد. با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. 2) نوع سنگی که برای نما انتخاب می شود: سنگ هایی که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و معادن آن ها در کشور محدود می باشد طبیعتا قیمت خیلی بیشتری در مقایسه با سایر سنگ ها خواهند داشت. با لول جذب آب کمتر از 0.5 درصد و بر اساس استاندارد های ISO 13006 و UNE 67-087 می باشد. استفاده از نماهای شیشه ای علاوه بر زیبائی امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز را فراهم می نماید. به طور ویژه می توان گفت سرامیک از جمله ابزاری است که به عنوان یک کف پوش یا دیوارپوش زیبا در خانه یا آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان نمونه سنگی که در آشپزخانه استفاده می شود بایستی در مقابل نفوذ آب و مواد شیمیایی مقاوم باشد و یا سنگ هایی که در سرویس بهداشتی استفاده می شود باید به گونه ای باشد که جذب آب کمتری داشته باشد.

7 روش برای اینکه نمای سنگ خود را ساده‌تر کنید

بتن پیش ساخته با استفاده از قالب های از پیش آماده شده در کارخانه های تولید بتن تولید می شوند. بایرامیکس که امروزه به عنوان نمای تزئینی داخل و خارج ساختمان به کار میرود، برای اولین بار در سال۱۹۹۳ میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. بایرامیکس بعد از اجرا و خشک شدن، نمای سنگ تزئینی به خود میگیرد. 5) میزان استفاده شده از نمای سنگی: با توجه به میزان و متراژ استفاده از سنگ ها در نمای ساختمان می توان هزینه ی کلی نمای سنگ ساختمان را برآورد کرد. فرایند دگرگون شدن باعث افزایش مقاومت و دوام سنگ ها می شود. اتلاف حرارتی بسیار زیاد و مصرف زیاد انرژی جهت تأمین گرمایش و سرمایش در نماهای شیشهای لاجرم باعث آلودگی بیشتر هوا میگردد. • سطح صیقلی و زیبای بتن اکسپوز باعث شده از آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده شود. ۴. عایق صوت بودن:وقتی از یک ورق کامپوزیت در یک ساختمان با دیوارهای ساخته شده از بتن سبک استفاده می شود خاصیت عایق بودن صوت آن افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید