هفت راه برای جلوگیری از زندگی نامه فرسودگی شغلی

نویسنده : زهرا آذرنیوشمهدی اخوان ثالث شاعر معاصر نوگرا، صاحب سبک و دلبسته به فرهنگ کهن ایران، اوضاع اجتماعی زمانه خود را در قالب شعر به تصویر میکشید. شهیدشدن انتخابی است که باید برای آن قدم به قدم، سعی و تلاش کرد. زندگینامه در لغت به معنای تاریخ زندگی یا دوره­ای از زندگی شخصی در حدود اطلاعاتی است که نویسنده از احوال یک شخص بیان می­کند» . عدهای با توجه به آثارش معتقدند او کشورهای مختلفی از جمله مصر، هندوستان و شمال آفریفا را دیده است و عدهای دیگر معتقدند بخشهایی از آثار سعدی که به سفرهایش اشاره دارند حاصل خیالات و شنیدههای او هستند. در کانون درگیریهای پایتخت بودم و شاهد پدیده وارونگی آنچه در میدان میگذارد و با آنچه در فضای مجازی، توسط دشمن و یاران دشمن، نشر داده میشد، قرار داشتم و پروژه نخ نمای کشته سازی را که از سالها قبل، توسط ایادی نفوذی شکل میگرفت، را دیدم. در فاصله سالهای ۱۳۳۶ تا ۱۳۴۰، نشر داستان و نمایشنامهٔ ایرانی به بیش از ۱۹ درصد و نشر داستان و نمایشنامهٔ ترجمه به بیش از ۱۳ درصد کل صنعت چاپ و نشر کشور افزایش یافت. هنری جیمز در سیمای یک بانو، روایتگر داستان زنی به نام ایزابل آرچر است که بعدها فیلمی با بازی نیکول کیدمن هم از روی آن ساخته شد.

افسانه هایی که در گذشته وجود داشتند که از تخیلات و داستان های خرافی برگفته بودند به صورت شفاهی در میان افراد رد و بدل میشدند اما امروزه به عنوان رمان های تاریخی و یا تخیلی بازنویسی شده اند. به نظرتان کتاب زندگی نامه شهید آرمان چه ویژگی بارزی برای مخاطب خواهد داشت؟ تمامی سعی و تلاش انتشارات ۲۷ بعثت در این است که به امید خدا، کتاب زندگی نامه شهید آرمان علی-وردی، هر چه زودتر و در همین سال به چاپ برسد و روانه بازار شود. آقای خبوشان گفت: جایزهای که نسبت به دوازده دوره قبلی خودش بسیار متفاوت است و حدود نیم میلیارد تومان جایزه نقدی به آثار برتر این دوره اهدا خواهدشد. «به اعتقاد بسیاری از محققان اعترافات آگوستین قدیس نخستین زندگی نامه خودنویس در اروپا است که گزارشی بسیار شخصی از تجربه روحی و نمونه خارق العاده­ای از تحلیل عمیق روانشناختی خویش است». حسب حال نوعی زندگی­نامه است که به قلم شخص نوشته می­شود و در بر دارنده تاریخ زندگی اوست به نحوی که به کار سایرین نیز بیاید. از تمام کسانی که در امر نگارش این کتاب یار و یاور بنده بودهاند به ویژه خانواده بزرگوار علیوردی، فرماندهی سپاه محمّد رسول الله (ص) تهران بزرگ، مسئولان و طلبه-های حوزه علمیه حاج آقا مجتهدی، فرمانده یگان امنیتی بسیج و فرمانده و مسئولان گردان ۵۰۵، امام جماعت و مسئولان کانون فرهنگی مسجد امام علی (ع) در شهران، همکارانم در انتشارات ۲۷ بعثت کمال تشکر و سپاس را دارم. This content w as created  wi᠎th t he he lp of G SA C onte nt  Gen erator  D emoversi on!

همچنین حوزه علمیه حاج آقا مجتهدی، پایگاه بسیج گردان ۵۰۵ امنیتی، مسجد امام علی (ع) شهران و منزل شهید آرمان علی وردی. خانواده شهید آرمان علی وردی در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبودند. حافظ در بکارگیری انواع علوم بلاغی و صنایع ادبی از بدیع و بیان و معانی از همه شعرای قبل از خود و معاصران گوی سبقت برد و پس از او نیز کسی به پای او نرسیده است.حافظ از ایهام بیشتر از همه صنایع استفاده کرده است به گونه ای که جزء مختصات سبکی او درآمده است و عده ای معتقدند که حافظ نخست بار این صنعت را کشف کرده است و ظرفیت های هنری آن را دریافته است.همان گونه که گفته شد در بدیع معنوی بیشتر به ایهام و انواع آن پرداخته و در بدیع لفظی به انواع جناس، در بیان عمده توجه او به استعاره است و از طرف دیگر تلمیح و طنز زیور اشعار او گردیده است. در ایران زندگینامه­نویسی سابقه طولانی دارد حتی در دوره ساسانیان نیز برخی از متونی که به زندگی افراد پرداخته شده یافت می­ شود «کتابهایی مثل اجزای خدای­نامه و حتی برخی از کتیبه­ ها همچون کتیبه بیستون از جمله این نوشته­ هاست». آنچه را که آشوب-گران در خیابانها مرتکب میشدند و صبر بالای نیروهای مدافع امنیت که جا دارد یک خدا قوّت و تبریک به این عزیزان بابت فرونشاندن شعله هرج و مرج بگویم را دقیقاً رصد میکردم.  Post h as been gen​er᠎ated ​with GSA  C onte᠎nt G᠎enerator Demoversi​on!

به نظرتان آرمان علی وردی را چه طور میتوان به نسل جوان بهتر معرفی کرد؟ محمدولی به تازگی کتابی را حول محور زندگی شهید آرمان علی وردی به نگارش درآورده که قرار است به زودی توسط ناشر مذکور منتشر شود. چه ویژگی بارزی در شهید آرمان علی وردی باعث شد که شما سراغ تحقیق، پژوهش و تدوین زندگی او بروید؟ از سوی دیگر شهدای مظلوم مدافع امنیت را میدیدم، که اکثرِ آنها با دستان خالی و همراه نداشتن حتی یک باتوم، به طرز وحشیانه ای مورد حمله و شهادت قرار میگرفتند. بالای برگه کارت ملی خود را بگذارید و زیر آن ، متن درخواستتان را با خط خوانا ، به شرح زیر بنویسید و پس از امضا و اثر انگشت با خودکار و استامپ رنگی ، از طریق تلگرام یا واتساپ که شماره آن در زیر نوشته شده ، برای ما ارسال کنید. ناتور دشت فقط یک رمان نیست بلکه اثری کالت است که دوستداران کتاب را به هم پیوند میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید