هشت راه‌ها برای حفظ اجرای نما شما رشد بدون سوزاندن روغن نیمه شب

شستشوی نما چیست؟ و چگونه انجام میشود؟ ایمن ترین و بهترین روش های نماشویی و شستشوی نما در ایران چیست؟ چه نوع ساختمان هایی نیاز به شستشوی نما و نماشویی با طناب دارند؟ برای نصب این هندریل ها باید پروفیل هایی از جنس استیل، آلومینیوم و آهن را ترکیب کرده و با یراقی خاص شیشه های سکریتی( 8 و 10 میلی متری) را به آن متصل می کنند. اغلب آنها را با 4 بولت به کفپوش زیره نرده وصل می کنند. بی اهمیتی به مسئله نماشویی علاوه بر ظاهر نمای ساختمان بلکه جلوه کلی شهر را زشت و ناپسند میکند و ممکن است با رسوب و گذشت زمان اسیب های جدی به ساختمان بزنددر نتیجه هزینه های شستن نما و ترمیم را افزایش دهد. شستشوی نما امروزه با توجه به پیشرفت معماری و ساخت و سازها و ساختمان های مرتفع در سراسر جهان و تنوع نوع طراحی نما برای شستشوی نمای ساختمان و برج ها با توجه به ارتفاع زیاد،شستشوی نما با روش داربست خنده دار است و انجام نمیشود. 1- معمولا ساختمان های تازه ساخت و نوساز بعد از تمام شدن پروژه به علت عملیات سنگکاری نما و یا برشکاری سنگ ها در محیط حیاط یا پارکینگ، گردوخاک های ناشی از این برشکاریی بر روی سطح سنگ های نما می نشیند و در آخر موجب کدر شدن سنگ های نصب شده میشود.همچنین بدلیل بی اهمیتی و کارکنان سنگ کاری و عدم سلیقه در هنگام ریختن دوغاب، روی نمای سنگ نیز دوغاب ریخته میشود و در آخر به سطح نمای ساختمان جای میماند و ظاهر نما را زشت میکند.  This da᠎ta has been done  by GSA Content G᠎en er​ator DE MO.

6 ایده‌ها درباره اجرای نما که اساسا کار می کند

شستشوی نمای ساختمان های قدیمی به این علت که مدت زمان طولانی از ساخت و عمر آن میگذرد و هیچ گونه نظافتی روی نمای آنها از سال ساخت تا به حالا انجام نشده است جرم و آلودگی های زیادی را به خود جذب کرده است و کاملا رنگ سنگ هارا تغییر داده است برای برطرف کردن این کثیفی های نما نیازمند دستگاه واترجت 200 یا 300 بار و مواد مخصوص خواهیم شد. نمای کامپوزیت به علت سطح صاف و صیقلی بودن معمولا به عنوان پوشش خارجی ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد.در برخی از این ساختمانها که در شهر های صنعتی قراردارند به علت باران های اسیدی و الودگی هوا و دود و چربی به سرعت بر روی سطح نمای کامپوزیت می نشیند و در صورتی که به موقع اقدام به شستشوی نما نکنیم رسوب به خورد کامپوزیت رفته و دیگر قابل پاک شدن نمیباشد. از این رو بایستی اجرای نمای سنگ خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود.

به این ترتیب خدمات شستشوی نما با فشار آب بسیار موثر تر و کاربردی تر است. این درزها بین یک تا زم دو سانتی چهارده گره طول عرض دارند و یکی از پرکاربردترین نماهای ساختمان، نماهای فریم بي حس می باشد که زیبایی، آب بندی مناسب، برپايي مغفل و حاصل گذاری مناسب را به سوي مصور یکجا ارائه می دهد. ساختار ورق هاي کامپوزيت به گونه اي است که پشت آن ها فضاي خالي ايجاد مي شود و استفاده از آن ها بر روي بتن، موجب به وجود آمدن خاصيت آتيک براي ساختمان ها مي گردد و انتقال صوت به داخل ساختمان را به حداقل مي رساند. امکان جابه جایی در این نوع تایل گچی وجود نداشته به این دلیل که ثابت است در کناف ثابت که برای مغازه و فروشگاه استفاده می شود می توان طرح های مربعی , مستطیلی , برجسته و قوسدار اجرا نمود اما به دلیل اینکه این تایل ها ثابت هستند دیگر نمی توان به تأسیسات پشت ان دسترسی داشت . از ويژگي هاي ترمووود مي توان به سختي بالا، مقاومت در برابر صوت، قابليت شکل پذيري و برشکاري، تجديدپذيري و … استفاده از ورق كامپوزيت آلومينيوم را مي توان از جمله موارد اجراي صنعتي نما برشمرد.

نمای خشک در ایران

از بهترین فواید استفاده از مواد نماشویی میتوان به پاک شدن آلودگی ها ف دود خودرو، و جرم های سرسخت و سنگین از سطح نما نام ببریم که بصورت رسوب بر سطح نمای ساختمان فرود امده اند و به علت عدم نماشویی تحت تاثیر بارندگی و رطوبت به حالت اسیدی و خورنده تبدیل میشوند و در طولانی مدت باعث خورده شدن و ترک برداشن و شکسته شدن سنگ نما میشود ودر تخریب نمای ساختمان تاثیر زیادی میگذارد و در دراز مدت زیبایی نمای ساختمان را به هم میزند و چهره زشتی به سازه و معماری شهر القا میکند. 5-نمای ساختمان های رنگ آمیزی شده و حتی سیمانی و کنیتکس به علت گذر زمان ذرات و گردوغبار و همچنین جرم و کثیفی جذب آن میشود و در نهایت رنگ نمای ساختمان را تیره و کدر میکند.برای اینکه نما های سیمانی جلوه و زیبایی بیشتری از خود داشته باشند و همواره یک نوع عایق رطوبت گرما و سرما باشد بهتر است نمای ساختمان را رنگ کنیم.

افکار دمیدن تکنیک در شرکت طراح و مجری نما

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نما سرامیک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید