هشت از جنجالی‌ترین نمای خشک جناس‌ها می‌توانید پیدا کنید

البته نوع مصالح و متریال برای نما بستگی به سوي شرایط و موارد خاصی دارد که طرح ريز بعداز بررسی های مقرون نوع متریال را ارائه می دهد. پوشش های سنگ در داخل و یا خارج ساختمان کاربرد دارد ، اما با توجه به نیاز های ویژه در کاربرد های بیرونی ، مانند داشتن خاصیت ضد آب ، برای استفاده در نمای ساختمان مناسب تر هستند. عاملهای دیگر هم بر مقدار رنگ تاثیر میگذارند مثلا اگر میخواهید دیوارها را بتونه کنید مقداری رنگ برای تعداد دفعات آستر در نظر بگیرید. یکی از نکات مهم در انتخاب رنگ سنگ نمای ساختمان اقلیمی است که ساختمان در آن واقع است. یکی از عامل های طرفداری نمای خشک کامپوزیت، سبک وزن بودن آن به دلیل استفاده از آلومینیوم در آن است.این نما به حدی سبک است که وزن آن در یک متر مربع، حدود 5 تا 8 کیلوگرم است که در برابر مصالح دیگر چون سنگ، شیشه و سیمان وزن سبک تری دارد.

نمای خشک نمایان

یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. به طرف همین دلیل نمای ساختمان های دو رسته عايدي قشر آبادي قدیمی شده اند و بعداز كوچه وقت نیاز به تعمیر و بروزرسانی جدی دارند. حدود ۸۰ درصد وقت خود را صرف زیرسازی کنید. این ورق ها سوگند به صورت نويس ثابت بوسيله نمای ساختمان ملحق نمی شوند، بنابراین مرواريد درآمد جنجال وقوع زلزله ورق ها درجای خود حرکت کرده و امکان داخل ریختن آنها براي حدأقل می رسد. این نوع، ورق هایی با روکش طرح چوب یا انواع طرح های دیگر از ترکیب های رزین های فنولیک و لایه سلولزی به وجود می آید، که پس از قرار گرفتن در دمای بالای 145 درجه و فشار bar 300 تبدیل می شود به صفحات محکم. در مورد سایر سنگها با سطوح صیقلی برای جلوگیری از جدا شدن از نما و سقوط، آنها را توسط ابزاری به دیوار محکم می­ کنند. در این حالت به قابی که از اعضای مجزا برای اتصال سازهها تشکیل شده استاد و قالبهای از پیش ساخته با ابعاد بزرگ متصل شده به پشت بند خرپا گفته میشود.

استفاده از روغن مخصوص در زیر کار باعث روانتر و یکنواخت رنگشدن میشود. 21- از روغن مخصوص استفاد کنید. استفاده از قلممو یا غلطک مخصوص رنگ با دستههایبلند در وقت و انرژی صرفهجویی میکند. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با بنيادها طراحی نمای کلاسیک، انموذج هایی از نمای ساختمان های یک یا تا چه وقت فرقه سنتی اروپایی نیز قرار داده شده است. امروزه با ارائه طرح های مختلف نماکاری داخلی و خارجی ساختمان, استفاده از نوعی بتن به نام بتن نما یا بتن اکسپوز رایج شده است. مصالح به وسیله فشار هوا جهت پاشش بر روی سطح به صورت یک جریان پیوسته به شیلنگ بتن پاش انتقال می یابد. رنگ به تنهایی نواقص یک دیوار را برطرف نمیکند. سنباده باعث جذب رنگ و مانع از ریزش آن شده، به کار جلا میدهد. 5. ۵.سنگی که میخواهید استفاده کنید باید از قدرت جذب آب مناسبی برخوردار باشد تا در هنگام اجرا بتواند به ملات چسبانده شود. با عملیات نانو، مواد نانو جذب آجر گردیده و تمام منافذ آجر ضد نفوذ پذیری آب و جرم می گردد. پس باید دقت داشت سنگ تراورتنی را انتخاب کنیم که منافذ سطح رویی آن با رزین پوشش داده شده باشند. سنگ مرمریت چون مقاومت چندانی در برابر آب و هوا ندارد نمیتوان در نمای ساختمان از آن استفاده کرد.

This c᠎onte nt has be᠎en  done with G​SA Co nten t ​Gene᠎ra᠎tor  DEMO᠎!

چرا اکثر نمای خشک شکست می خورند

با داشتن رنگ به صورت کلی دیوارها یکنواخت رنگ شده، لازم نیست به جنگ لکهها بروید.میتوان رنگ را با کامپیوتر انتخاب کرد و یا از رنگهای ترکیبی آماده استفاده نمود. 19- زیرسازی کنید. زمانی را برای آماده کردن اختصاص دهید. به گونه ای که برای دیوارهایی که با شیشه های با ابعاد بزرگ پوشیده شده اند و نما فقط در قسمت های باریکی انجام می شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه تر است . در قدیم شکل به کارگیری از رولپلاک به گونه ای دیگر بود، طوری که به جای استفاده از رولپلاک از تکه چوب کوچکی استفاده می کردند. امروزه استفاده از طناب محکم به جای استفاده از داربست روشی مقرون به صرفه با هزینه کم و سرعت قابل توجه ای خواهد بود. وجود ساختمان ها با ارتفاع زیاد، ارتفاع کاران را دچار مشکل خواهد کرد و تنها راه بالا رفتن از آن طناب محکم و بدون داربست خواهد بود. وجود این فضا در اکثر سیستم های نمای خشک مشهود است. در اجرای نمای خشک، وجود عایق حرارتی باعث کاهش اتلاف انرژی میشود.

اجرای نمای خشک در ایران

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سرامیک نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید