نگاه کن مادر، می‌توانید واقعا یک کسب‌وکار با کتاب های دینی ساخت

معتقدم نویسندهای که دوست دارد آموزههای دینی را برای کودکان و نوجوانان بنویسد باید خود در این زمینه از دانش کافی برخوردار باشد و بعد از اینکه نوشتههایش را در اختیار ناشر قرار داد، ناشرش کتاب را قبل از چاپ به نظر کارشناسان علوم دینی برساند تا از نظر محتوا دچار اشکال نباشد، و بعد از طی کردن این مراحل به چاپ آن اقدام کند. کلمه اسلام اطلاق دارد و به ظاهری و قلبی تقسیم شده است. تفکرات و تأملاتی که با سقراط و افلاطون آغاز شد، در برخی اصحاب معرفت ادامه و بارور گردید و پس از آن به بزرگان اسلام رسید و کامل شد و سپس با چاشنی آموزه ای مقدس اسلامی- قرآنی به بلوغ خود نائل گردید. وی گفت: وب سایت شیعه شاپ بیش از 600 عنوان کتاب اسلامی و داستان های اهل بیت (ع) را که همگی به زبان آلمانی ترجمه شده اند، ارایه کرده است.

کتاب های دینی

Content has  be᠎en cre​at​ed wi th the help ​of GSA C​onte nt  Gene rator DE MO !

نحوه استفاده از مذهب To Desire

شهرام اقبالزاده – مترجم و منتقد ادبی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان – نیز اظهار میکند: آنچه به عنوان ادبیات دینی، چه شعر و چه داستان، در این سالها نوشته شده، از استثناها که بگذریم، بیش از ۹۰ درصدشان، هم به معنویت و اخلاق صدمه زده هم به ادبیات. معرفی کتاب مذهبی: این روزها تنوع کتاب ها به قدری افزایش پیدا کرده است که در شما می توانید بیشترین و ارزشمند ترین کتاب ها را در زمینه های مختلف داشته باشید و بهترین آن ها را انتخاب کنید. یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به زندگی بهتر این است که دین خودمان را بهتر بشناسیم یا با داستان های معنوی و زیبایی که برای باقی افراد اتفاق افتاده آشنا شویم و این موضوع می تواند به ما کمک کند که زندگی زیبا ترین را برای خود رقم بزنیم. امیر خداوردی – نویسنده و مدرس دانشگاه – هم درباره این موضوع بیان میکند: کتابهایی در حوزه ادبیات دینی مطرح است و معرفی میشود که شما را به تأمل و تفکر درباره موضوع دینی دعوت نمیکند. همچنین حمیدرضا شاهآبادی – نویسنده ادبیات کودک و نوجوان – از نتیجه معکوس برخی از کتابهای دینی میگوید و بیان میکند: در کشور ما بنا به ملاحظاتی که وجود دارد، تولید و نشر کتابهای دینی زیاد است، اما برخی از این کتابها نه تنها مناسب کودکان نیست بلکه پیامهای متناقضی را هم منتقل میکند.

ما ظرفیت تولید و انتشار کتاب را داریم. میرزایی با بیان اینکه وضعیت حوزه نشر در بخش تولید و عرضه کتاب های دینی و غیر دینی بسیار اسفبار است ، اضافه می کند:سطح و نرخ مطالعات هم از نظر کیفی قابل توجیه و دفاع نیست اما در مقایسه با سالهای قبل رشد کمی کتاب دینی افت نکرده و بلکه شاهد رشد قابل توجیه هم بوده است. ما هزار مجموعه فرهنگی و هنری داریم که تشکل های دینی می توانند از آن بهره برداری کنند. وی ادامه داد: در قضایای اخیر، دشمن از بستر مشکلات اقتصادی اهداف فرهنگی خود را دنبال نمود؛ ولی با تمامی این اوصاف به نتیجه نرسید؛ بنابراین مسئولیتی که امروز بر عهده کارگزاران انقلاب و دولت انقلابی است، شناسایی دقیق این آسیبها به منظور جلوگیری از وقوع دوباره آنهاست. گروهی هم با بهره گرفتن از امکانات نهادهای حکومتی با نویسندهسازی و کتابسازی کسب درآمد میکنند، اما اهل هنر و فرهنگ تردید دارند که اینها دغدغه دینی و فرهنگی داشته باشند. داود امیریان – نویسنده ادبیات کودک و نوجوان – نیز میگوید: برای نوشتن ادبیات دینی برای کودکان متوجه نیستند که چه باید بکنند و همیشه به مستقیمگویی روی میآورند.

کلمه پایانی معامله در کتاب های دینی

روز ولادت حسين رضي الله عنه در پنجم شعبان سال چهارم هجري در مدينه منوره به دنيا آمد، رسول اكرم صلي الله عليه وسلم بي نهايت خوشحال گرديد و شادمانه به ديدار فرزند زاده خود شتافت، كام او را با آب دهان خويش متبرك ساخته و در حق وي دعاي خير نمود آنگاه پيامبر صلي الله عليه وسلم فرمود: پسرم را چه نام نهادهايد؟ اگر همه انسان ها ثروتمند و سالم بودند، هيچ كس به ياد تو نبود، هيچ كس شكر تو را به جا نمى آورد و تو خود مى دانى كه اگر انسان، تو را از ياد ببرد به چه روزى مى افتد! برخی از نهادها به اسم کتاب دینی، کتابسازی میکنند و با این کارشان هم دین را ضایع میکنند هم کتاب را. از این جهت به ادبیات دینی لطمه میزنند. مهمترین انتظارات پاسخگویان از کتاب های دینی شامل آشنایی با سرگذشت بزرگان دین، آشنایی با مهمترین موضوعات دین اسلام، مفاهیم ارزشمند نهج البلاغه و نهضت کربلا بود. اما عبدالله بن زبير رضي الله عنه اعتراض كرد و گفت: شايسته نيست تا شما بر بيعت فرزندتان يزيد اصرار كنيد، ما سه پيشنهاد رابه شما عرضه ميداريم كه روش كساني هست كه قبل از شما خلافت كردند.

مذهب برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت این سایت.

دیدگاهتان را بنویسید