نکات در مورد چگونگی تبدیل شدن به بهتر با شعر در 10 دقیقه

این کتاب یکی از شاهکارهای عاشقانه ادبیات کلاسیک است که در آن زمان، بسیار مورد توجه خوانندگان و منتقدین ادبی قرار گرفت. در سال 2017 نیز فیلم سینمایی آن با همین نام ساخته شد و به دلیل محبوبیت این کتاب، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این کتاب نیز یکی از رمان های عاشقانه تاثیرگذار است که در زمان انتشار توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. در سال 1939 نیز فیلم بر باد رفته بر اساس همین داستان ساخته شد و مخاطبان بسیاری داشت. این کتاب در سال 1937 موفق به دریافت جایزه نوبل ادبی و در سال 1939 نیز به عنوان پرفروشترین کتاب دنیا معرفی شد. یکی از دوستانم این کارگاه را به من معرفی کرد. تعداد آدمهایی که من واقعا دوستشان داشته باشم زیاد نیست، تعداد کسانی که نظر خوبی دربارهشان دارم از آن هم کمتر است. البته تفاوت سلیقهها را هم باید در نظر بگیریم.

دریغ که هم بسیاری از نوگرایان و هم خیلی از مخالفان آنها، همین قالب یا پوسته شعر را دیدند و از باطن آن غافل ماندند. تو به من نشان دادی که دوست داشتن و عشق ورزیدن چه حس لطیف و خوبی در انسان ایجاد میکند و انسان با عاشق شدن و عاشق ماندن به چه مرزها و سرزمینهای تازهای از حیات گام میگذارد. از سوی دیگر عشق سوزان اسکارلت به اشلی به رابطه دوستانه ای بین آن ها تبدیل شده اما خواهر حسود اشلی شایع رابطه آن ها را پخش می کند که در کمال تعجب اسکارلت، ملانی این شایعه را نمی پذیرد و از اسکارلت دفاع می کند. این دیدار سرآغاز شروع یک رابطه عاشقانه زیبا میشود و زندگی مدی را متحول میسازد. این کتاب نخستین رمان او محسوب میشود که در سال 1795 نوشته شد، اما در سال 1811 مجددا آن را بازنویسی و با هزینه شخصی خود منتشر کرد.

فیلم Mirror Mirror “آینه آینه” فیلمی در ژانر کمدی رمانتیک و فانتزی به کارگردانی تارسم سینگ است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. مری اسکات کتاب «وکیل زن : شعری به مناسبت خواندن زنانگی از آقای دانکامب» (۱۷۷۴) یکی از شناختهشدهترین آثار این چنینی در سده هجدهم که دورهای با رشد فزایندهای از نویسندگان زن بودهاست را نوشت. حالا که میدانم همه آن چیزها را از دست دادهام، چطور میتوانم بقیه عمرم را با این عذاب سر کنم؟ این کتاب یکی از رمان های عاشقانه پرطرفدار است که خواندن آن شما را با وجه جدیدی از عشق و محبت آشنا میکند. همچنین شاعر در این قصیده مراتب عشق و احوال خود را با یکی از مریدان خود به اشتراک میگذارد. محفوظ در این اثر رئالیستی تکنیکهای مختلف روایی را البته به شکل محدود به کار برده و این از ویژگیهای مهم رمان اوست، اینطور نیست؟ وی.اس نیپال در خم رودخانه که یکی از بهترین رمان های جهان لقب گرفته است، از زندگی مردی میگوید که با تحولات سیاسی محل زندگیاش به مکانی جدید در خم یک رودخانه نقل مکان میکند. کتاب همه چیز، همه چیز نیز یک رمان عاشقانه و جذاب جدید است که یکی از پرفروشترین کتابهای نیویورک تایمز محسوب میشود. ​Post w as c᠎re᠎ated ​by G SA Content ​Gene ra᠎tor DE MO.

رمان همه چیز، همه چیز روایتگر زندگی دختر نوجوانی به نام «مَدی» است که بیماری خود ایمنی دارد و به دلیل بیماریاش نمیتواند از خانه بیرون برود. این کتاب با نام «عشق هرگز نمیمیرد» نیز در ایران ترجمه شده است که طرفداران بسیاری در میان علاقهمندان رمان های عاشقانه دارد. غرور و تعصب یک رمان عاشقانه خارجی جذاب است که ماجرای آشنایی و دلبستگی دو عاشق را روایت میکند. عقل و احساس یک رمان کلاسیک است که اتفاقات آن در دهه 1970 میلادی و در انگلستان روایت میشود. کتاب رمان نقاب رنگین به قلم ویلیام سامرست موآم ، روایتگر داستان یک زوج است که هیچگاه با عشق و علاقه مشترک با هم زندگی نکرده بودند و بیانگر روابط انسانها با یکدیگر، عدم قهرمان گرایی و معمولی بودن و حتی فروتر از آن است. سرانجام این عشق جدایی نیست و این دو پس از سالها دوباره یکدیگر را ملاقات میکنند… داستان کتاب بلندیهای بادگیر روایتگر ماجرای عشق و علاقه دو عاشق به نامهای «کاترین» و «هتکلیف» است.

دیدگاهتان را بنویسید