نکات برتر نمای خشک در ساختمان

نمای سرامیکی یکی دیگر از نما های پر کاربرد در ایران است که طی سال های گذشته استفاده از این نما با افزایش همراه بوده قیمت نمای خشک است. با توجه به پیشرفت ماشین آلات در زمینه ساخت شیشه، کاربرد شیشه نیز در نماهای مدرن ویلا به طور روز افزونی افزایش یافته است بطوریکه نما های تماما شیشه از دوران معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمان ها به کار گرفته می شدند. مجموعه صبح گستر با به کارگیری نیروهای باتجربه خود قادر است یک پوشش نازک و کاملا نامرئی را بر روی سطح نمای آجری ایجاد کند. کار با تهیه نقشه نمای ساختمان شروع میشود. پس از شستشوی با کیفیت دیوارها ، باید صبر کنید تا آجر کاملاً خشک شود. از مهمترین دلایلی که سبب انتخاب سنگ لایمستون میشود، سطح صاف و یکدست آن است؛ اما متاسفانه به دلیل جنسی که دارد، از مقاومت پایینی برخوردار بوده و نیز آب را به خود جذب میکند. این کار از نفوذ آب به پشت آجر و ایجاد قالب جلوگیری می کند. در چنین شرایطی رطوبت از طریق درزها به داخل ساختمان نفوذ کرده و باعث ایجاد آسیب های جدی ای به ساختمان می شود. ᠎Th is art icle h​as been ᠎done  by GS​A Conten t Generator DE᠎MO .

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

با عملیات نانو، مواد نانو جذب آجر گردیده و تمام منافذ آجر ضد نفوذ پذیری آب و جرم می گردد. منظور از نانو کردن آجر، ایجاد یک پوشش نامرئی بر سطوح آجر در جهت ایجاد خاصیت ضد آبی است. یعنی اگر شما بتوانید، روی سطحی کاملاً صاف و بدون هیچگونه منفذ، در محیطی با دمای مساعد ۲۵ درجه سانتیگراد ، با بهترین تکنیکهای عملیاتی در نحوه ی رنگ آمیزی ، با ایجاد یک فیلم رنگ کاملاً یکدست و بدون نوسان ضخامتی، کار اعمال رنگ خود را روی نمای ساختمان به اتمام برسانید در آن صورت این اطمینان را به شما می دهیم که قدرت پوشش دهی رنگ نمای آکریلیک به مراتب بالاتر خواهد رفت. در هر حال قبل از خرید حوله خشک کن بهتر است عوامل مختلف را ارزیابی کنید و بودجه خود را در نظر داشته باشید، تا با توجه به محدوده قیمتی مورد نظر بهترین گزینه را خریداری کنید. پیشنهادی موثر برای این منظور است که به شما این امکان را میدهد تا در آب و هوای گرم خشک به بهترین شکل طراحی نمای ساختمان را انجام دهید.

اگر امکان استفاده از آب از منبع آب مرکزی وجود ندارد، لازم است آب را از چاه از طریق فیلتر عبور دهید. برای افزایش ماندگاری نمای آجری ساختمان های خود می توانید از آجر نانو استفاده کنید. در ابتدا کلیه ی جرم آجر برداشته شده و مثل روز اول تمیز و یکدست می گردد و بعد از یک استراحت 4 الی 5 روزه عملیات نانو انجام می گیرد. به طور معمول ، نصب از گوشه سمت چپ یا گوشه سمت راست دیوار و با فاصله حداقل 2 میلی متر شروع می شود. حداقل یک هفته قبل از تمیز کردن، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تمام اتصالات آسیب دیده ملات بین آجرها را بپوشانید و اجازه دهید حداقل 7 روز سفت شود. سرامیکهای پرسلانی یکی از رایجترین مصالح برای اجرای نمای خشک هستند که نسبت به سرامیکهای معمولی از استحکام و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. نمای آجر معمولی عایق صوت خوبی نیست. نمای مونولیت در حقیقت ترکیبی از ذرات مرمر، گرانیت، کوارتز با رنگهای کاملا طبیعی می باشد که با رزین های خاص و روان کننده ها طی فرایند های خاصی میکس می شوند. از آنجاییکه نما، بیرونیترین قسمت ساختمان است و بیشتر در معرض عوامل جوی و طبیعی مانند؛ باران،تابش نور آفتاب و طوفان و غیره قرار دارد، باید در انتخاب نوع متریال برای نما بسیار دقت کرد. A rticle has ​be​en c​reat ed  with G SA  Content G​enerat or᠎ D​emover​sion!

یکی از گزینه های تجهیزات نمای خشک این عایق است.

دو گروه از سنگهای طبیعی که در نمای ساختمان به کار میروند سنگهای آهکی و سنگ های آذرین هستند. بایرامیکس بعد از اجرا و خشک شدن، نمای سنگ تزئینی به خود می گیرد. مصالح کاربردی برای اجرا شامل رنگهای ساختمانی، ابزار بتونهکاری و زیرسازی به حساب میآیند. از جمله مزایای نمای آجری می توان به ( عایق حرارتی و برودتی ، مقاوم در برابر تغییر رنگ ، تنوع در رنگ ، سرعت بالا در اجرا با سیستم خشک ) اشاره کرد. یکی از مهمترین نکاتی که در فرایند انتخاب این سیستم گرمایشی باید به آن توجه کنید ابعاد حوله خشک کن است. یکی از گزینه های تجهیزات نمای خشک این عایق است. صفحات سیمانی فایبرسمنت به عنوان یکی از نوع های نما خشک سیمانی در ساختمان هایی با اسکلت بتنی و فلزی، برای دیوار داخلی، پارتیشن بندی سقف کاذب و نما استفاده می شود. شاید بتوان سبک مدرن را پایه گذار استفاده از نمای شیشه ای دانست. به عنوان نمونه ورق کامپوزیت یکی از متریال هایی است که به عنوان نمای خشک در ساختمان ها موردد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید