نه نکته برای زندگی نامه موفقیت

در این بین ادبیات داستانی ایرانی برجستهتر از موضوعات دیگر در دنیا ظاهر شدهاند و طرفداران بیشتری دارند. این ویژگیها حتی در نثر و فضاسازیها دیده میشود. حتی امروزه می­توان از ضرورتی جدید سخن به میان آورد. حجتالاسلام سیدمحمدعلی ابحطی که او را در قامت سیاستمدار – خاصه در دولت اصلاحات – میشناسیم، به قامت یک نویسنده آمده و رمانی نوشته از سالهای پیش از انقلاب و مبارزات سیاسی؛ آنهم نه داستان یک مبارز از دل مردم عادی، داستان مبارزی از جامعه روحانیت. به نظرتان چقدر موانع گفتوگوی فکری و فرهنگی جامعه ما با کشورهایی که با آنها ریشههای فرهنگی و مسائل تاریخی مشترک داریم برطرف شده است؟ از تمام آنها فیش تهیه شد و مشغول نگارش کتاب هستم. برخی از پژوهشگران، مانند راجر لونزدیل، اشاره میکنند که در نوشتار زنان تا حدی درونمایههایی مشترک وجود دارد و با توجه به ناامنیهای آموزشی که آنها تجربه میکنند و همچنین کمبود زنان نویسنده که برآمده از رفتار پسزنندهٔ جامعه است، «بیدلیل نیست که نویسندگان زن را در برخی جنبهها به عنوان یک مورد ویژه در نظر بگیریم». این کارهای جمعی به واسطه رسانه مورد توجه قرار می گیرند. نسبت شعر انقلاب با جشنواره شعر فجر با توجه به اینکه شما از اعضای فعال دفتر شعر حوزه هنری انقلاب اسلامی هستید بفرمایید؟

در چه قالبی میشود به جوان امروز بگوییم چنین جوانانی همچون آرمان برای امنیت و حفظ شهر جان خود را فدا کردند؟ همچنین سپاسگزار همراهی و همکاری مسئولان و کارکنان دادسرای امور جنایی تهران، اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران، سازمان زندانها و مسئولان و کارکنان خدوم زندان رجایی شهر هستم. امام صادق (ع) (جعفر بن محمد بن علی بن حسین بن علی بن ابی طالب) در ۱۷ ربیع الاول سال ۸۳ هجری قمری در شهر مدینه به دنیا آمد. امام جعفر صادق (ع) ششمین امام شیعیان و فرزند امام محمد باقر (ع) است که در سال 148 هجری قمری بر اثر مسمومیت به شهادت رسید. شرفیخبوشان یادآور شد: جایزه داستان و شعر انقلاب اسلامی به آثار پیش از انتشار و آماده انتشار تعلق میگیرد و این جایزه، هم به لحاظ میزان مبلغ اهدایی و هم حضور نویسندگان حرفهای يكي از مهمترین جوايز ادبی کشور است. کتاب داستان جودی دمدمی یکی از انواع کتاب داستان دخترانه محبوب و البته پرفروش به شمار میرود. همان موقع و زمان وداع با پیکر این شهید عزیز در معراج شهدای تهران، انتشارات ۲۷ بعثت تصمیم به پژوهش زندگی نامه شهید آرمان علی وردی گرفت.

نویسنده کتاب زندگینامه شهید آرمان علی وردی می گوید ویژگی بارز اینشهید، سیر تحوّلی است که در او به وجود میآید. وی تحقیق برای تألیف چندکتاب در زمینه زندگینامه شهدا، معرفی مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس و چندین مستند تلویزیونی را در اینحوزه بهعهده داشته و در حال حاضر به عنوان محقق و نویسنده در انتشارات ۲۷ بعثت مشغول به کار است. اینکتاب با موضوع زندگینامه شهید مدافع حرم مصطفی نبیلو توسط دفتر ادبیات پایداری انتشارات کتاب جمکران با مشارکت ستاد ملی کنگره شهدای استان قم عرضه شده است. در واقع هیئت مدیره نگران بودند که مبادا سهامداران با اطلاع از این موضوع اقدام به دریافت سرمایه شان نمایند. در وهله اول باید ببینید از نوشته اولی خود چه احساسی خواهید داشت ،چندین ساعت یا شاید برای یک روز باید از آن دور بمانید.دوباره به آن برگردید ، مجدد آن را بخوانید و ببینید که میتوانید با آن ارتباط برقرار کنید و احساس آن نوشته ملموس است ؟  This was generat ed ᠎with t he he lp of G SA Content G enerat or D᠎emov ersi on​.

باید گفت که نقطه عطف فعالیتهای علمی و تربیتی استاد فیاضبخش، درک محضر مرحوم آیتالله سعادتپرور بود. بنده و سرکار خانم شمسایی که باید از ایشان هم تشکر کنم، مصاحبهها را بین خودمان تقسیم کردیم. از تمام کسانی که در امر نگارش این کتاب یار و یاور بنده بودهاند به ویژه خانواده بزرگوار علیوردی، فرماندهی سپاه محمّد رسول الله (ص) تهران بزرگ، مسئولان و طلبه-های حوزه علمیه حاج آقا مجتهدی، فرمانده یگان امنیتی بسیج و فرمانده و مسئولان گردان ۵۰۵، امام جماعت و مسئولان کانون فرهنگی مسجد امام علی (ع) در شهران، همکارانم در انتشارات ۲۷ بعثت کمال تشکر و سپاس را دارم. هنگامی که خبر آغاز به تحقیقات درباره اینکتاب، توسط آقای کلاته مسئول انتشارات، به سمع و نظر فرماندهی محترم سپاه محمّد رسول الله صلّ الله علیه و آله تهران بزرگ رسید، ایشان هم این کار را پسندیدند و دستور اکید برای جدّیت در نگارش این کتاب، صادر فرمودند.

دیدگاهتان را بنویسید