نه نجات‌بخش نکات در مورد اجرای نما

هزینه شستشوی نما چگونه محاسبه نصاب نمای سرامیک خشک می شود ؟ تعرفه و قیمت شستشوی نما به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از ان اشاره می کنیم. لزوم شست شوی دوره ای نمای ساختمان ها در کلان شهرها را بالا می برد. برای شستشوی نمای آجر یا سنگ باید با واتر جت شستشو داده شود. نمای ساختمان دارای سبک های مختلف مدرن و کلاسیک است که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود نمای بیرونی زیبا و بی نظیری را انتخاب نماید. تقسیم بندی و جزئیات می بایست متناسب با نمای مجاور باشد. انواع شیشه های مورد استفاده در صنعت ساختمان را میتوان بر اساس اجزا ترکیبی، روش ساخت و ویژگی های آن تقسیم بندی نمود. دستگاه واتر جت ،آب را با فشار ۲۰۰ تا ۳۰۰ بار از نازل خارج کرده و جرم و کثیفی را از روی سطح نما و … با توجه به زندگی شهری و جمعیت روزافزون آن، متاسفانه با کمبود فضا رو به رو هستیم. نحوه اجرا و نصب اين دو عنصر، از جمله نسبت آنها به يکديگر، خصوصيات و لنگرگاه هر دو تاثير جدي بر طراحي سيستم کرتين وال دارد. Data was c​re​ated by GSA C᠎on​tent᠎ G en erator  Demov​ersion !

شرکت طراح و مجری نمای خشک

همچنین می توان آنها را به صورت دیواری با قاب فلزی نصب کرد. از آنجایی که در اجرای این مدل هندریل شیشه های ضخیمی به کار نرفته، نصب آن فقط با پایه ف مخصوص امکان پذیر است. در این روش از شستشو همان طور که از نامش پیداس شستشو به صورت دستی و اَبر و تی می باشد.شستشوی نما به صورت ابر و تی شامل شستشوی سطوحی مانند نمای شیشه ای نمای کامپوزیتی و نمای سرامیکی می شود که با استفاده از شوینده های مخصوص و طی و ابر به صورت دستی شستشو می شود. از عوامل مهمی که باعث شده نما های کامپوزیت و شیشه ای بیشتر مورد توجه طراحان نمای ساختمان قرار گیرد این است کهدر سطح نمای ساختمان شیشه ها بیشتر دیده میشود و همچنین کامپوزیت یا فریم های المینیومی با ظزافت خاصی در کنار شیشه ها قرار میگیرند. قیمت ارزان و وزن سبک و سرعت اجرای بالا از ویژه گی های این نما می باشد جهت اطلاع بیشتر با دفتر مرکزی این شرکت به شماره 0253XXX0492 تماس حاصل فرمایید . لازم به ذکر است قیمت بعضی از مرمریت ها در سایز پله بسیار بیشتر از برخی از گرانیت ها می باشد،که بستگی به نظر خریدار و بودجه وی دارد.

نمای خشک در ایران

اما نکته ای که قابل ذکر می باشد این است که شست و شوی نما و پیچ روپلاک کردن سنگ نما یک امر ضروری به حساب می اید. گر چه بعد انتخابی ساخنمان ها عمودی است اما در این نوع نمای ساختمانی، وجه عمودی بودن ساختمان بیش از همیشه هویدا می شود. نمای ساختمان به علت قرار گرفتن در معرض بارندگی ،باد،آلودگی هوا و … به عنوان مثال؛ در برخی از ساختمان ها همچون ساختمان های اداری، هدف اصلی معمار، اجرای یک نمای رسمی و شیک می باشد؛ لذا انتخاب های پیش روی شما به نسبت محدود خواهد شد. ایجاد چنین فضایی امکان لذت بردن از صدا و نمای آبشار در همه طبقات را فراهم می کند و فضای وید را به زیبایی هر چه تمام تر تعریف خواهد کرد. و در نهایت هرگونه جرم و آلودگی را از سطح مورد نظر می زداید . یکی از مواردی که باید در موضوع قیمت شستشوی نما به ان اشاره کنیم بحث ترمیم سنگ نما می باشد. بحث دیگری که در قیمت شستشوی نما تاثیر زیادی دارد بحث میزان کثیفی و عمر سنگ است که این مورد نیز در تعیین قیمت شست شوی نما بررسی شده .

و با حضور در محل و بررسی ان و مواد مورد نیاز برای شست وشوی نما پروژه مربوطه با توافق طرفین شروع میشود. البته لازم به ذکر است که برای تعیین دقیق قیمت نیاز به حضور در محل می باشد. و کارفرما با تایید موارد ذکر شده موافقت خود را اعلام می کند. شرکت کار در ارتفاع آرین ایراتا خدمات شستشوی نمای ساختمان را در تمامی محله های کرج با بهترین قیمت ممکن به صوت کاملا تضمینی و حرفه ای برای مشتریان خود انجام میدهند. 2. شستشو به صورت سندبلاست شامل سطوحی مانند: نمای آجری، نمای سنگی، نمای سیمانی، بتنی، تیشه ای و… هزینه شستشو با ابر طی سنتی و با محلول ، متری پنج هزار تومان خواهد بود. هزینه شستشو با واتر جت متری هشت هزار تومان. که به وسیله محلول آب و سرکه صنعتی ،الکل و مواد اسیدی و قلیایی به فراخور سطوح مربوطه و با T مخصوص و دستمال نانو یا پنبه ای صورت می پذیرد . انتخاب مصالح آجری با کیفیت برای اجرای نمای ساختمان ها در سطح شهرها، به مقاومت آن ها در برابر ضربه ها، شرایط آب و هوایی مختلف، حوادث طبیعی، از جمله طوفان، زلزله و سیل، اشعه ی آفتاب و…

دیدگاهتان را بنویسید