نمای سنگ نه منجر به رونق مالی

در اجرای نمای ساختمان از جمله پر کاربرد ترین مصالح ، آجر نسوز نما پلاک می باشد و با توجه به تنوع بالایی که در رنگ و سایز دارند ، به خوبی می تواند نیاز های طراحان را بر آورده سازد . در آجر نسوز مقداری آلومنیوم اکسید وجود دارد که گاها میزان آن 50 تا 60 درصد می باشد و وجود آن موجب می شود تا آجر نسوز بتواند دمای بالا را تحمل نماید . وجود هوا درفضای بین تایل های سفال تراکوتا نما و دیواره ساختمان ازانتقال تغییرات دمایی محیط بیرون به ساختمان جلوگیری میکند ومانندسیستم عایق حرارتی دو جداره عمل می نماید . در شهر های بزرگ و کلان شهر ها دود خودرو ها و آلودگی های کارخانه های صنعتی باعث ایجاد آلاینده های هوا میشوند که بخش زیادی از این الودگی ها توسط گیاهان و درختان و جنگل ها تجزیه و تصفیه می شود.اما بخش عظیمی از الودگی در هوا بصورت معلق میماند که به مرور زمان روی نمای ساختمان فرود می آید و با انباشته شدن بر زیبایی و شکل ظاهری نما اثرات نامطلوبی جای میگذارد. قبل از سنگ کاری نما و خرید سنگ باید به بررسی کانی های آن پرداخته شود.سنگ هایی که دارای کانی آهن هستند مقاومت بالایی در برابر فرسودگی ندارند و در برابر آب و هوا اکسید می شوند.علاوه بر آن اگر ناخالصی در قسمتی از سنگ دیده شود می تواند منجر به تخریب آن گردد.

5 روش‌ها ممکن است دریافت کنید بیشتر کرتین وال در حالی که خرج کردن خیلی کمتر

در اخر علاوه بر شستشوی نما و نظافت نما ،هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما به آن اضافه میشود. در طراح های سقف کناف مغازه و فروشگاه نور پردازی باعث می شود تا این اماکن ظاهری جذاب تر و زیباتر داشته باشد میزان روشنایی به دلیل وجود نورپردازی در سقف باعث جذب مشتری می شود نمی توان نادیده گرفت که نور بر جذابیت فضا می افزاید نقش نور و نحوه صحیح نورپردازی آنقدر مهم است که می تواند تمام هنری که رد طراحی و اجرا استفاده شده است را تحت تأثیر قرار دهد . کلیه پروفیل های (AGK) نمای کرتین وال(AGK) به صورت سازه های نردبانی در داخل کارخانه با دقت بسیار بالا و بدون خطای انسانی توسط ابزار دقیق ، ساخته و جهت نصب در محل ax های از پیش اجرا شده به پروژه ارسال میشوند. به طور کلي سراميک نما با دو روش نصب خشک يا مهار شده و روش نصب تر يا چسبانده شده صورت مي گيرد.

آجر سوز نما داخلی قابلیت اجرا به صورت دوغابی یا تر و خشک را دارند و دارای کاربردهای فراوانی می باشند که از آن ها در بسیاری از کارهای مدرن و ساختمان های با نمای پارامتریک استفاده می شود . معماری داخلی و خارجی ساخت دیپلمات ، معماری برچيده به سوي فردی از نوع مدرنیسم و پيك مدرنیسم دروازه دنیای نوین و بامعلومات هیاهوی معماری است که با الهام از نگاره ها و طرح فرانک لویدرایت (فرانک لینکین رایت ) ، معمار آمریکایی سرون نونزدهم که زنگ طول 91 عمر از زندگی خویش بیش از 1000 طرح را سجيه کرده و 532 وهله از آنها را نیز عملی نموده و اتمام رسانیده است . به دلیل تولیدات صنعتی آجر نسوز نما داخلی به فراوانی و با قیمت های مختلف قابل دسترس می باشد و این ویژگی از جمله مزیت های مهم آن ها در برابر محصولاتی از قبیل سنگ و چوب ترموود می باشد . Th is data h as  been written by GSA  Conte nt Genera​tor ​DEMO .

در بین آجر های نسوز از محبوب ترین آن ها می توان به آجر نسوز سفید ، آجر نسوز قرمز ، آجر نسوز قهوه ای و شاموتی اشاره کرد . 5.2 یا همان آجر نما کرکره ای پر مصرف ترین انواع آن ها می باشد . مصرف سنگ در نمای سنگی در هر متر مربع 80 تا 100کیلوگرم است و 40 برابر وزن ساختمان شما را سنگین تر میکند، مصرف آجر در نمای آجری برای هر مترمربع 20 تا 40 کیلوگرم است ،در حالیکه مصرف مینرال در نمای مینرال 3تا 4کیلو گرم است. و به دلیل رسانایی گرمایی کمی که دارند مصرف انرژی آن ها کمتر می باشد . با توجه به رنگ و ابعاد آجر نما ، قیمت آن ها متفاوت می باشد . این آجرها دارای ابعاد استانداردی می باشند و به همین علت اجرای آن به راحتی و با سهولت امکان پذیر می باشد . اگرچه سنگ به علت سنگینی و مشکلات حمل و نقل و استخراج تا حدی جای خود را به مصالحی نظیر آجر داده است اما همچنان اهمیت خود را در ساختمان های سنگین و سخت نظیر پل ها،تونل ها،بهمن گیرها،دیوارهای حائل و سنگ چین ها و کرسی چین ها و غیر حفظ کرده است.  This article has ᠎been written ​wi th GSA Content  Gene​rato r  DEMO​.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجرای نمای خشک در ایران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید