نمای خشک Cover Up

البته بهتر است قبل از شستشو به صورت ابر و تی یک بار نما با واترجت شستشو شود. و در مرحله دوم شیشه های ساختمان به همراه قاب پنجره ها با مواد شوینده و ابر و تی شستشو و پاکسازی می شود. برتری دیگر استفاده از شیشه در بین قالب های فلزی علاوه بر زیبایی، تأمین نور در روز است. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. زمانی که سطح مورد نظر با دستگاه واتر جت شستشو می شود تمامی جرم ها و گردوغبار ها و دوده ها به صورت کامل پاکسازی شده و نمای ساختمان مانند روز اول تمیز و درخشنده می شود. در این روش از شستشو با استفاده از مواد دیسکیلیر و موادشوینده با استفاده از دستگاه واترجت بر روی سطوح نما پاشیده می شود.سپس یک بار دیگر مجدد توسط دستگاه واترجت نمای ساختمان شستشو می شود. شرکت کار در ارتفاع آرین ایراتا خدمات شستشوی نمای ساختمان را در تمامی محله های کرج با بهترین قیمت ممکن به صوت کاملا تضمینی و حرفه ای برای مشتریان خود انجام میدهند.

فروش تجهیزات نمای خشک

گروه تخصصی شرکت آرین ایراتا خدمات شستشوی نمای ساختمان شرق تهران ، غرب تهران ، شمال تهران ،جنوب تهران و تمامی محله های استان تهران و همچنین کرج قیمت اجرای نمای خشک انجام می دهند. به همین دلیل برای بازسازی و ترمیم نمای ترموودی قبل از انجام هر کاری باید کاملا شستشو شود که شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند شستشوی نما ترموودی و بازسازی سطوح ترموودی را انجام می دهند. شرکت شستشوی نمای آرین ایراتا در این دو دهه ای که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده به استراتژی ها و تجربیات بسیار بالایی دست یافته و امروزه خدمات شستشو نما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. شستشوی نمای ساختمان چگونه انجام می شود؟ همان طور که می دانید استان البرز (کرج) یکی از محله های بسیار پر تردد و شلوغ می باشد که موجب آلودگی هوای کرج همانند تهران شده است و آلودگی هوا موجب شده تا دوده ها به مرور زمان به سطوح نمای ساختمان ها نشسته و نفوذ کنند. شستشوی نمای کنیتکس با استفاده از روش واترجت اجرا می شود که حالت کارواشی طور دارد که موجب بلند شدن کلیه گرد و غبار ها و آلودگی های سطحی می شود. به طور کلی برای شستشو و نظافت نمای شیشه ای ساختمان از دو روش استفاده می شود که شامل شستشو با واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و دستی می باشد که بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نما دارد.

قیمت نمای خشک

برای شستشو و تمیز کردن نماهای کامپوزیتی هم همانند نماهای شیشه ای از دو روش واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و مواد شوینده استفاده می شود که در ساختمان هایی که نمای آنها کامپوزیتی می باشد پیشنهاد می شود برای تمیزی بهتر هر دو روش حتما اجرا شود. نماي سراميك به دو صورت خشك و تر اجرا مي گردد. شستشو به صورت سندبلاست بیشتر در سطوح سنگی و آجری قابل اجرا می باشد. در یک سطوح و جنس های مختلفی کاربرد دارند که توضیحات آنها در ادامه مطالب گفته شده که پیشنهاد می شود حتما مطالعه شود. شستشو نما به صورت واترجت زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر تقریبا آلودگی کم تری دارد و از گردوغبارها و دوده ها پوشیده شده است. در فضاهای با عرض کم و طول زیاد اگر از مبلمان و وسایل زیادی استفاده کنید، خطر شلوغ و نامرتب به نظر رسیدن اتاق بالا میرود. شستشوی نمای ساختمان بر اساس جنس نما و روش های انجام آن نسبت به آلودگی های موجود در سطح نما انجام می شود. نمای ساختمان شما با استفاده از مواد های نانو مخصوص شستشوی نما مانند سیلیس یا دیسکیلیر لکه گیری و پاک می شود.  Data w as cre᠎at ed by G᠎SA  C ontent G​en er​ator D​emover᠎sion.

البته استفاده از مواد سیلیس و دیسکیلیر زمانی کاربرد دارد که این مواد ها با جنس نمای ساختمان شما سازگاری کاملی داشته باشد و استفاده کردن از این مواد ها موجب آسیب رساندن به نمای ساختمان شما نشود. برای مثال اگر بخواهیم یک مثال جزئی بزنیم باید بگوییم که: برای نمای ساختمان های ترموود و کامپوزیتی امکان استفاده از سیلیس و دیسکیلیر وجود ندارد و در صورت استفاده موجب آسیب رساندن و از بین بردن نمای ساختمان می شود. نماي رومي در دسته سبک کلاسيک قرار مي گيرد. نماي رومي ساده نيز از پر طرفدارترين نماها مي باشد. هدف نشریه شماره ۷۱۴ طراحی و ارائه ضوابط اجرایی نماها تحت اثر بارهای لرزهای، باد، ضربه و سایر عوامل محیطی و ارائه راهکارهای مناسب برای مهار آنها است. آجر نسوز رستیک یک ایده مناسب برای افرادی است که به طراحی دکوراسیون با آجر نسوز علاقه مند هستند. امکان ترکیب این نوع آجر با انواع سخت 0 های كم ارزش قیمت علي الاتصال رنگ برای بهره وري درب نمای بیرونی ساختمان که بيگانگي زیبا خشك فرارسيدن آپارتمان یا بناگر میشود.

دیدگاهتان را بنویسید