نحوه بازیابی نمای سنگ

FacadeForum مجموعه رویدادی است که توسط آلومینیوم شیشه تهران مشاور تخصصی نما در قالب بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت و با هدف توسعه همکاری فنی و علمی در اکوسیستم مهندسی نما کشور و بهرهمندی از تجربیات و دانش جمعی برگزار می گردد. مثلا ساخت شیشه های دو جداره و سه جداره باعث شده تا شیشه ها استحکام بیشتری داشته باشند و برای اجرای هندریل شیشه ای مواردی مانند شکستن شیشه به هنگام نصب، برخورد شی و غیره رخ ندهد. زیرا برخی سنگ ها شکنندگی بیشتری داشته و لازم است در حین کار دقت بیشتری نیز بر روی این نوع سنگ ها انجام شود. مواد شوینده و اسیدی و ساینده میتواند روی نانو تاثیر منفی بگذارد و خاصیت نانو را کم کند. 4- از علت های دیگر که در هزینه شستشو تاثیر میگذارد ارتفاع یک سازه یا ساختمان است. 5-از دیگر عوامل تاثیر گذار در ارتفاع ساختمان و مدت زمان اجرایی انجلم کار و همچنین جنس سنگ نمای ساختمان در به کار بردن متریال جهت برای بالابردن کیفیت کار و عدم آسیب رساندن به سطوح نما از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت شستشوی نما میباشد. این به این معناست که هرچه ارتفاع ساختمان یا سازه بیشتر باشد متراژ سطح نما بالا میرود و مدت زمان و تایم بیشتری را برای نظافت نما باید صرف کنیم.البته ارتفاع زیاد ساختمان نیاز به افراد باتجربه و ماهر دارد که شرکت آرین همت شهر توانایی انجام هرگونه خدمات در ساختمان های مرتفع را دارد.  C᠎on​tent was gen​erat ed ᠎with the  help of GSA Conte᠎nt  Generator D​emover᠎si on!

هزینه اجرای نمای خشک|دروغ و دروغ درباره نمای سنگ}

با کلیک بر روی شستشوی نمای کامپوزیت میتوانیم توضیحات بیشتری را به شما ارائه دهیم. و زمان بیشتری برای پاکیزگی تلف میشود.به این دلیل که در نماشویی کامپوزیت تمام سطح نما باید بادست شستشو گردد همین باعث اتلاف وقت میشود این روش را با اسفنج و تی و مواد شوینده انجام میدهیم.و در آخر کل سطح را دستمال میکشیم تا به براقیت برسیم. روش کار به این صورت است که با استفاده از ابر یا اسفنج سطح شیشه را به طور کامل با مواد شوینده شستشو می کنیم و با تی لاستیکی و قسمت ابرویی شیشه پا کن آب باقی مانده روی شیشه را پاک می کنیم. مثلا برای شستشوی نمای سنگی یا آجری سطوح مورد نظر باید سند بلاست شود.و در نما های شیشه ای یا کامپوزیتی سطوح مورد نظر باید به صورت دستی و ابر و طی شستشو شود. روش مصرف مواد نانو به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه چربی و الودگی گردوخاک تمیز و خشک میکنیم.برای رسیدن به این تمیزی سطوح توسط شستشوی نما با دستگاه واترجت ایجاد میکنیم و هرگونه آلودگی را از سطح مورد نظر میزداییم. مواد نانو و لایه محافظت بعد از خشک شدن میتواند تا دمای 300 درجه را تحمل کند. ᠎Content has been c reat᠎ed ​by GSA C᠎ontent Genera᠎tor DEMO .

توصیه ما به مشتریان عزیز این است که مواد نانو یک شوینده نیست و فقط محافظت از نمای ساختمان در برابر نفوذ آب – گردو خاک – چربی و… تجربه کاري ما نشان ميدهد که سنگهاي نما در فصل پاييز و زمستان دچار بيشترين آسيب ميشوند. در صورتی که نمای ساختمان دارای جرم و کثیفی زیادی باشد میبایست از مواد شوینده های گوناگون و زمان بالا برای نظافت نما استفاده کنیم که همین باعث افزایش هزینه و قیمت نماشویی میشود. علاوه بر زیبایی موضوع دیگری که بسیار حائز اهمیت است روشنایی بهداخل ساختمان هست و این امکان را به ساختمان میدهد که از جذابیت و نور روشنایی استفاده کنیم. برای آب بندی نمای ساختمان بعد از شستشوی نما از چه موادی برای سطوح استفاده کنیم؟ اما در نمای سنگی ساختمان مانند تراورتن یا تیشه ای خدمات شستشوی نمای ساختمان با دستگاه واترجت انجام میشود که بدلیل فشار آب بالا و سطح مقطع زیاد به راحتی تمامی جرم و رسوبات از سطح نما برداشته می شود.

دتایل نمای خشک

نماشویی آجری – نماشویی سنگی – نماشویی رومی – نماشویی سیمانی – و کلیه سطوح فلزی و زنگ زده. مدخل نمای سنگی رومی بیشترین تهوع از انعطاف ناپذير برای رسیدن قسم به حداکثر شکوه ممکن است. توجه داشته باشيد که اين قاب از فولاد، آلومينيوم، شيشه چند لايه يا مواد انعطاف پذير تشکيل شده است، اين قاب شبکه پشتيباني است که شيشه را در جاي خود نگه مي دارد. سادگی نما برای ساختمان های چند طبقه و بلند از اصول طراحی نما است که باید مورد توجه قرار بگیرد. واترجت آب شهری را با فشار بالا روی سطوح میریزد و سطوح را از هرگونه آلودگی و کثیفی پاک میکند. ۸۰ میلیمتر از ساختمان گرفته شده و براکتهای آهنی (به شکل نبشی) بر روی بر روی آن جوش شده و سپس نبشیهای آلومینیومی که سوراخهایی شیار شکل دارند به این براکتها پیچ میشوند. تا بتواند لکه هایی که به سختی از سطح نما کنده میشود را حل کند.  Data h as been c reated with G SA Con​tent Gen᠎erator Demov᠎er si on.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روش اجرای نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید