نحوه بازیابی نماهای مدرن

5. همچنین به این نکته نیز باید توجه کرد که کدام جنبه طراحی نمای ساختمان بایستی مورد تاکید قرار گیرد و طراحی هدفمند باشد نه صرفا نشان دادن تکنولوژی ونوع خاص نورپردازی به کاربرده شده در نما. از طرفی جلوه بیرونی هر ساختمان می تواند نشان دهنده نوع کاربری آن نیز باشد. جلوه زيبا و قيمت گران چوب را به يكي از مصالح لوكس در نماسازي تبديل كرده است. عناصر مهم در نماسازی مانند پنجرهها، بازشوها ، مصالح، رنگ، سازههای عمودی و افقی، عناصر تزئینی و غیره باید هماهنگی و تناسب خوب را با هم داشته باشند. طراحی نورپردازی نمای ساختمان به اندازه طراحی خود نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نورپردازی باعث می شود که ساختمان در هنگام شب مانند روز تاثیرگذار و جذاب تر به نظر برسد. شرکت ما با بهره گیری از بهترین تیم های طراحی و اجرایی متخصص و با تجربه آماده طراحی و اجرای پروژه هایی با کاربری های مختلف همچون مسکونی، تجاری، بیمارستان، هتل ها و غیره می باشد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

جهت دریافت مشاوره و بازدید از پروژه شما جهت تخمین هزینه و صدور پیش فاکتور با کارشناسان ایران نماساز تماس حاصل فرمایید. از اين پانل ها در پروژه هاي مختلفي استفاده مي شود و قيمت آنها بسته به کيفيت و مصالح به کار رفته متغير مي باشد. حتما شما هم ساختمان هايي را ديده ايد که تعدادي از آن بصورت آويزان مشغول کار هستند که به اين افراد و روش کار آنها راپل به معني کار با طناب گفته ميشود. در چنين مواقعي مکث کردن و دست رو دست گذاشتن اصلا جايز نيست و بايد به سرعت نسبت به پيچ و رولپلاک سنگ نما اقدام شود زيرا آن نشانه ها به معنيه عدم ثبات سنگ هاي نما است و هميشه در مواقعي که آسيب هاي خارجي سنگ نما را تحت تاثير قرار داده، اين علايم بروز پيدا مي کنند و اگر از آن جلو گيري نشود، سنگ ها يک به يک از سطح نما رها مي شوند. آجر نسوز ها در برابر تغییرات دمایی مقاوم هستند و طول عمر بیشتری نسبت به آجرهای معمولی دارند. اجر نسوز در واقع نوعی عایق محسوب می شود که از هدر رفتن انرژی در ساختمان جلوگیری می کند. طبقه بندی آجر نسوز بر اساس ماده اصلی تشکیل دهند آجر صورت می گیرد.

 Post has ᠎been gener᠎at​ed with the ᠎he​lp ᠎of G​SA  Con᠎tent G en erat or DEMO!

استفاده یکی از انواع مختلف طرح های سقف کناف مغازه و فروشگاه بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی محسوب می شود این شیوه نه تنها بر زیبایی ظاهریمحیط می افزاید بلکه تأسیسات زیر سقف را پوشش داده , ارتفاع سقف را کم کرده و تا حد قابل توجهی از هدررفت انرژی جلوگیری می کند . طرح های تجاری سقف کاذب کناف ما جدیدترین طرح های کناف ایران میباشد . با توجه به اینکه در محیط های کاری با فضای بزرگتر دست طراحان برای دیزاین و زیباسازی باز است اما در فضای کوچک می توان اثرات منفی فضا را با استفاده از طرح های جذاب و متنوع کناف رفع کرد طرح کناف برای سقف مغازه های کوچک مانند مغازه املاک , طلافروشی و… سنگ گاهي به تنهايي و گاهي نيز به صورت تركيبي به همراه مصالح ديگري مانند آجر، چوب و … طبقات نیز شامل یک طبقه پارکینگ به همراه چهار طبقه مسکونی هستند.در هر طبقه نیز دو واحد سه خوابه تعبیه شده است. گرچه در مواردی هم برای طراحی نماهای مدرن ساختمانهای مسکونی بهصورت یکپارچه و ترکیبی نیز به کار میرود.

در طراحی نورپردازی نما کاربرد چندین ابزار نوری جلوههای بصری مطلوبتری را ایجاد میکنند تا استفاده از نورهایی که تمامی ساختمان را دربرمی گیرند و جزییات را می پوشانند. با کمک شناخت این فلسفه می توانید به راحتی نورپردازی نمای ساختمان خود را طراحی کنید. استفاده از ورق كامپوزيت آلومينيوم را مي توان از جمله موارد اجراي صنعتي نما برشمرد. آجر از جمله قديمي ترين مصالح در اجراي ساختمان ها در ايران نيز بوده و در معماري گذشته ما موارد بسياري از بناهاي باشكوه با آجركاري هاي بسيار زيبا را مي توان مشاهده نمود. با توجه به مقاومت این محصول در برابر ضربه و خواص مکانیکی مناسب می توان از آن در دیوار های داخلی مکان های پر تردد و شلوغ استفاده نمود. کاربرد و استقبال وراي تصور از اين محصول در نما، نشانگر کيفيت مناسب و عدم محدوديت در کاربرد و طراحي اين محصول است. به عبارت بهتر نبايد با نورهاي مختلف پديده شلوغي يا آلودگي نوري ايجاد شود بلكه بايد با منابع ملايم و مناسب يك منظره زيبا از نماي خارجي ساختمان در شب ايجاد نمود. معمولا افراد راپلکار در اين ساختمان ها مشغول محکم سازي سنگ نما و يا شستشوي نماي ساختمان ميباشند.  This da ta was  done by G SA​ C ontent G​en​er​ator D emover᠎sion.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد روش اجرای نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید