نحوه بازیابی اجرای نما

معمولا نمای ساختمان های کامپوزیتی در زمان اجرای اولیه بسیار شیک و جذاب می باشند و پس از گذشت زمان با آلوده شدن نما زیبایی خود را تا حد بسیار زیادی از دست می دهند. شرکت شستشوی نمای ساختمان آرین ایراتا بیش از دو دهه است که در حال ارائه خدمت برای مشتریان خود در زمینه اجرای خدمات نظافت نمای ساختمان به صورت کار در ارتفاع در سراسر کشور می باشد. در این روش از شستشو همان طور که از نامش پیداس شستشو به صورت دستی و اَبر و تی می باشد.شستشوی نما به صورت ابر و تی شامل شستشوی سطوحی مانند نمای شیشه ای نمای کامپوزیتی و نمای سرامیکی می شود که با استفاده از شوینده های مخصوص و طی و ابر به صورت دستی شستشو می شود. در اجرای نمای خشک به خاطر محاسبات دقیق و اصولی که از همان بدو طراحی انجام میگردد به یک طراحی مهندسی میتوان دست پیدا کرد و از هدر رفت مصالح بهطور کامل جلوگیری نمود. اگر قصد نظافت نمای بیرونی ساختمان خود را دارید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم توسط مشاورین مربوطه انجام شود.

نمای خشک مدرن

This article was done by G᠎SA C on tent Gen᠎erator Demov er sion.

طراح و مجری نمای خشک

در صورتی که قصد طراحی نما به صورت حرفه ای را دارید به شما توصیه میکنی بهمراه این مجموعه دو مجموعه زیر را نیز یکجا تهیه نمایید. اگر قصد شستشوی نمای کامپوزیتی خود را در بازه های زمانی مختلفی دارید شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند اجرای کار را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن برای شما انجام میدهد. شرکت شستشوی نمای آرین ایراتا در این دو دهه ای که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده به استراتژی ها و تجربیات بسیار بالایی دست یافته و امروزه خدمات شستشو نما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. که می توانید برای انجام این کار به جهت کم تر شدن هزینه ها با شرکت های شستشوی نما قراردادی تنظیم کنید و در زمان های مشخص فرآِند نظافت نمای کامپوزیتی توسط شرکت مورد نظر انجام شود. در حال حاضر برای شستشوی نما به جهت دسترسی به نمای ساختمان از پنج ابزار استفاده می شود که هر کدام از ابزار ها با توجه به شرایط ساختمان مورد انتخاب و استفاده قرار میگیرد. با توجه به ظریف بودن خطوط بیرونی فریم های آلومینیومی (AGK)در این نماها امکان ایجاد سطح به صورت یکنواخت وجود داشته،لذا این موضوع اصلی ترین دلیل انتخاب نام فریم لس در این نماهای شیشه ای بوده است.

پس کم هزینه ترین و بهترین روش شستشوی سطوح کنیتکسی در بازه های زمانی مشخص می باشد. در حال حاضر نمای سیمانی یکی از پرتقاضا ترین نماهایی می باشد که در پروژه های نظافت نمای بیرونی ساختمان انواع روش های نمای خشک انجام می شود. استفاده از این کار موجب بلند شدن تمامی گرد و غبار از سطوح نما می شود و زمانی که نمای ساختمان تمیز باشد رنگ در نما چسبندگی بالایی خواهد داشت. اجرای واترجت بر روی سطوح نمای کنیتکسی در هر شش الی یک سال یه بار پیشنهاد می شود زیرا این کار موجب جلوگیری از تخریب نما و همچنین کثیفی سطوح نما می شود و در نتیجه موجب ماندگاری بهتر نما میشود. مخصوصا در نماهای کامپوزیتی که جرم ها به صورت سختی بر روی سطوح کامپوزیتی نشسته است جهت بهتر تمیز شدن حتما از شستشو به صورت واترجت استفاده شود. زیرا این عمل موجب بهتر تمیز شدن نما می شود. وجود هوا درفضای بین تایل های سفال تراکوتا نما و دیواره ساختمان ازانتقال تغییرات دمایی محیط بیرون به ساختمان جلوگیری میکند ومانندسیستم عایق حرارتی دو جداره عمل می نماید .

دتایل اجرای نمای خشک

و تمام آلودگی ها و جرم ها به مراتب از بین می روند. امروزه در بسیاری از نمای ساختمان ها چوب ترموود استفاده شده است که پس از گذشت زمان و تابش شدید نور خورشید به سطوح ترموودی باعث بلند شدن رنگ آن و از بین رفتن براقیت ان شده است که نیازمند بازسازی و تعمیر می باشد. در این روش از شستشو با استفاده از مواد دیسکیلیر و موادشوینده با استفاده از دستگاه واترجت بر روی سطوح نما پاشیده می شود.سپس یک بار دیگر مجدد توسط دستگاه واترجت نمای ساختمان شستشو می شود. پس پیشنهاد ما این است حتما قبل از شستشو به صورت ابر و تی یک بار با واترجت نمای مورد نظر شسته شود. بهترین کار این است که از زمان استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان هر سه ماه یا شش ماه یک بار کل نما شستشو شود. به طورکلی از شستشوی نما به صورت واتر جت بیشتر برای شستشوی سطوحی مانند:شستشوی نمای شیشه ای،کامپوزیتی،ترمووود،سنگی،سیمانی و همچنین آجری استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید