نبرد بر سر کرتین وال و نحوه برنده شدن در آن

مطالعه فنی و مهندسی نما با استفاده از تجهیزات به روز نقشه برداری و نرم افزارهای کاربردی این صنعت امکان طراحی جزء به جزء نما را پیش از شروع عملیات اجرا ممکن می­ سازد. این تجهیزات برای کنترل عملکرد و محافظت کمپرسور و سایر تجهیزات چیلر بر روی این دستگاه نصب می شوند و هرچه این تجهیزات دقت و کیفیت بالاتری داشته باشند ضریب اطمینان چیلر افزایش می یابد. مصالح به وسیله فشار هوا جهت پاشش بر روی سطح به صورت یک جریان پیوسته به شیلنگ بتن پاش انتقال می یابد. درزبندی نما باعث محافظت نما از نفوذ رطوبت، انتقال برودت و حرارت و جلوگیری از تخریب مصالح به نمای خشک در ساختمان مرور زمان میشود. بهطور مثال میتوانید از رنگ کردن قسمتهای نمایان بست استفاده کنید. در این مسیر از فیلتر برای جدا کردن ناخالصیهای بزرگ استفاده میشود. متخصصان در کار پیچ و رولپلاک از رولپلاک توگار در جهت پیچ کردن سنگ نمای ساختمانی بیشترین استفاده را می کنند. این سیستم ، یک سیستم نمای تهویه شونده است با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است. Th᠎is conte nt h​as be en done ᠎with GSA  Co​nt ent  Generato​r DE᠎MO.

3 اجرای نما بسیار مفید برای مشاغل کوچک

برای استفاده از این امکانات باید به استخرها و پارکهای آبی رفت یا باید این امکانات را به محل زندگی خود اضافه کرد. عدم رعایت دستور العمل های تولید کننده متریال نما و اصول کلی نماهای خشک در وهله ­ی اول تبعات بصری در پی خواهد داشت و در میان مدت از نقطه نظر ایمنی مسئله ساز خواهد داشت. برای ایجاد نمای آجری باید آجر مورد نظر بر روی دیوار نصب گردد که این امر دارای روش های متفاوتی است. این روش اجرای نمای سنگی بیشتر برای سنگهای فاقد خلل و فرج در سطحشان استفاده میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. برای مثال نماهای با عرض 10 متر و در 5 طبقه هزینه ای بالغ به 4 تا 6 میلیون دارند که با تماس هزینه دقیق اعلام میگردد. علاوه بر این بسیاری از ستون های کار شده در نما کاذب هستند و صرفا کاربرد تزئینی دارند. اجرای نما به صورت خشک از مزایای بی­شماری برخورداراست. در روش­های سنتی اجرای نما معمولا شاهد شکل گرفتن درزهای غیر همسطح هستیم که بعد از دوغاب ریزی و به دلیل جا بجایی سنگ صورت می گیرد. این درزهای غیر همسطح بدون تخریب و نصب مجدد قابل اصلاح نمی­ باشد. Th​is art ic​le has been done by GSA Cont ent ​Ge᠎nerato r DEMO!

تکنیک برای به حداکثر رساندن کرتین وال

در سیستمهای نمای خشک غیر نمایان بعد از نصب نما، بستهای مورد استفاده به هیچ عنوان قابل مشاهده نیستند و به دو شیوه سیستم کیل و شیاری صورت می­پذیرند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو منتقل میشود. این پوسته نما به زبان انگلیسی Building Envelope نامیده می شود و از آن به عنوان نمای Rainscreen و یا Ventilated (نمای تهویه شونده) نیز یاد می ­شود. در نماهای شیشه ­ای مانند کرتین وال و اسپایدر نیز پوشش نما که همان شیشه می ­باشد بر روی یک شبکه زیرسازی اجرا می ­شود با این تفاوت که نما کاملا آببند و هوابند می­ گردد. جالب تر این که انواع فایبر سمنت برد از نظر انتقال صوت و حرارت تفاوت های چشمگیری با یکدیگر دارند. مصالحی که در نماهای شهرهای بزرگ و صنعتی که آلایندگی بالا دارند، به کار میرود در مقایسه با مصالح کاربردی برای نمای شهرهای کوچک که هوای پاک دارند متفاوت است. اگر قصد دارید نمای ساختمان مسکونی و اداری خود را تغییر دهید باید بهدنبال شرکتی باشید که در این زمینه حرفهای است و میتواند با بهترین مصالح موجود نمای فوقالعادهای به عمارت شما هدیه دهد.

نمای ساختمان به صورت کلاسیک اجرا شده و بسیار چشم نواز می باشد.مصالح به کار رفته در این نما از سنگ تراورتن است.جهت دانلود فایل اتوکد پلان مسکونی اینجا کلیک کنید. اتصال مصالح نما با استفاده از یک شبکه زیرسازی که عموما از جنس فولاد،آلومینیوم و یا چوب است انجام می شود.این شبکه زیرسازی مصالح نما را از بدنه­ ی اصلی ساختمان جدا می ­سازد و با فاصله ­ی معین اجرا می ­شود تا گردش جریان هوا را در پشت نما میسر سازد. تغییراتی که در دما و رطوبت هوا رخ می­دهد منجر به انبساط و انقباض اجسام می ­شود. میزان انقباض و انبساط ملات پشت سنگ و سرامیک با گذشت زمان نه چندان طولانی می­ تواند موجبات جداشدن سنگ ها و حتی اسکوپ های سیمی در پشت آنها را فراهم کند. همچنین چنانچه در ابتدای طراحی ساختمان اجرای نما به صورت خشک پیش بینی شود و بررسی­های لازم جهت کاهش وزن اسکلت و فونداسیون صورت پذیرد، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی­ کند بلکه در قیمت نهایی تاثیر کاهنده و مهمی باقی خواهد گذاشت. سنگ نمای ساختمان خوب و جذاب دارای ویژگیهایی است. سنگ نما زیبا است و استحکام و مقاومت بالایی دارد. با این تفاسیر یک سنگ ساختمانی مناسب برای نما، سنگیست که بتوانید در شرایط دمایی مختلف به خوبی مقاومت کرده و با انبساطها و انقباضهای دائمی دچار شکستگی و ترک و فرسودگی نشود.

دیدگاهتان را بنویسید