معنی نمای سنگ

نما همواره مورد توجه عموم قرار میگیرد، لذا زیبایی جزء جداییناپذیر هر نما نما سرامیک میباشد. استفاده از شیشه بعنوان یک مصالح جزء جدایی ناپذیر هر ساختمان محسوب می گردد. انواع سنگ نمای ساختمان در همه رنگ و شکل موجود است اما به عنوان مثال برای نمایی مثل نمای رومی اغلب از سنگ نما با رنگ های روشن سفید، کرم، شیری رنگ و.. سبک معماری رومن یا رومی در نمای ساختمان منحصر به روم باستان نیست. ما در فضای شهری با یک ساختمان روبهرو نیستیم، در واقع هر ساختمان جزئی از فضای شهری محسوب میشود که زشتی آن بر فضاهای عمومی تأثیرگذار است و زیبایی آن منوط به هماهنگی با سایر عناصر آن مکان است. •برای اتصالات هر چه بیشتر در سنگ کاری، قوزی سنگ (برجستگی تیز) تراشیده می شود. ملات این سنگ کاری ماسه و سیمان بوده و به شکل غوطه ای، اطراف قطعات سنگ را پر می سازد. •در پیوند بلوکی، اولین رج تمام قطعات به کار رفته سر نما می باشد. •ضخامت ملات در تمامی بندهای افقی و عمودی و جوانب قطعات سنگ حدود 4 سانتیمتر می باشد. Post h as been gen er at​ed wi th t᠎he help  of GSA Conte​nt᠎ Gen erator Dem​over᠎si᠎on.

● استفاده از چسب های مرغوب و بکارگیری غلظت مناسب چسب .

•دیوارهای سنگی بیشتر در مناطق کوهستانی یا در مسیر رودخانه های کم عمق (که فشار آب سنگ های کوهستان را به همراه می آورد)، ساخته می شود. •خاک رس مرغوب اصطلاحاً آخوره شده و آب گرفته می شود و به مدت 1 تا 2 روز در حال خود رها شده تا کاملاً دانه های خاک باد کرده و خیس بخورد. ● استفاده از چسب های مرغوب و بکارگیری غلظت مناسب چسب . سپس سطوح را بطور کامل با لایه ای رقیق شده از چسب بپوشانید . 4 – در نهایت با مراجعه به آلبوم های مناسب کاغذ دیواری و استفاده از مشاوره رایگان طراحان شرکت کیمیا دکور میتوانید با انتخاب چندین کد از هر آلبوم کاغذ دیواری دلخواه خود را انتخاب نمایید. ● در مواردی که دیوار با کاغذ دیواری قدیمی پوشیده شده ٬ توصیه می شود قبل از اجرای کاغذ دیواری جدید ٬ کاغذ قدیمی از روی دیوار کنده شود تا در نهایت پوشش از ظاهری یکنواخت و صاف برخوردار شود برای این منظور ابتدا سطح کاغذ دیواری قدیمی را توسط اسپری تفنگی یا اسفنج خیس نموده اجازه دهید آب در آن نفوذ نماید ٬ سپس توسط کارتک کاغذ را از روی دیوار جدا نمایید . •پس از پی سازی اصولی با شفته آهک همراه با مخلوط خرده سنگ یا جوش آجر، ازاره سنگی تا ارتفاعی که خطر ترشح آب وجود دارد، با رعایت پیوند و با ملات ماسه وآهک اجرا می شود.

نمای سنگ ساختمان را از کجا شروع کنیم؟ دیوار ساختمان یا محوطه را محصور و محافظت می نماید یا به عنوان مجزا کننده فضاها از یکدیگر به صورت اجزاء یا اتاقها عمل می کند. •پارتیشن یا دیوار تقسیم برای مشخص کردن ساختار ممتدی به کار می رود که به عنوان جدا کننده اجزاء و اتاقهای ساختمان انجام وظیفه نماید. نمای ساختمان نشان دهنده هویت یک ساختمان بوده و اگر طراحی زیبایی داشته باشد، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.این نما مربوط به نقشه ساختمان یک طبقه است که به ریبایی به بنا هویت داده. •دیوارهای غیرباربر : دیوارهای غیرباربرتنها تحمل وزن خود داشته آن را منتقل می کنند. •دیوارهای باربر : دیوارهای باربر، بارهای وارده به خود، مانند سقفها و کفها را افزون بر وزن خود، تحمل و منتقل می کنند. آنها بایستی شرایط خاص اقلیمی منطقه را نیز تحمل نمایند. در پروژه های دارای متراژ بالا ٬ با استفاده از طراحی سه بعدی محل و اجرای مجازی کاغذ دیواری های انتخاب شده ٬ می توانید بهترین گزینه را جهت اجرا سفارش دهید . برای مثال استفاده از کاغذ دیواری های پر زرق و برق و گلدار در محیطی با دکوراسیون ساده و مدرن مناسب نخواهد بود .

با ورود روش های تهیه کاغذ در کشورهای اروپایی و گسترش آن در سایر کشورها و همچنین افزایش تقاضای کاغذ دیواری در کنار ظهور تکنیک های جدید تولید کاغذ ٬ به سرعت بسیاری از شرکتها در این عرصه وارد شدند که شاهد محصولات بسیار متنوع آنها بصورت ساده و نقش برجسته و قابل شستشو در بازار می باشیم ( از کشورهای پیشرو در صنعت چاپ و تولید کاغذ دیواری می توان به انگلستان اشاره نمود.) علاوه بر این به جهت نمای بسیار زیبا و امکان ایجاد هارمونی بین کاغذ دیواری و محیط ٬ امروزه بکار گیری این محصولات توسط طراحان دکوراسیون داخلی به امری عادی و معمول تبدیل شده است. در این مرحله توجه به سبک دکوراسیون داخلی و چیدمان اثاثیه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . قیمت تمام شده نما یکی از شاخصه­ های بسیار مهم در انتخاب نما، قیمت تمام شده آن است. قیمت سنگ نمای ساختمان بسیار مهم است. قیمت نقاشی ساختمان برای متراژهای کمتر از 40 متر، به روش بازدیدی اعلام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید