مشتریان شما واقعاً در مورد خرید کتاب شما چه فکر می کنند؟

از طریق یکی از اتوبان های شهید تندگویان یا شهید چراغی، وارد اتوبان نواب شوید و تا رسیدن به بزرگراه حکیم، آن را ادامه دهید. البته کسانی که از سمت جنوب یا غرب به نمایشگاه میآیند تا تقاطع اتوبان نواب به حکیم، در خارج از طرح قرار دارند. بهترین و تحسینشدهترین کتاب های سراسر این کرهی خاکی در انواع سبک های گوناگون گرد هم آمدهاند تا برای کسانی که تمایل به خرید کتاب های ارزشمند دارند، هیچ دغدغهای وجود نداشته باشد. امکان تهیه نسخه true pdf کتاب ها (بهترین نسخه جهت چاپ) برای تیم ایبوک رالی وجود دارد. همکاری با بهترین شاعران، نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان از مزیتهای مثالزدنی این مجموعه است. البته از تخفیفهای همیشگی مجموعه کتابچی هم نباید غافل شد. فعالیت مناسب در شبکههای اجتماعی، تولید محتوای خوب در این شبکهها، آرشیو نسبتا کامل کتابها و ارسال یک روزه کتابها با قیمتی تقریبا مناسب و البته ثابت و همچنین تخفیفهای همیشگی که این وبسایت برای کاربران خود میگذارد، باعث شده که سیبوک گزینه مناسبی برای خرید کتاب فیزیکی تلقی شود. برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران از تخفیفهای نمایشگاه استفاده کنید و همه کتابهای موردنیازتان را با تخفیف بخرید. ارائه حداقل تخفیف 10 درصدی این میزان تخفیف از سوی ناشران و صدور فاکتور الزامی است. This art ic​le w as w ri᠎tten wi​th ketabtala Content Gener at​or D emoversion.

6 تعاریف جدید درباره کتاب شما نمی‌کنید معمولا نیاز برای شنیدن

کتابچی با فراهم کردن بیش از ۱۴۰ هزار عنوان کتاب در موضوعات گستردهای چون رمان و کتابهای عاشقانه، روانشناسی، کودک، فلسفه، سیاسی، زبانهای خارجی، کمکدرسی، کودک و نوجوان و ایجاد یک بانک کتاب واقعی، همچنین پوشش دادن دامنهی گستردهای از آثار نویسندگان و از ناشران متفاوت سعی در ارائهی کاملی از انواع و اقسام کتابها دارد. «کتابچی» مجموعهای غنی از برترین و جدیدترین کتابها در حوزهی آثار عمومی، زبانهای خارجی و کمکدرسی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و در تلاش است که به کاربران خود در انتخاب کتاب کمک کرده و تجربه خوبی از خرید اینترنتی و خواندن کتاب برای آنها رقم بزند. بلاگ مجزای سیبوک وبسایتی فعالیت خود را در ماههای اخیر زیاد کرده و مقالات و لیستهای زیادی برای عاشقان کتاب تدارک دیده که به درد بخور هستند. تیم کتابچی متشکل از جوانهایی پرشور و ذوق و دوستدار کتاب اهداف جاری زیادی را دنبال میکند ولی اگر بخواهیم به مهمترین آنها اشاره کنیم رقم زدن خاطرهای شیرین و تجربهای خوب برای شماست؛ ما به دنبال تعاملی همیشگی با مخاطبین خود هستیم و این روند را پس از انجام خرید هم دنبال میکنیم. کدهای تخفیف متعددی که سی بوک در اختیار کاربرانش میگذارد باعث شده که مشتریان وفادار زیادی پیدا کند. Po​st h as been g en​erated by ketabtala  C onte nt G enerat or D​em oversi᠎on᠎.

، امکان فعال کردن گزینه هدیه است.

وردرای به بیش از 100 کشور ارسال رایگان دارد و در صورتی که این فروشگاه اینترنتی برای خرید کتاب از خارج را به دوستان خود پیشنهاد دهید، از تخفیف 5 درصدی نیز بهرهمند خواهید شد. فروشگاه اینترنتی آسابوک فروشگاه همواره تخفیف کتابهای زبان “آسابوک” در سال 1398 با هدف خدمترسانی به زبان آموزان عزیز راه اندازی گردید. از دیگر ویژگیهای فروشگاه کتابچی ارسال سریع سفارشهای شماست؛ به این صورت که سفارشهای تهران حداکثر در دو روز کاری و سفارشهای شهرهای دیگر حداکثر در چهار روز کاری به دست مشتریان عزیز میرسد. یکی دیگر از ویژگیهای خرید آنلاین کتاب، امکان فعال کردن گزینه هدیه است. این گزینه در برخی از سایتها از جمله سایت بوکلند فعال است و از طریق آن میتوانید اطمینان حاصل کنید که کتاب انتخابی شما به عنوان هدیه با بستهبندی مناسب به دست کسی که آدرسش را وارد سایت نمودهاید میرسد و او را شگفتزده خواهد کرد. این ویژگی به شما کمک می کند تا فضایی برای داشتن کتابخانه در خانه خود نیاز نداشته باشید. یا به طور مثال انتخاب کتاب برای کودک زیر یک سال باید از کتب همین رده بندی سنی باشد تا برای نوزاد شما اثربخش و مفید باشد. اگر وقت آمدن به نمایشگاه و خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را ندارید، به کمک حال بگویید چه کتابهایی نیاز دارید، برای شما تهیه میکند! This h as be​en generated by G᠎SA Conte nt Generator DEMO​!

نکته پایانی که باید مد نظر قرار دهید ، سایت های واسطه ایی وجود دارند که امکان خرید pdf کتاب خارجی به خصوص از سایت هایی مانند آمازون را برای شما فراهم می کنند ، که خود این سایت ها حدود 20 تا 25 درصد قیمت کتاب را به عنوان کارمزد دریافت می کنند. بخش نظرات دیجی کالا از دیگر نقاط قوت این وبسایت به شمار میرود که در بخش کتابها هم فعال است و میتواند راهنمای مناسبی برای خریداران کتابها فروشگاه اینترنتی کتاب طلا باشد. تنها کافیست یک فنجان چای داغ برای خود بریزید، لپ تاپ یا گوشی موبایل خود را در دست بگیرید و در سایتهای فروش اینترنتی کتاب چرخی بزنید و بعد از آنکه خلاصه کتابها و نظرات افراد را خواندید و کتاب مورد نظرتان را پیدا کردید، با چند کلیلک به آسانی اقدام به خرید آن نمایید. با اینکه سایت برای برخی کتب به جز معرفی مشخصات اصلی کتاب، توضیحاتی هم نوشته است اما برخی از کتابها نیز فاقد توضیحات هستند. بلاگ طاقچه میتواند کمک مفیدی برای پیدا کردن کتاب مورد علاقه کتابخوانها باشد.  This data has  been g en​er᠎ated with the help of ketabtala C onte nt G en er ator Demover᠎si on.

دیدگاهتان را بنویسید